القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خطيئة العشق الفصل الاول 1 بقلم سولييه نصار

 رواية خطيئة العشق الحلقة الاولى 1 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الجزء الاول 1 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق البارت الاول 1 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الفصل الاول 1 بقلم سولييه نصار

رواية خطيئة العشق الفصل الاول 1 بقلم سولييه نصار

- حامل  يا رفيدة ؟!! وفي ليلة دخلتنا ؟
صرخ نزار فيا بغض*ب ...رجعت لورا وانا مرعوبة وبعيط ...قرب هو جامد مني وض*ربني جامد بالقلم ومس*ك شعري وهو بيزعق:
-قوليلي انتي حامل ازاي وانا ملمستكيش ....قوليلي مين ابو الطفل ده ...
-معرفش ...معرفش 
قولتها برعب وانا ببكي مش فاهمة حاجة كل اللي عارفاه أن النهاردة ليلة دخلتي فجأة اغمي عليا ونزار جابلي الدكتور والدكتور  قال إني حامل ...معرفش ده حصل ازاي ...أنا عمري ما حد لمسني ...حسيت اني دماغي وقفت ....نزار كان لسه بيزعقلي ...بيهزني جامد وهو بيصرخ:
-انطقي يا خاط*ية ...حامل من مين ...؟
ضربني بالقلم لحد ما وقعت علي الارض ...نزل جمبي وخنقني وهو بيص*رخ والدموع بتنزل من عينيه :
-كنتي بتخونين*ي يا رخ*يصة ...
عيوني وسعت وحسيت نفسي انقطع ... قولت بصوت ضعيف :
-والله ما خو*نتك يا نزار ...والله ما حد لمسني !
-اومال حامل ازاي يا روح امك 
قالها نزار بتريقة وغضب بعد ما زقني ...بصلي يقرف وقال :
-انتي متستحقيش اني الوث أيدي بدمك الفا*سد ...
غمضت عيني بخو*ف فقال ببرود:
-انتي طالق...طالق يا رخي*صة ...اطلعي برة بيتي ...
بعدين مسكني جامد ....وانا ببكي وبترجاه يسمعني ...يديني فرصة اتكلم بس هو كان رافض تماما ...فتح الباب ورماني برة البيت بهدوم البيت وقفل الباب ...قعدت اخبط علي الباب وانا ببكي ...وبترجاه يفتح ...كنت خا*ئفة مرع*وبة ولوحدي...مش فاهمة حاجة حاسة اني في كابوس ...لقيت شوية ناس بتبص عليا ...قومت بخو*ف ...كنت مكسوفة من شكلي جامد قومت ومشيت ...كنت ماشية في الشارع وانا بعيط مش عارفة اروح فين ولا اجي من فين ..عقلي كان واقف ...مش قادرة افكر ...أنا ازاي حامل ومن مين ؟!!!...الأفكار الو*حشة كلها جات في دماغي لدرجة شكيت في نفسي .....تعبت من التفكير والمشي وقعدت علي الارض وانا بب*كي  ...
.... 
في البيت . .
كان نزار قاعد علي الارض وبيبكي ...الإنسانة اللي حبها طلعت خاي*نة ورخ*يصة ...هو وقف قدام أمه  عشانها...كان هيخسر أمه لانه بيحبها بس هي طلعت حق*يرة ورخي*صة....اتمني أنه يقتلها بس للاسف هو بيحبها ...هو ضعيف قدامها ...بس مش بعد اليوم ...عمره ما هيكون ضعي*ف قدام واحدة
مسك التليفون وهو بيتصل بأهل رفيدة  !...
.........
وقفت قدام بيت اهلي وانا بعي*ط وبرتعش ...اقولهم ايه بس ...خبطت علي الباب ...فتحتلي اختي وبصتلي بر*عب لسه هتكلم جه ابويا ومس*كني من شعري ودخلني البيت وضر*بني ...امي واختي حشوه مني بالعافية
-اه يا رخي*صة ادي آخرة دلعنا ليكي ...سلمتي نفسك لمين يا بت. انطقي ...ابن مين اللي في بطنك ده 
-والله ما اعرف ...
زق امي ومسكني من شعري تاني وقال:
-نعم يا روح امك ...متعرفيش ازاي ...انتي هتجن*نيني يا بت 
بكيت وانا بلطم بإنه*يار:
-والله يا بابا ما اعرف والله ما فيه حد لمسني ...الدكتور اكيد غلطان ...خلينا نروح لدكتور تاني ...
-ماشي قدامي نروح لواحد تاني بس يا رفيدة لو طلع كلامه صح هق*تلك !
......
وداني ابويا عند دكتور تاني من معارفنا عشان يتكتم علي الموضوع .....
كشف عليا وبعد دقايق عشتها في جحيم بص لبابا بيأس وقال:
-رفيدة حامل وكمان مش بنت وحسب الكشف الموضوع من زمان!
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط علي (رواية خطيئة العشق الفصل الثاني)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية خطيئة العشق)
reaction:

تعليقات