القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الرابعة 4 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

فاطمه بدموع: ادخلي يــــا تقي نادي نجمه.. 
تقي بحزن: حاضر.. 
وفعلا تقي دخلت عشان تنادي نجمه.. 
تقي بصدمه: نجمه.. 
نجمه بابتسامة: ايوه يـــــا تقي.. 
تقي بمرح: ده انا فكرتك هتهربي او تمو'تي نفسك.. 
نجمه بابتسامة حزن: وليه اغضب ربنا.. 
تقي بحزن: يعني انتي هتوافقي.. 
نجمه بغموض: هتعرفي بره يلا نخرج..
وفعلا خرجوا.. 
نجمه قعدت جمب فاطمه بحزن.. 
الماذون: انتي موافقه يـــــا بنتي تتجوزي الياس الشافعي.. 
نجمه بهدوء: لا مش موافقه يا شيخنا.. 
الياس بعصبيه مبالغه: ايه الكلام اللي بتقوليه ده.. 
الماذون: اهدي يـــــا بني.. 
نجمه ببرود: الجواز ده هيكون باطل انا عدتي لسه مش خلصت يا شيخنا.. وبعدين قالت بدموع انا جوزي متو'في من شهر تقربيا وانا دلوقتي حامل.. 
الياس بعصبيه: يعني ايه الكلام ده.. 
الماذون بعصبيه قام من مكانه وقال: يعني الجواز هيكون باطل يـــــا بني لازم تستني لحد ما تولد.. 
الياس ببرود: ميهمش انت لازم تكتب علينا دلوقتي.. 
الماذون بغضب: روح اقرا في كتاب الله يـــــا بني اللي بتعمله ده اكبر غلط وهو ماشي قال اتقوا الله ده شرع ربنا.. 
نجمه ببرود: اتفضل امشي  لان وجودك هنا غلط وعلي ما اعتقد مش جواز والماذون مشي هو كمان.. 
الياس بهدوء: تمام.. وفي نفسه صدقيني هتندمي.. 
بعد ما الكل مشي..♡
فاطمه بدموع: انا اسفه يـــــا بنتي انا راح عن بالي موضوع العده من خوفي والله.. 
نجمه بحزن: الموضوع انتهي خلاص يــــا ماما.. 
تقي بغيظ:  هو ليه الياس كان مصصم انو كتب الكتاب يتم النهارده مع ان أكيد عارف ان الجواز هيكون باطل.. 
نجمه بهدوء: اكيد في حاجه ومع الوقت هتبان.. 
فاطمه بتعب: انا هدخل ارتاح شويه.. 
تقي بعد ما فاطمه دخلت: هو انتي مش شاكه في الياس يـــــا نجمه.. 
نجمه بضحك: بلاش المحقق كونان يطلع دلوقتي و روحي ذاكري.. 
تقي بضحك: حاضر.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في مكان بعيد عن انظار الناس..♡"
 مجهول 1 بغضب :انت واحد غبي مبتعرفش تعمل حاجه بعمايلك دي هنروح كلنا في داهيه واولنا انت لان انت اللي في الوش.. 
مجهول 2 بغضب: نعم قصدك اي بالكلام ده انا لو حصلي حاجه هوديكم كلكم في ستين داهيه اللي مش تعرفيه ان كلنا في الهواء سوا ولو نجمه عرفت السلسه اللي معاها فيها أي يبقى علينا العوض..
مجهول 1 بغضب:نعم سلسله اي اللي مع نجمه انت اتجننت يعني انت عارف انها معاها حاجه تودينا في داهيه ومخليها لسه عايشه مش قت"لتها لي.. 
مجهول 2 بسخريه :اقت"ل مين هو الق"تل بالبساطه دي  ولو ده حصل هنوصل ازاي للحاجه اللي معاها..
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
في الجهاز..♡
اللوا سليم بفخر: انا فخور بيك اووي يـــــا بني.. انت قبضت علي الدراع اليمين اللي هيقدر يوصلنا لرئيس العصابه.. واكمل بحزن ووقتها نقدر ناخد حق ادهم.. 
هو بحزن: انا مستحيل اسامح نفسي لاني مقدرتش انقذه وقتها.. 
اللوا سليم بحزن: متقولش كده يـــــا جاسر انت حاولت تتقذه بس مقدرتش لوحدك.. 
جاسر بحزن وعيون دامعه: دلوقتي الذئب رجع.. انا اللي هاخد حق صحبي يــــا سياده اللوا.. عشان كده انا عايز امسك القضيه بدل الياس.. 
اللوا سليم بهدوء: تماام انا هسحب ملف القضيه من الياس وبكرا الصبح هيكون علي مكتبك باذن الله.. 
جاسر بهدوء: تماام يا فندم.. وادي التحيه العسكريه وخرج.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♡
نجمه بهدوء: يـــــا ماما صدقيني احنا محتاجين الشغل عشان مصاريف البيت ومصاريف دراسه تقي.. 
فاطمه بحزن: مستحيل اخليكي تشتغلي وانتي حامل.. فرضا انك تعبتي ولا انا ولا تقي جمبك.. وبعدين قالت احنا الحمدلله مش محتاجين ومستوره معانا.. 
نجمه بحب: صدقيني هكون كويسه وبعدين انا حابه اشتغل زهقت من قاعده البيت.. 
تقي بحب: بلاش تشتغلي يــــا نجمه وانا هوقف دروس وهبقا اذاكر في البيت.. 
نجمه بعصبيه: مش عايزه اسمع كلامك ده تاني.. انتي كده هتدمري مستقبللك..وبعدين قالت عشان خاطري يـــــا ماما وافقي.. 
فاطمه بهدوء: سبيني افكر في الموضوع ده يــانجمه.. 
نجمه بفرح: حاضر يا احلي ماما.. 
فاطمه بضحك: يــــا بكاشه.. 
تقي بمرح: ابغي احضنكم لكن استحي.. 
فاطمه بضحك: تعالي يا اخره صبري هنا.. واخدتهم في حضنها ودعت ربها ان يحميهم من كل شر..
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♡
فاطمه بعصبيه: اصحي بقا يـــــا نجمه بقالي ساعه بصحي فيكي.. 
نجمه بنعناس: معلش يا ماما اصل نايمه متاخر.. 
فاطمه بحزن: هتنامي ازاي وانتي طول الوقت بتفتكري ادهم.. 
نجمه بحزن: ادهمي مستحيل انساه يـــــا ماما وانتي عارفه كده كويس.. 
فاطمه بعيون دامعه: عارفه يا بنتي.. يلا قومي اتوضي وصلي وتعالي ساعديني في الاكل.. عشان عازمه صاحب ادهم.. 
نجمه بعصبيه: الياس.. 
فاطمه بضحك: لا جاسر.. يلا قومي اخلصي.. 
نجمه بابتسامة: حاضر... 
ويمر الوقت وياتي جاسر.. 
علي طاوله الطعام.. 
فاطمه بحب: منور يا جاسر.. 
جاسر بود: البيت منور باهله يا امي.. 
تقي بمرح: وانت يـــــا عمو جاسر ليك لقب زي ادهم كده.. 
جاسر بابتسامة حزن: ايوه يا قمر.. 
تقي بابتسامة: وهو ايه لقبك بقا.. 
جاسر بابتسامة: الذئب.. 
نجمه رفعت وشها من علي الاكل وقالت الذئب.. 
جاسر لمح السلسه في رقبه نجمه وقال حلوه السلسه دي.. 
فاطمه بابتسامة: دي هديه من ادهم الله يرحمه.. 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
reaction:

تعليقات