القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الحلقة التاسعة والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي


رواية طفلتي البريئة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

اسد بصدمه: حامل.. حامل ازاي وانا ملمستها*ش جري وفتح الباب بعصبيه لدرجه ليله اتخضت..... في اي يااسد 
اسد بيقرب منها وهي بتزحف لاخر السرير 
حااااامل حااامل ازااااي ومن مييين 
ليله مبرقه 
انطقيييييييي
بتهز راسها بانهياار.... لا اا نا مش عارفه بتتكلم عن اي 
اسد عيونه اسودت اوي......  برااااا مش طااايق اشووووفك براااااااا 
ليله بخوف من تحوله.... اا اسد فففي اااي ااانت بتخووفني كداا منك اوي 
قرب منها عااوز يحضنها ويطمنها بس في حاجه فيه مخنوق كانه بيتنفس من خرم ابره وبياخد نفسه بصعوبه 
اسد بصوت مخنوق...... امشي بسرعه يا ليله امشي بسرعه 
ليله واقفه مكانها بتترعش وبتمد ايدها ليه..... ااا سد مالك مالك يا حبيبي اسد رد عليا والنبي 
بقلمي بسمله بدوي 
اسد شدها من ايدها بغضب وطردها برا الاوضه وراح قعد على الكرسي بارهاق حاسس بخنقه كبيره قلع الجاكيت والقميص كمان بقا عاري من فوق 
مسك فونه وفي نفسه بتمني..... يااارب يااارب تطلع الدكتور كذابه وغلطانه يااارب الا ليله يارب مقدرش اعيش من غيرها هي الي مخليااني عايش لحد دلوقتي هي وتميم يااارب 
_الو يارعد ابعتلي بسرعه اشطر دكتوره في اسكندريه كلها وتكون واثق فيها فااهم
رعد بقلق:  دكتوره.. دكتوره ليه بس انت كويس ليله وتميم كويسين
_الحمدلله بس اخلص ابعتهالي حالا في اسرع وقت وقفل 
مسح على وشه بارهاق وتعب غمض عيونه لفتره ليست بقليله وفاق على خبط الباب ابتسم لما حس ان الشعور الخنقه  راح من عنده اتجه للباب..... اي
اسد بيه الدكتوره وصلت حضرتك 
هز راسه ونزل لِ الدكتوره (تسريع الاحداث) 
_هاا يادكتوره 
مافيش داعي لِ اي قلق او خوف هي كويسه جدا بس محتاجه تغذيه عشان ضعيفه 
 رد بجمود: عشان الجنين ولا اي
جنين ازاي يا اسد بيه وهي مش حامل اصلا
اسد بفرحه...... بجد يادكتوره اتأكدي كدا تاني 
انا متأكده يباشا وتقدر تعرضها على مليون دكتور غيري هيقولك مش حامل  استأذن انا بقا ومشت وهي مستغربه
اسد فرح اوي وجري على ليله حضنها بلهفه..
ليله بتبصله بخوف وساكته 
اسد بحب...... مالك يا ليلتي 
ااسد انت انت فيك حاجه غلط صدقني انت مش طبيعي 
اسد باستغراب......مش فاهم انتي بتقولي اي انت واعيه لكلامك.
بقلمي بسمله بدوي
ليله بخوف..... اسد "بالله عليك" اسمعني في حاجه غلط فيك. 
اسد نزل راسه في الارض ومغمض عيونه غضب عنه، ليله. بتقرب منه زقها جامد لدرجه اتخبطت في الحيطه 
ليله آنت بوجع..... اه 
قسم قد اسرى القشعريره في جسده انتفضت جميع خلاياه يشعر بصعقه نار*يه في عموده الفقري بسبب نطق لفظ الجلاله بوجوده 
قاطعها بصوت اشبه بفحيح الأفعى  ....... امشي من وشيي براااا 
ليله طلعت تجري على برا ومنها'ره غي العياط
في الجهه الاخرى
سندرا قاعده قدام الدجا*ل بخوف..... اا اهو دي بلوزه ليها 
الدجا*ل .... ماشي الوقتي تروحي المقابر احنا بقينا بالليل خلاص شوفي اي جت*ه لسا ميته والد*م فيها  ووو (ملناش دعوه انا مرعوبه وانا بكتب ياجماعه والله 🙂💔)  
سندرا بخوف..... بس بس في الوقت دا ووبعدين انا ببخاف اوي وبعدين كدا حرام
الد'جال بضحكه بشعه..... ههه لا متخافيش وبعدين حرام هههههع انتي جايه لدجال يعملك عمل عشان تفرقيهم عن بعض  وتقوليلي حرام 
سندرا: ماشي ماشي اهم حاجه يتفرقوا عن بعض خالص وقامت
لسا هتمشي قاطعها وهو بيعطيها ازازه زي البيرفيوم. 
اي دا 
دا تروشيه على العتبه بتاعت اوضتهم اول الباب كدا 
اخدت بلهفه ومشيت
عند ليله ماسكه الفون بتتصل على عاصم وهي بتترعش... 
عاصم... الو 
_ع ععاصم تعالى بسرعه والنبي يا عاصم بسرعه
عاصم بخوف.... حاضر حاضر بس فيه اي
_تتعالى بس مش هعرف اتكلم في الفون 
حاضر مسافه السكه 
ليله نزلت جري على المطبخ بدور على الداده منى 
دااااده منااااا داااااده انتيي فيين 
جت جري وعلامات الخوف على وشها.....  داااده منى وحضنتها بسرعه 
مني بخوف عليها وهي بتمسد على شعرها... مالك يا حبيبتي
بتترعش بخوف. 
منى بخوف.... قولي ورايا "رب الناس اذهب البأس واشفي انت الشافي لا شفاء الا شفاءك بسم الله ارقي نفسي من كل شئ يوذيني ومن شر كل نفس او عين حاسد الله يشفيني" 
(كانت بتقول وليله بتقول وراها)  وانتوا كمان يا قُراءِي الأَعِزاء قولو 
بسم الله الرحمن الرحيم 
("قُلْ هُوَ ﷲُ احَد.. ﷲ الصَمَد.. لَمْ يَلِد وَلَمْ يُولَدْ.. وَلَمْ يَكُن لَهُ كُفُؤاً أَحَد ") 
(" قُلْ أعُوذُ بِرَبِ الفَلقِ.. مِن شَرِ ماخَلَقَ.. وَمِن شَرِ غَاسِقٍ إِذَاَ وَقَبَ وَمِن شَرِ النَّفَّاثَاتِ فِي العُقَدِ.. وَمِن شَرِ حَاسِد إِذَا حَسَد") 
("قُلْ أعُوذُ بِرَبِ النَاسِ.. مَلِكِ النَاسِ.. الَهِ النَاسِ.. مِن شَرِ الوَسْوَاسِ الخَنَاسِ.. الذِي يُوَسْوسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ.. مِنَ الجِنَّه وَالنَاسِ") صدق ﷲالعظيم 
(معلومه... كدا بترقي نفسك وبعدين بتمسحي بيهم على وشك وراسك، واما اقبل من الجسد ثلاث مرات والله ولي التوفيق) 
عدا شويه وقت، عاصم جه وليله حكتله بالتفصيل هو ومنى 
منى بحزن......  يا بنتي انا كنت بقول في الاول عين او حسد بس لا يمكن يكون كدا انتوا معمول لكم حاجه 
عاصم بعدم اقتناع.......  مافيش الكلام دا يا امي
منى....  هو اي الي مافيش الس*حر مذكور في القرآن يا بني 
ليله بخوف وبتترعش....... ططب والعمل 
مني بخوف عليها...... اهدي بس اهدي هروح اعملك عصير وجايه ومشيت 
عند ليله لسا راحه تقعد قامت ومتكعبله لسا هتقع، عاصم مسكها بسرعه. 
اسد في الوقت دا كان نازل ولقاهم قريبين من بعض اوي اتعصب 
اسد بغضب جحيمي..... ليييييلااااااااااا
يتبع..
لقراءة الفصل الثلاثون اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الثلاثون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)
reaction:

تعليقات