القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خطيئة العشق الفصل الخامس 5 بقلم سولييه نصار

 رواية خطيئة العشق الحلقة الخامسة 5 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الجزء الخامس 5 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق البارت الخامس 5 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الفصل الخامس 5 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الفصل الخامس 5 بقلم سولييه نصار

-ايوة بس 
-من غير بس يا دوك ...روفيدة لازم تبقي ملكي انت فاهم ...انا عملت ده كله عشان اتجوزها ...ابقي في نظرها الملاك البرئ ...روفيدة لازم تتأكد أن ملهاش غيري ...
بصله الدكتور بخوف وقال:
-ومستقبلي ...
-الطب مش هيكسبك زيي يا دوك ...أنا هديك فلوس اكتر مما تتخيل ...أنا مش هخلي خطتي تف*شل بسببك أنا بالعافية اقنعت الدكتور التاني اللي كشف عليها ليلة الدخلة واللي الحمدلله عرفت أن لما روفيدة هيغمي عليها من الدوا اللي حطيتهولها في العصير في الفرح نزار هيتصل بيه ...
-بس ممكن كده اتحب*س 
-متقلقش ابدا أنا اضمنلك انك مش هتدخل السجن ....
.....
راح نزار عند الدكتور اللي راحله واول ما شافه اخدته معاه وفي مكان فاضي  ابتدي يض*رب فيه جامد وبعدين مسكه وصر*خ فيه وقال:
-اقسم بالله لو مقولتش علي اللي رماك عليا وخلاك تط*عن مراتي في شرفها لاقت*لك هنا ...
-يا بيه أنا 
-اخرس بقولك قولي مين اللي وزك علينا ...
متتكلمش الدكتور فقعد نزار يضرب فيه تاني وقال:
-تعالي بقا علي الق*سم وانا اوعدك اني اش*وه سمعتك يا دكتور الند*امة
-لا استني هقولك هقولك اللي عمل كده هو أسامة بيه ....هو اللي اداني فلوس وقالي اقول إن المدام حامل ...
رجع نزار لورا وقال بصدمة:
-اسامة؟!
-ايوة يا بيه ...والله هو اللي اغراني بالفلوس انا غلطان عارف بس ابوس ايديك متبلغش عليا ...
افتكر نزار  ساعتها أن أسامة كان بيحب  روفيدة وهي رف*ضته عشانه هو ...ساعتها أسامة معترضتش وبقا هادي وكمان ساعدهم ...افتكر أنه إنسان كويس اتاريه عايز يد*مر حياتهم ...خا*ف نزار علي حياة روفيدة. ..روفيدة اكيد في خطر ...ميعرفش ايه في عقل البني ادم ده ....
ساب نزار الدكتور وجري يلحق روفيدة ...كان بيجري هو وبيع*يط وبيدعي ميحصلهاش حاجة ...ندم اووي أنه مصدقهاش لو كان ساعتها راح لدكتور تاني كان الوضع اختلف بس هو ش*يطانه اتغلب عليه وط*ردها ...
....
حط الدكتور أيده علي رأسه ...أسامة مش هير*حمه .. قرر يتصل بيه ويبلغه 
-ايوة يا اسامة بيه 
-دكتورفاروق فينك بتواصل بيك عشان اتفق معاك اتفاق جديد 
-اسامة بيه أنا ...أنا قولت لنزار علي كل حاجة 
-لييه يا غبي ...ليه أنا هدمرك يا فاروق 
-هددني يا بيه وضرب*ني وانا حياتي ...
قبل ما فاروق يكمل كلمته أسامة قفل السكة في وشه  ...يعمل ايه دلوقتي ...خطته باظت .. بس لا هو برضه مش هيسمح لحد ياخد منه روفيدة هو اللي احق بيها من اي حد ....
راح للبيت بسرعة قبل ما نزار يلحق روفيدة ...
.....
-اسامة كنت مستنياك 
قولتها لما وصل أسامة للبيت بس هو كان باين عليه متوتر وقال:
-رفيدة تعالي معايا بسرعة ...فيه حاجة لازم تشوفيها 
لسه هتكلم رن عليا نزار 
-ده نزار
-مترديش عليه 
قالها أسامة بعدين مسك أيدي ومشي بيا وانا مش فاهمة حاجة ....
دخلني اوضة كان قافلها بمفتاح معاها ...واول ما دخلت اتص*دمت وانا بشوف صور كتير ليا متعلقة ...بصيت لأسامة بصدمة فقال:
-انا طول عمري كنت مهو*وس بيكي يا روفيدة ...بس انتي اختارتي نزار ...عشان كده عملت المستحيل عشان تبقي ملكي وانا اللي رشيت الدكاترة عشان يقولوا انك حامل ...
بصيت له بصدمة فقال :
-ايوة أنا اللي دم*رت حياتك ...ودلوقتي لازم نم*وت احنا الاتنين عشان نكون مع بعض ...
قالها أسامة بهوس وهو ماسك جركن الغاز!!! 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط علي (رواية خطيئة العشق الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية خطيئة العشق)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

    ردحذف

إرسال تعليق