القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة الرعد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

رواية صغيرة الرعد الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

رواية صغيرة الرعد الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

رواية صغيرة الرعد البارت الحادي والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

رواية صغيرة الرعد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

رواية صغيرة الرعد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم رنا أحمد

في فيلا الشناوي ....
في الحفل ..
كانوا يقفون العرائس كالملكات وهم ينتظرون فرسانهم لاخذهم الي عالم العشق كانت كلا منها ينظر لاخر بعشق دمع فرح يتلألأ في أعينهم فقد حانت اللحظه الحاسمه لاجتماع العشاق .
رعد بسعاده وهو يقبل يدها /مبروك ي فلتي النهارده مش هيقدر يبعدنا ولا يفرقنا تاني ابدا .
فله بعشق وهي تقبل يده الذي تعذف اجمل الالحان علي وجهها /بحبك ي رعد بحبك اوي صدقني انا مش عارفه اقول ايه من فرحتي الكبيره دي .
رعد بابتسامه /متقوليش اي حاجه كفايه انك معايا وجنبي ده عندي بالدنيا كلها .
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
مالك بعشق وهو يقبل يدها/ايه ي روحي هتفضلي كده عينك تتدمع .
رشا بسعاده لاتوصف /مش قادره اصدق الي انا شيفاه ده فرحتي بيك تسوا العالم كله ومش قادره اصدق اني شايفه ابويا وامي مبسوطين كده كل ده بفضلك بعد ربنا ي مالك انتي رجعتلي الحياه .
مالك بعشق /بالعكس انتي الي رجعتيلي حياتي انتي غيرتي حياتي أنا كنت دايما حاسس اني ضائع لحد مانتي ضهرتي في حياتي .
رشا بعشق /انا بعشقك ي مالك .
مالك بابتسامه وهمس/انا بقا عديت مرحله العشق .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
احمد بابتسامه وسعاده /انا بجد حاسس اني بحلم كاني اول مره بشوفك بالفستان ده واول مره احس انك ملكي انتي كتيره عليا اوي ي كارما .
كارما بابتسامه وعشق /اوعا تقول كده ي احمد انت جوزي ورجلي الي مهما كنت عملت عمري مكنت هلاقي زيه ابدا انا بحبك ي احمد بحبك اوي .
احمد بعشق /وانا بموت فيكي ي روح احمد .
عامر بعشق وهو يقبل يدها /منوره ي اجمل عروسه .
حنين بضحك /ههههه عروسه ايه ي عامر ببطني دي انا مش عارفه ازي طوعتك ولبست الفستان .
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
عامر بعشق /لانك ملكه قلبي طبعا كان لازما اعملك فرح انا عارفه اني معملتليكيش فرح وانا بقا قررت اني اعوضك واسعدك وبس .
حنين بعشق وسعاده /انا سعادتي في حضنك ي عامر انت روحي .
عامر وهو يقبلها بعشق /وانتي عمري كله ي حنين .
سالم بسعاده وهو يحتضن نرجس /تفتكري أن حتي في احلامي كنت ممكن أتخيل الفرحه الي انا فيها دي دلوقتي .
نرجس بسعاده وحب /لا صدق ي حبيبي انت تستاهل كل سعاده الدنيا .
سالم بعشق /اكيد استاهل لان ربنا بيحبني أنه رزقني بيكي في حياتي بحبك ي نرجس بحبك اوي .
نرجس بعشق/ وانا بموت فيك ي روح نرجس .
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘.
كان يقف علي وهو ينظر إلي ذلك الساحره الذي تقف بفستانها الاحمر وهي تنظر إلي الجميع بسعاده ليقترب منها بابتسامه عاشقه.
علي بابتسامه ساحره/ايه القمر الي منور الحفله ده .
انجي بابتسامه /ميرسي ي علي .
علي بإعجاب /انجي اظن مفيش اجمل من كده ومن مناظر العشق والحب الي قدامنا ده انجي انا معجب بيكي من زمان وانتي اكيد حاسه بكده .
انجي بابتسامه ومرح  /قصدك ايه مش فاهمه وضح اكتر .
علي بغيظ /وحياه امك .
انجي بابتسامه وسعاده /خلاص متزعلش انا مستحيل الاقي زيك يا علي .
علي بسعاده كبيره /قولي والله ي عني موافقه .
انجي بابتسامه وحب /موافقه طبعا .
علي بجنون /ي طنط نرجس ي طنط نرجس بنتك وفقت .
انجي بضحك /ههههه ي مجنون .
💘💘💘💘💘💘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
كانت تصعد فله بابتسامه وعشق الي معشوقها وهي تمسك الميك .
فله بابتسامه /انا اسفه انا مبعرفش اتكلم اوي بس هو كلام من صميم قلبي ل روح قلبي رعد بحبك بحبك اوي ي رعد بعلنها لناس والعالم كله انك روحي رجلي الي عشت طول عمري بتمناه الي حولت فله الخدامه لملكه ربنا يديمك ليا ي حب عمري كله  .
رشا بابتسامه /وانا كمان حالي ميفرقش كتير عن فله بحبك ي مالك بحبك اوي مديونالك بعمري كله طمنتني وحساستني بأمان الدنيا كلها عمري كله رهن اشارتك ي مالك .
كارما بابتسامه /وانا بقا العشق غيرني تماما حولني من كارما المغروره الي مكنتش شايفه حاجه في الدنيا غير أنها تتكبر عن الناس الي منتهاء الضعف بين ايديه علمني كل حاجه علمني الحياه علمني الفرح يشهد عليا الزمن ي احمد انك حبيبي الي عشت طول عمري بتمناه .
حنين وهي تنظر ل عامر بعشق /عامر حبيبي عمري محبيت غيرك اتولدت علي ايدك فضل حبك يكبر في قلبي طول العمر وهفضل احبك طول عمري .
انجي بابتسامه ومرح  /انا بقا لسه مخطوبه من دقائق بس لكن لازم أعبر عن حبي وارتياحي ل حبيبي علي ربنا يخليك ليا ي علي بقيت النور الي منور حياتي بحبك .
نرجس بابتسامه وسعاده /انا بقا متفوقه في العشق عن الكل انا عشقي خالد من سنين ل حبيبي سالم انا وهو العشق بذاته .
💓💓💓💓💓💓❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
تعالت التصفيقات والتهاني والسعاده تملأ المكان ينظرون بسعاده الي ذلك العشق المتيم .
رعد بابتسامه /جرا ايه احنا مش اقل حب منهم لازم نعبرلهم احنا كمان .
مالك بابتسامه/عندك حق ي رعد يلا بينا .
رعد وهو يمسك الميك وينظر إليها بعشق /كل الحب والعشق الي مالي المكان ده عشقي ليكي ي فله يفوقه بمراحل انا كنت دائما بشوفك البنت الصغيره الجميله الي داخلت قلبي من اول لحظه سنين اتمنيتك فيها لحد ماوصلت للحظه دي الي تسوا عمري كله بحبك ي فله بحبك .
مالك بعشق /وانا كمان رشا انتي النور الي دخل حياتي ونورها بقيت مالك جديد كان مختفي من غيرك بحبك ي رشا بحبك اوي .
عامر بابتسامه /انا بقا مفيش زي حبيبتي الي استحملتني وسمحتني علي كل أخطائي العمر كله بحبك وهفضل احبك ي حنين .
احمد بابتسامه /بحبك ي كارما بحبك اوي وانتي اجمل واغلا حاجه في حياتي ربنا يقدرني واسعدك .
علي بابتسامه/بحبك ي انجي بحبك بحب فيكي كل حاجه جنانك طيبتك كل حاجه .
سالم بعشق دائم لسنوات /انتي بقا ي نرجس مش بس حبيبتي انتي عمر بحاله عمر مر وانتي مغبتيش عن بالي لحظه واحده بحبك بحبك ي عمري كله .
💞💞💞💞💞💞💞💞💞❣️❣️❣️❣️❣️.
كانت تتعالي التصفيقات والتهاني والسعاده في أعين الجميع كان كلا منهما يحتتضن الآخر بعشق وحب يكفي العالم كانوا يرقصون سويا وكلا منهما ينظر إلى الآخر بعشق وسعاده .
❣️❣️انا انا كلي ملكك 💞💞انا انا مش بحبك الحب كلمه قليله بالنسبه ليك ❣️❣️❤️❤️انت فرحه جات ل عندي بعد عمر من التعب ❤️❤️السعاده الي بيعشها ي حبيبي انت السبب هبقا فرحك ❤️❤️وقت حزنك في التعب تلاقيني حضنك كل يوم من عمري ليك ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
في شقه نور ...
كانت تتعالي الزغاريط والافراح فقد تم عقد قران نور واياد كانوا ينظرون إلي بعضهم بسعاده وعشق فكلا منهما قد لاقا واخيرا السعاده لينظر الي ابنه الذي يسير الي الاسفل سريعا ليسرع خلفه بقلق .
في الاسفل ..
كانت اميره تحتضن حماده بسعاده وحنان .
اميره بابتسامه /وحشتني اوي ي روح ماما .
حماده بطفوله /وانتي كمان ي ماما .
اياد باستغراب /اميره .
اميره بابتسامه /ايوه ي اياد الف مبروك ربنا يكتب لك السعاده يارب .
اياد /الله يبارك فيكي بتمنالك انتي كمان السعاده .
اميره بابتسامه /شكرا ي اياد انا هاخد حماده يبات معايا اليومين دول .
اياد بابتسامه/ماشي متنسيش انك ام ابني ي عني لو احتاجتي اي حاجه كلميني .
اميره بابتسامه /مش محتاجه حاجه غير اني اشوفك سعيد لانك تستاهل السعاده ي اياد اتمنا تسمحني عن اذنك .
اياد بابتسامه /مع السلامه ي اميره .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في المصنع ..
كانت تجلس اسماء وهي تعمل علي الماكينه ليضع أمامها عاصم علبه قطيفه تحتوي علي دبلتين .
عاصم بابتسامه وعشق  /تتجوزيني .
اسماء بخجل وارتباك /انت بتقول ايه. 
عاصم بابتسامه /بقول أن خلاص فادي طلقك وانا والله العظيم من ساعه مشوفتك وانا معجب بيكي وصدقيني ي اسماء هشيلك جوه عنيا انتي وبنتك صدقيني هكون ابوها الا إذا بقا انك ممكن ترفضي علشان عجزي .
اسماء سريعا /لا والله مفيش كلام من ده انت اي واحده تتمناك ي عاصم .
عاصم بابتسامه وسعاده /ي عني ايه موافقه نعمل خطوبه لحد ما العده تخلص قولي اه بقا .
اسماء بخجل وسعاده /اه .
صوفيا بمرح /للللللللوي .
عاصم واسماء /ههههههههه.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
في شقه حمزه ...
كان يسير سريعا بقلق الي الداخل .
حمزه بقلق /فيه ايه ي بابا سمر مالها .
محمود بابتسامه /خوشلها وهي تقولك .
حمزه برعب /مالك ي قلبي فيكي ايه .
سمر بسعاده وهي تتضع يدها علي بطنها /فيه هنا بيبي صغنن قد كده بس شقي زي ابوه🤰🤰🤰 .
حمزه بسعاده /ايه حامل بجد ي سمر .
سمر بسعاده وهي تحتضنه /ايوه حامل ي روحي يارب يكون شبهك حنين زيك ي حمزه بحبك ي حمزه بحبك اوي ❤️ .
حمزه بعشق /بعشقك ي سمر .
سمر بابتسامه وعشق /وانا بحبك اوي ي روح سمر .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
بعد مرور سنه 🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱
في المستشفي ..
كانت تقف حنين وهي تحمل صغيرها سليم الذي عمره اشهر .
حنين بدعاء /ربنا ينتعكم بالسلامه ي اخواتي يارب .
عامر بمرح /مالك انت وهو عاملين متجمادو كده انتوا مش كنتوا بتتريقوا عليا ساعه حنين اشربوا بقا .
رعد برعب علي صغيرته /فله كانت تعبانه اوي ربنا يستر .
مالك برعب /وانا رشا صغيره في السن انا غبي مكنتش خلتها تحمل دلوقتي .
احمد بقلق /ربنا يقومك بالسلامه ي كارما. 
فاتن بدعاء /ربنا يقومكم بالسلامه ي بناتي .
سالم بهمس /شايفه مش كنا عملناها احنا كمان .
نرجس بخجل /سالم انت بتقول ايه .
انجي وهي تتضع يدها علي بطنها المنتفخه /ها ي جماعه البنات عاملين ايه .
رعد برعب /لسه جوه .
الممرضه بابتسامه وهي تحمل ولدين غايه في الجمال /اتفضل ي رعد بيه ولدين زي القمر .
رعد بلهفه /المهم فله عامله ايه .
الممرضه /اطمن مدام فله كويسه اوي .
سالم بابتسامه وسعاده وهو يحمل الطفلين /حبايب جدو حبايب جدو .
الممرضه وهي تحمل بنتين غايه في الجمال /اتفضل ي مالك بيه بنتين زي القمر .
مالك بضحك وهو يحمل الطفلتين /هو فيه ايه مصمين يجيبوا بالاتنين ولا ايه .
الممرضه وهي تحمل طفله أخري /لا فيه طفله واحده اتفضل ي استاذ احمد يتربوا في عزكم يارب .
احمد وهو يقبل ابنته /زي القمر زي امك ي قلب ابوكي .
الدكتوره /يتربوا في عزكم يارب المدامات هيكونوا في اوضه 123بعد شويه عن اذنكم ..
في الغرفه ..
كانوا يجلسون الجميع في الغرفه بعدما أصروا الفتيات علي أن يكونوا سويا في نفس الغرفه  .
رعد وهو يقبل راس فله بسعاده /حمد لله على سلامتك يا قلبي .
فله بابتسامه /الله يسلمك ي حبيبي ايه رايك في الولاد شبهك بالظبط .
رعد بابتسامه /شبهي انا برضه دول طالعين قمر زي امهم .
سالم بابتسامه /المهم هتسموهم ايه .
رعد بابتسامه /اسد وبرق ايه رايك ي فله .
فله بابتسامه /حلوين أو ي حبيبي .
سالم بمرح /حلو برق رعد اسم يجيب المطره .
الجميع /هههههههه .
رعد بزهق/ي ساتر دول زنانين اوي متكست بناتك دول ي مالك .
مالك بابتسامه /مالهم ي حبيبي دول شمس وقمر ليه رايك ي روحي .
رشا بابتسامه ومرح/حلوين اوي ي حبيبي اكيد هيطلعوا هادين اوي زي امهم .
حنين بمرح /علي يدي .
فاتن بسعاده /ربنا يخليهم ليكم ي حبايبي .
مالك وهو يقبل يدها /ويخليكي لينا ي ست الكل .
عامر بابتسامه/بقولك ايه ي احمد انا هاخد البت تمارا  بنتك ام عين زرقاء دي لابني سليم .
كارما بمرح /نعم ي حبيبي دي تقعد كده وتتشرط وتختار وابنك ده انا مش موافقه عليه .
حنين بغيظ /وانتي تتطولي ابني ي ام لسان انتي عجبك كده ي احمد الي مراتك بتقوله .
احمد بابتسامه /انتوا اخوات طلعوني انا من الموضوع بس انا طبعا يشرفني ي جماعه .
سالم بابتسامه /طب اخلصوا بقا عايزين نعمل سبوع ليهم محصلش .
بعد اسبوع 🤱🤱🤱🤱🤱🤱🤱.
كانت الفيلا تمتلا بالاقارب والاصحاب فهو سبوع احفاد المنشاوي كان كلامنها يحمل صغاره ثمرت عشقهم كانوا ينظرون إلي بعضهم بعشق وسعاده فالفرحه قد ملأت القلوب ❤️❤️❤️❤️ استطاع كلا منها أن يحصل علي نصفه الاخر كلا منهما قد ملأ قلبه العشق فانتهاء الشر وعمت السعاده والفرح والسرور في كل مكان ❤️❤️❤️❤️💦💦💞💞💞💞
فما اجمل العشق الصادق  ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
فله ورعد .
عامر وحنين .
مالك ورشا .
احمد وكارما .
واخيرا .
اسماء وعاصم .
علي وانجي .
نور و اياد ..
اميره كان لازم تكون دي نهايتها ...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️قصص عشق انكتب سطورها ......
انتهت بحمد الله ❤️❤️صغيره الرعد .


لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة الرعد)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق