رواية كلمة حلوة الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

 رواية كلمة حلوة الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم فيروزة

رواية كلمة حلوة الجزء الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية كلمة حلوة البارت الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية كلمة حلوة الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية كلمة حلوة الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة


يونس قرب منها وشالها...
شمس صر"خت بفرحه...نزلني يا يونس نزلني 🙈❤️....
يونس بفرحه ....لا مش منزلك الا في بيتنا ...
واخدها وطلع علي العربيه ..وطول الطريق وهو حاضن شمس كأنها هتهرب منه ....
واصلوا عند البيت ...
ويونس شالها لحد فوق وفتح الباب وهو لسه شايلها وفضل شايلها لحد جوه ...
شمس بكسوف ...نزلني يا يونس كفايه بقي كده ...
يونس بحب ...لا مش هنزلك غير علي السرير .....
شمس بكسوف ....لا نزلني هنا ...
يونس بحب ...حاضر يا اميره قلبي 🥺❤️....
شمس بكسوف ....انا اميره قلبك ....
يونس بحب ...واكتر انا حبي ليكي ملوش حدود ولا ليه وصف ...انتي اصبحتي لي جنه علي الارض ...وحياه في الدنيا 🥺❤️....
شمس بكسوف ...وانا كمان حاسك الحياه ليه وبكره الحلو والنهارده الفرحه 🥺❤️....لقد اصبحت لي حياه 🥺❤️..
يونس بحب ...يانهار ابيض كل الكلام الحلو ده ليه انا ....
وقرب منها علشان يشالها....
بس شمس بعدت بخوف ....
يونس بقلق ...مالك يا شمس ...
شمس بحزن ...مليش بس عايزه انام ....
يونس بحب ...مش يا حبيبتي اللي يريحك تعالي علشان ننام...
شمس بحزن ..لا انا عايزه انام لوحدي .....
يونس بحزن ...قصدك ايه بالوحدك دي ....
شمس بخوف ...يعني في اوضه لوحدي ....
يونس بحزن ...ليه لوحدك ...طيب وانا ....
شمس بحزن ....هتنام في أوضتك ...وانا في اوضتي ..
يونس بحزن ..بس انا عايز نكون في اوضه واحده علشان خاطري ....عايزك جمبي ....
شمس بدموع...مش هقدر انا خايفه من الحياه ومنك 🥲....
يونس قرب منها علشان يحضنها بس هي بعدت بس يونس حضنها بالعافيه ...ومسح دموعها ...
يونس بحب ...خايفه مني ليه يا قلبي....
شمس بدموع...خايفه افرح شويه وبعدين الدنيا تاخد مني الفرح ...خايفه ابطل ازعل .....وبعدين ملقيش غير الحزن ...خايفه اديك قلبي توجعوا خايفه اسيب نفسي للحياه ...تقوم تكسرني ...خايفه وخايفه وخايفه اعيش حياتي ...وخايفه من بكره واللي جاي .. بس عايزه اجرب بس الخوف اقوي مني ....
يونس بحب ....طيب ايه رايك تديني فرصه ...يعني نكون اصحاب ولو لقيتي نفسك خايفه ابعدي ولو لقيتي نفسك عايزه تكملي قربي اكتر واكتر.... بس في كل الأحوال عايزك تعرفي اني جمبك مهما حصل ومهما كان ...انتي مش بس مراتي لا انتي بنتي وحبيبتي واختي وامي وصاحبتي وكل حاجه ليه في الدنيا ...انتي بقيتي الحياه بنسبه ليه ...ومش عايزك تخافي طول مانا معكي وانتي حضني ...حضني هيكون الأمان ليكي ...حضني يعني اللي جاي وبكره ...
شمس بكسوف...موافقه نكون اصحاب ...موافقه اديك فرصه ...
يونس بفرحه ...طيب هاتي بوسه ....
شمس بضحك ...قليل الادب ...ابعد كده ....
يونس بضحك ... ضحكت يعني قلبها مال ولا ايه يا شمسي😉❤️ ..
شمس بضحك ...كفايه ...و يله محتاجه انام تعبت من السجن ...
يونس بحب ...يلا يا ست البنات علشان اوديكي اوضتي ...
شمس بكسوف...لا اوضتي ....
يونس بحب قرب منها وبسها من خدها وبعد بسرعه ...ماهي واحد 😂❤️....
شمس بكسوف حطيت أيدها علي خدها وحسيت أن قلبها بيدق بسرعه .....عيب كده 😤....
يونس بحب ....طيب يلا ننام يا مدام عيب ....
شمس بكسوف...يلا ....
يونس واصلها لحد الاوضه وجاه يمشي بس شمس ماسكت ايدو ...
شمس بكسوف...خليك ...
يونس باستغراب....بتقولي ايه ....
شمس بكسوف...بقولك خليك ....
يونس بفرحه ...بجد خليني معكي ...
شمس بكسوف...ايوه خليك بس هتنام علي الارض ...
يونس بضحك ...قلبك قاسي اوي ...بس موافق .....
داخلوا هم الاتنين الاوضه. ...وشمس خدت هدومها ودخلت الحمام علشان تغير ويونس غير في الاوضه ....
واخد مخده وغطاء ونام وعلي الأرض ...
شمس خرجت من الحمام لقيت يونس نايم علي الأرض ....
حسيت بحزن بس كنت خايفه تقرب قلبها يوجعها....
راحت علي السرير ونمت ...بس كنت حاسه بالأمان في قرب يونس ....
صحيت الصبح لقيت يونس ساند علي السرير وباصص عليه كأنو خايف اني اهرب أو كاني حلم ...
يونس بابتسامه...صباح الورد...
شمس بكسوف...صباح النور ....
يونس بابتسامه...يلا قومي بقي انا قاعد من بدري ابص عليكي ...
شمس بكسوف ...وبتبص عليه ليه ...
يونس بحب ...علشان بتوحشيني ....
شمس بكسوف...والله .....
يونس بحب ...واكتر كمان عارفه قلبي كان نفسه يشوف عنيكي أول ما تفتحي ...قلبي كان محتاج يشوف عيونك من قريب...
يونس قرب منها وبسها من عيونها ...وبعد وهي كنت مكسوفه اوي ...
يونس بحب ...يلا علشان نفطر ....
شمس بكسوف...يلا ...
يونس قرب منها علشان يشالها بس سمع صوت الجرس بيرن ...
يونس فتح الباب لقه صندوق ...
شمس قربت من الصندوق فتحتوا لقيت
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على (رواية كلمة حلوة الفصل الرابع عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية كلمة حلوة)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-