القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

ليث بسخريه......... مين فينا الي انضحك عليه يا ليله
اسد بدموع....... ليث ليييث ايوه انت ليييث اخويااا انا مش بحلم وبيحاول بقوم مش قادر من الوجع 
ليث ببرود....... هاا خلصت تمثيل وبَطل دموع التماسيح دي
اسد بصوت باكِ..........  ليييث انت ليه بتقول كدا انا اخوووك
ليله بصدمه........  انا مش فااهمه حاجه يعني يعني انت عارف ان ليك اخ 
اسد لسا هيتكلم حس بووجع صعب في كتفه وراسه....... ااااه
ليله جريت عليه بخوف...... ماالك في اي دكتووووور وجريت على براااا دكتووووور بسرعه جه دكتور وخرجوا كلهم برا
ليله بعييط..........  انا مش فاااهمه حاجه خاالص بس اسد برئ انا متأكده
ليث بجموود............ انتي ماسمعتييش هو قااالك اي جواا 
ليله بعييط.........  اسد برئ بقلمي بسمله بدوي
مسكها من دراعتها من فوق بجنون.......  برده هتقووولي اسد برئ انتيييي ماااا بتفهميييش 
قاطعه رعد وهو بيبعده عنها...... اي ياشبح نزل ايدك احسنلك بدل مااا نزعلك واحنا زعلنا وحش 
وعاصم بيحاول يهدي ليله الي منهاره في العياط 
بعد فتره الاجواء مشحوونه بالتوتر والخوف الدكتور خرج 
ليله بخوف.......  اسد اسد ماله بخير صح
الدكتور بابتسامة ونضرات اعجاب ليها كانت سايبه شعرها الطويل وخدودها وشفايفها حمرا ولابسه دريس بيتي اسود معدي الركبه وكان عاكس لون بشرتها ناصعه البياض 
الدكتور بابتسامة اعجاب.......  بخير ما تقلقيش انتي اخته قاطعه الباب وهو بيتفتح 
مراااتيي بقلمي بسمله بدوي
الدكتور اتحرج وخاف من نظراته..........  احم قومت ليه الحركه غلط عليك
اسد ببرود عكس الي جوااه..... مش انت الي تقولي اعمل اي
ليث واقف بيبصله بكر'ه 
اسد بهدوء راح وقف قدام ليث
ليث اتجاهله وبيوجهه كلامه لليله...........  هااا لسا بردو مصره على رأيك وقلد صوتها برئ برئ اسد برئ انتِ م'غفله وغب'يه يا ليله 
اسد بعصبيه....... كلااامك معاااياا مش معااااهااا فااهم 
ليث بستفزاز......... هااا يا ليله لسا عند كلاامك برضو
اسد بصوووت عاااالي.......  لييييث.انااااا ماااسك نفسييي عنَك بالعاااافيه 
ليث ببرود...... يالا يا ليله اتأخرنا على تميم يا حبيبتي 
اسد بجنووون....... انت بتقول اي ملكش دعوة بيهااا ولا بأِبنييي
لييث ببرود........ لا خلااص كان فيه وخلص 
كلهم واقفين مزهولين مش مفهمين حاجه 
عاصم بغضب........  ولاا احنااا ساكتينلك من سااعتها 
اسد بحب اخوي..... ليث انت بتعمل كدا ليه انااا اخوك انت متعرفش قاطعه لييث بصراااخ
..... اسكتتتت اسكتتت اناااا بكر'هكك متقووولشش اخوووك فااااهم اناااا ماااليييش اخووووووات 
اسد بحزن...... لي كل الكر'ه دااا ليه انت متعرفش اناااا كنت عااامل ازاااي من غيرك 
لييث بدموع........  اسكت بقااا اسكتت انااا مابكر'هش قدك يااا اسد هااااا لا وجاااي بكل جبااااحه وبتقوللل لييي الكر'ه داااا 
قاااطعهم الدكتور بغضب......... لوو سمحتوااا الصوووت مينفعش كدااا
اسد ببرود....... المستشفى  دي ملكي و
قاطعته ليله بهدووء...... حاضر بس هو هو ممكن يخرج من المستشفى  الوقتي 
_ايوه بس بلااش انفعااالات كتير وانا هبعتله ممرضه برضو تكون معاااه 
ليله بغيره...... لا انا معاااه اهو(والله مووو وقته خااالص غيره يا اخت ليله🙂😂) 
اسد ابتسم على غيرتها، تسريع الاحداث خرجوا متوجهيين للقصر
لييث بعصبيه........  وبعدين بقاا
اسد بحزن...... ليث اسمعي الاول 
لييث بدمووع........ اسمع ايي هاااا ليهه ا
لي انت لي مش انااا هااا لي رموووني انااا واخدووك انت لي ليييييه 18سنه عذاا'ااب حياااتي كاااانت عذااا'ب استحملت الي رجااله بشنبااات مايستحملهووووش وانت كنت مرتاااح بس خلاااص كفااايه علييك 27سنه قلع التيشرت وبيشاور على العلامات والحرو'ق الي في جسمه شووووف شووووف اناااا حصل فياااا اي هاااا وانت كنت مرتاااح 
اسد بدموع...... صدقني انااا مكنتش اعرف الي حصلك ده انا كنت في بحس بالعذاب ده واكتر بي ببعدك عني انت اخويا التوأم يعني قطعه مني يا ليث همااا قاالولنا انك مُتت 
ليث هداا و اسد قرب منه  وقال بحزن شديد..... صدقني يااا ليث احناا مفكررين انك ميت طب والدفنه والعزاا انا اه كنت 5سنين مكنتش فااهم حاجه اما كبرت فهمت وبعدين مين قااالك اني كنت مرتااح انااا شوفت الي محدش شااافه انااا كنت عااايش مع ناااس 27سنه وهمااا مش اهليي يا لييث
ليث بدموع....... انت كذاااب هوو عمره ما يكذب علياااا هو هيستفيد اي بالعكس ا انا الي مديون ليه. بيحياتي هو الي اتبناااني ورباااني  وانقذني من العذا'ب الي كنت فيه     ، هيكذذب ليه بقااا 
اسد بغضب جحيمي......... ايوا كذااااب والي يكر'هك ويزرع الافكار ال******دي في دماااغك يبقي شيطااان ومش بيحبك وهدفه يكر'هنا في بعض افهمم بقااا 
حتي لو قولتلك ان الشخص داا يبقى *****
اسد بصدمه وزهوول /........
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الثالث والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)

reaction:

تعليقات