القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت العمدة نور الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد

رواية عشقت العمدة نور الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم رنا أحمد

رواية عشقت العمدة نور الجزء التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد

رواية عشقت العمدة نور البارت التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد 

رواية عشقت العمدة نور الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد

رواية عشقت العمدة نور الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا أحمد

في فيلا سراج ...
في غرفه نور وكابر ...
كانت نور نائمه في أحضان كابر ..
نور بسعاده لا توصف /مش مصدقه واصل اني في حضنك ي كابر كنت حاسه أننا عمرنا مهنشوف بعض تأني واصل .
كابر وهو يقبلها بعشق /حبيبه قلبي القدر كان هيجمعنا تاني لأن حبنا اكبر من اي حاجه وبعدين انتي ناسيه كادر ثمره حبنا .
نور بابتسامه /اه ي حبيبي كادر ده كان عوض ربنا ليا عنك ي حبيبي وعلشان كده سميته كادر قريب من اسمك ي حبيبي لأنه شبهك.
كابر وهو يقبلها بعشق /حرام عليكي القمر ده شبهي ده شبهك أمه القمر .
نور بعشق /وامه مين الي خلاها قمر وحبابها في الحياه مش انت ي حبيبي .
كابر بعشق /بحبك اوي ي روح كابر ❤️❤️❤️❤️.
نور بعشق /وانا بموت فيك ي نبض قلبي .
في الاسفل ....
كادر وهو يرتمي في احضان كابر /أبا حبيبي .
كابر بحنان /روح وقلب ابوك من جوه .
كادر بدموع /حبيتك جوي جوي ومش مصدق انك ابوي .
كابر وهو يحتضنه بدموع /اسف ي قلب ابوك اسف انك مكنتش معايا كل السنين الي فاتت بس خلاص هنسافر ونلعب ونعمل كل الي انت عايزه ده انت ابن كابر عبد الحي .
سراج بسعاده /وجدو ملوش حضن ولا ايه. 
كادر بسعاده وهو يرتمي في أحضانه  /طبعا ي جدو .
سعديه بابتسامه وفرحه /نور بتي حبيبتي اتوحشتك جوي ي ضنايا .
نور بدموع /اتوحشتك اكتر ي أما سمحيني ي أما سمحيني .
سعديه بابتسامه /مسمحاكي ي ضنايا .
كادر بابتسامه /انا كادر ي تيته .
سعديه بابتسامه وسعاده /قلب تيته ي حبيبي .
سراج بابتسامه /الف حمد الله على سلامتك ي نور مبروك عليك الرهان ي كابر كنت طول الوقت حاسس اني نور هترجع ورجعت الحمد لله ي حبيبي .
ريم بسعاده /الحمد لله ي جماعه أن شملنا اتلم من تاني .
ادهم بقلق /بس هو فيه خبر ي جماعه لازم تعرفوه .
كابر بقلق/مالك ي ادهم .
ادهم بارتباك /الحاج وهدان .
نور بفزع ولهفه /ابوي ماله .
في الصعيد ....
في المستشفي في غرفه وهدان ...
نوربدموع /ابوي ابوي مالك ي ابوي .
وهدان بابتسامه خفيفه /نور بتي .
نور بدموع وهي تقبل يده/سمحني ي ابوي سمحني انا عرفت كل الي حوصل وان العموديه راحت بسببي .
وهدان بندم ودموع /في داهيه العموديه ي ضنايا سمحيني ي نور ي بتي انا كنت اناني جوي جوي مفكرتش الي ف نفسي وبس مفكرتيش فيكي ي ضنايا انك بت ولازما تعيش زي كل البنات بس انا الي كنت اناني جوي كنت عايز اعوض عجزي علي حسابك ي ضنايا سمحيني ي بتي وانتي ي سعديه ي شريكه عمري كله ياما قسيت عليكي سمحيني ي ست الناس وانت ي كابر ي ولدي سمحني ي جوز بتي وانتي ي ريم ي بتي سمحوني كلكم  .
نور وهي تقبل يده بدموع /قوم بس ي ابوي وانشاء الله كل حاجه هتتعدل .
كابر بابتسامه /قوم ي حاج وهدان .
كادر بمرح /متخافش ي جدو لما اكبر هكون انا العمده .
وهدان وهو يحتضنه بحنان /ياريت ي قلب جدك .
ليجتمعوا جميعهم مره اخري بالحب والعطاء ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
بعد مرور 25عاما .....
في الصعيد ..
في دوار وهدان ....
كانت تقيم الافراح ويملأ الانوار المكان فاليوم هو فرح العمده كادر عبد الحي بعدما رشح ذاته وكسب عن جداره فتحقق حلم وهدان من جديد بعدما أصبح كادر عمده الدباح 🤚🤚🤚🤚❣️❣️❣️....
في الاعلي ...
نور بابتسامه /الف مبروك ي مرات العمده .
فيروز بابتسامه/الله يبارك فيكي ي ام العمده .
ريم بمرح /بت ي فيروز عيزاكي تمشيه علي العجين ميلخبطهوش سامعه ي بت .
نور بغيظ /ده مين ده ي اختي الي هيمشي علي العجين ده العمده كادر عبد الحي عمده الدباح وابن نور وكابر .
فيروز بهيام /طلعوا انتوا نفسكم منها انا وكيدو حبيبي بنموت في بعض .
سعديه بغيظ /شوف البت قليله الحياه .
فيروز بضحك /هههههههه تسلمي ي تيته .
في الاسفل ....
كان كادر يركب علي الخيل بمهاره وسعاده فكان وهدان يجلس بسعاده وفخر برغم مرور السنوات وكبره في السن إلا أنه يشعر بارتياح كبير فقد تحقق حلمه وأصبح حفيده عمده الدباح ...
كابر بابتسامه وهو يقبل يد جده /مبسوط عاد ي جدي رفعت راسك اها.
وهدان بحنان وهو يربت علي يده /الف مبروك ي ضنايا خلتني اموت وانا مرتاح أن الدباح هتفضل في يدنا وهنفضل احنا برضك اسيادها وانا عارف انك هتحكم بالعدل ي ولدي ..
كادر وهو يقبل يده بحنان /انشاء الله اوعدك ي جدي .
ادهم بابتسامه /الف مبروك ي ابو نسب .
كابر بضحك /هههههه كنا طول عمرنا أصحاب وكمان بقينا نسايب .
ادهم بابتسامه /تتدوم قربتنا ي صاحبي .
يوسف /الف مبروك ي ابو العمده .
كابر بابتسامه /الله يبارك فيك ي يوسف عقبال احمد .
احمد بابتسامه /الف مبروك ي كابر باشا.
كابر بابتسامه /عقبالك ي احمد .
كادر بابتسامه /الله يبارك فيك ي احمد بعد اذنك ي ابوي هطلع اجيب العروسه .
ادهم بابتسامه /خالي بالك منها ي كادر .
كادر بابتسامه /واه عاد دي في عنيا ي عمي .
علي الجانب الآخر ...
شمعه بغيظ /كفايه كفايه اكل بقيتي شبه الكوره .
سمر بطفوله وعبوث /عجبك كده ي بابي .
نبيل بابتسامه /لا ي حبيبه بابي انتي زي القمر .
سمر بطفوله /انا هطلع ل فيروز وهاخد طبق الحلويات معايا سلام .
شمعه بغيظ /استغفر الله العظيم يارب .
كانت تسير سمر وهي تاكل الحلويات لتصتدم به .
احمد بابتسامه /واه عاد مش تاخدي بالك .
سمر بطفوله /وانا هاخد بالي منك ولا من الاكل .
احمد بضحك /هههههه عندك حق والله علي العموم انتي احلا من الحلويات ده كلها .
سمر بغباء /علي العموم مش هديك منها سلام .
احمد بإعجاب /ايه البت العسل دي .
في الاعلي .....
في غرفه فيروز .
نور بابتسامه حنونه/الف مبروك ي قلب امك .
كادر وهو يقبل يدها بابتسامه حنونه /ربنا يخليكي ليا يا ست الكل .
سعديه بحنان /الف مبروك ي قلب ستك .
كادر بابتسامه /ربنا يخليكي ليا يا غاليه اشوف عروستي بقا .
فيروز بابتسامه وخجل /كادر ي حبيبي.
كادر بعشق /حبيبه قلبي بنتي الي اتربت علي ايدي زي القمر ي قمري .
فيروز بعشق /بحبك ي كادر بحبك اوي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
كانت تقف نور وهي تنظر إليهم بسعاده ليحتتضنها كادر من الخلف بابتسامه ساحره .
كابر بابتسامه وعشق /مبروك ي ام العمده .
نور بعشق وحنان /الله يبارك فيك ي ابو العمده .
كابر بابتسامه /بيفكرونا ببعض اوي ي نور .
نور بابتسامه وضحك /هههه دول عاملين زي العصافير احنا كنا عاملين زي الديوك ولا ناسي .
كابر بضحك وهمس /ههههه بس وقعت في حبك والي حصل حصل .
نور بعشق وهي تنظر إلي عيناه /وانا اتعلمت العشق علي ايدك ي كابر بحبك بحبك جوي ي احلا ظابط في الدنيا كلها ❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
كابر بعشق وحب /وانا وقعت في حبك وعشقتك ي جناب العمده ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
تمت بحمد الله ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشقت العمدة نور)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق