القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دموع زهرة الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

 رواية دموع زهرة الحلقة الثالثة 3 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الجزء الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى


ليل بهدوء: في ايه يا حيو'انه.. 
زهره بدموع: ايدي بتوجعني.. 
ليل بص علي ايديها لقها محروقه بطريقه صعبه.. 
ليل بحزن: مين اللي عمل فيكي كده.. 
زهره بدموع: بابا.. 
ليل بعصبيه: هاتلي الكل'ب ده هنا خلال ساعه يـــــا علي انت فاهم.. 
علي بخوف: حاضر يا ليل.. 
ليل جاب مرهم الحر'وق وبقا يحطه علي ايد نجمه.. 
ليل بهدوء: انتي عندك كام سنه يا زهره.. 
زهره بدموع: 18 يـــــا عمو.. 
ليل بصدمه في نفسه: بقا الحلاوه دي كلها 18 سنه.. 
زهره بتسال: وانت يـــــا عمو عندك كام سنه.. 
ليل بابتسامة: عندي 28.. 
زهره بابتسامة: انت كبير.. 
ليل بتكشيره: انا.. 
زهره بضحك: ايوه.. 
ليل بدون وعي: انتي ضحكتك حلوه اووي يا زهره.. 
زهره بخجل: شكرا وانت كمان ضحتك حلوه.. وبعدين قالت هو انت هتعمل ايه في بابا.. 
ليل ببرود: هعاقبه.. 
زهره بدموع: هتعاقبه زي ما عاقبني.. 
ليل بهدوء: ايوه.. 
زهره بدموع: بس انا اتعاقبت عاقب صعب اوووي.. مش تعاقبه زيي.. 
ليل بابتسامة: حاضر متخافيش وبعدين قال هو حرق ايدك ليه.. 
زهره بدموع: لاني ضربته بالمزهريه علي دماغه لما كان بيضر'ب ماما.. 
ليل بابتسامة: جدعه انك ضر'بتيه.. 
بعد مرور ساعه.. 
علي بضحك: ادخل برجلك اليمين ياراجل ده انت ليك الشرف انك تدخل قصر ليل الشرقاوي.. 
عماد بخوف: انتوا مش خدتوا زهره عايزين مني ايه تاني.. 
علي بضحك: ليل بيه هيسلم عليك مش اكتر... 
ليل بمقاطعه:  ليكون مش عايز تسلم عليا يا عماد لا كده ازعل واجيب ناس تزعل.. 
عماد بخوف: لا ابدا يا ليل باشا بس انا متفاجي مش اكتر.. 
ليل بضحك: ليك حق الصراحه.. وبعدين قاال روح انت يا علي شوف شغلك.. 
علي بطاعه: حاضر يا ليل.. 
ليل بهدوء: يا سعاد.. سعاد..  انتي يا ز'فته.. 
سعاد بخوف: نعم يا ليل بيه.. 
ليل ببرود: نادي زهره من فوق بسرعه.. 
سعاد بطاعه: حاضر.. 
بعد مرور خمس دقايق.. 
زهره بابتسامة: نعم يا عمو.. 
ليل في نفسه: يا قلب عمو وبعدين قال عماد حر'قك ازاي.. 
زهره بخوف: سخن السكي'نه علي النار وحطها علي ايدي.. 
ليل بابتسامة شر: تمام اوووي.. 
ليل رفع مسدسه علي عماد وضر'به في ايده.. 
عماد بصراخ: اااه.. 
ليل بضحك: بتصرخ زي النسوان ازاي يا عماد.. 
زهره بدموع راحت ل عماد وقالت: بابا انت كويس.. 
عماد زق زهره بايده السليمه ووقعها علي الارض وقال: انتي السبب في كل ده.. امته تمو'تي بقا عشان اخلص منك ومن قر'فك.. 
ليل بعصبيه: انت ازاي تمد ايدك عليها وانا واقف يابن**.. 
عماد بخوف ودموع: انا اسف مقصدش.. 
ليل بعصبيه: علي.. علي.. 
علي بابتسامه: نعم يا ليل بيه.. 
ليل بعصبيه: خده علي المخزن لحد ما افضله.. 
علي بهدوء: حاضر يا ليل بيه.. 
زهره بدموع: انت هتعمل فيه ايه.. 
ليل بابتسامة: هعاقبه عشان حر'قك.. 
زهره بدموع: وانا مش عايزك تعاقبه وبعدين قالت بدموع.. انا عايزه اروح عند ماما.. 
ليل بعصبيه: انتي مستحيل تخرجي من قصري غير علي مو'تي انتي فاهمه.. 
زهره بدموع: فاهمه.. 
مر اليوم بدون احداث تذكر..♡
في صباح يوم جديد
ليـل ببرود: جهزي نفسك عشان هنتجوز بالليل.. 
زهره بدموع: مستحيل انا مش عايزه اتجوزك.. 
ليل مسكها من شعرها بعصبيه وقال: انتي تقولي حاضر وبس انتي فاهمه.. اطلعي جهزي نفسك واياكي ثم اياكي تحاولي تهر'بي والا تقولي علي حياه امك يا رحمان يا رحيم.. 
زهره بدموع وصراخ: انا بكر'هك انت فاهم.. 
ليل ضر'بها بالقلم وقال صوتك يبقا واطي وانتي بتكلميني حته بت زيك تكلمني بالاسلوب ده.. 
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع اضغط على (رواية دموع زهرة الفصل الرابع)
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية دموع زهرة)
reaction:

تعليقات