القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن

 رواية عشق الجاسر الحلقة الثانية عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الجزء الثاني عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر البارت الثاني عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن


رواية عشق الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم رقية عبدالرحمن


جاسر:عشق
عشق:نعم؟
جاسر بحب:تتجوزيني 
حست عشق بقشعاريه في جسمها من هذه الكلمه التي اول مره توجها 
عشق بأسف:جاسر أديلي يومين اجوبك 
جاسر: اكيد ، بس انتي عارفه إني مش هتجوز غيرك يا عشقي ،
عشق:بلاش كلامك دا علشان بؤحرج 
جاسر:طيب ممكن نخرج بليل مع بعض هرجع الساعه ٨تكوني جاهزه يا عشقي 
عشق في نفسها:كلمه عشقي دي بتخطف قلبي اوي 
جاسر:روحتي فين يا بنتي
عشق:معاك ،اوك هستناك
جاسر:اوك هتوحشيني يا عشقي ،وادلها بوسه في الهواء 
وهي متنحه 
وكان في حد بيراقبهم ونار الغيره تأكله 
عشق وهي داخله داخل القصر وهي متنحه خبطت في واحده من الخدم وهي كانت قاصده 
شيماء:مش تشوفي قدامك يا بتاعه انتي 
عشق بجمود: أولا انا اسمي عشق يا آنسه ثانياً انا كنت ماشيه بطئ يعني انتي اللي خبطتي فيا متعمده 
شيماء:ليكي حق تتكلمي كدا ما انتي واكله بعقل جاسر علشان يتجوزك ما انتي ماشيه علي حل شعرك 
انصدمت شيماء بصفعه علي وجهها 
عشق بغضب:التزمي حدودك ،انا اشرف منك ومن اللي خلفوكي  وتفت عليها وانصرفت من قدمها 
شيماء:انا هوريكي مين شيماء يا زباله انتي  
واتجهت إلى الداخل  
....في المساء الساعه ثمانيه بدقيقه كان جاسر ينتظر عشق قدام القصر بالعربيه 
وأخيراً جات عشق وهي في غايه الجمال
جاسر بغيره:انتي هتمشي كدا قدام الناس والكل يشوفك 
عشق كانت لابسه فستان طويل بأكمام طويله شفافه وشعرها المتوسط منسدل علي ظهرها 
عشق:ليه يا جاسر انا فيا ايه 
جاسر:في أن عشقي حلوه وممكن تتخطف مني 
عشق بتوتر من جملتها القادمه:وه هتخطف وا.انت معايا بردو 😶
جاسر ابتسم:لا طبعا 
يلا النهارده اعتبريني السواق بتاعك واوديكي في الأماكن اللي القمر يحبها 
عشق:علي الملاهي اكيد 😊
جاسر بصدمه:ملاهي يا طفله؟
عشق:اه وهتركب معايا كمان 
جاسر: اناااااااااا
عشق قالت بحزن مصتنع:يبقا هنزل ومش راحه في اي مكان 
جاسر:لا خلاص هو انا اطول امشي مع عشقي بردو 😂 
واتجهوا نحو الملاهي
وعشق طنطت بقدميها مثل الأطفال وتمسك ايد جاسر وتجري تروح عند الحصان الدوار
جاسر:انتي متأكده انك هتتمرجحي علي الحصان 
عشق بتحمس:اااه 
وركبت الحصان وهي فرحانه وطبعا جاسر فرحان علي ضحكها المستمر وأخذ بعض الصور لها 
بعد ما خلصت
عشق:متتصورش انا فرحانه قد ايه ،انا مجتش من زمان
جاسر:يارب دايما تكوني فرحانه يا عشقي 
ثم أكمل بمكر:انا عاوز اركب دي 
وشاور علي الساقيه الكبيره 
عشق بخوف: لاااااااااااا انا بخاف منها اوي وكمان مش بحب اطلع الأماكن العاليه  ..
جاسر بحزن مصتنع:بس انا عاوز اركبها معاكي يا عشق 
بعد دقائق جاسر أقنع عشق 
وأول ما ركبوا عشق مسكت في جاسر
  جاسر ضمها:متخفيش طول ما انا معاكي يا عشقي 
"وهذا الذي كان يفكر فيه جاسر لكي يقترب من عشق اگتر "
وبعد دقائق توقفت اللعبه 
عشق بغضب طفولي:كدا ينفع اكيد منظري كان وحش 
جاسر بابتسامه:ومين قال كدا دي كانت احلي ٥دقائق 
عشق فهمت ما يقولوا هذا الجاسر الماكر.. 
تحول غضب عشق إلي فرحه عندما رأت بائع جاتو
جاب جاسر الجاتو وبدأت عشق تأكل 
ابتسم جاسر علي طريقتها في الأكل تشبه الأطفال
خلصت طبقها واخدت الطبق من أمام جاسر وابتدت تأكل
جاسر😯مستغرب من عشق 
عشق:ايه اسيبه يترمي يعني  بذمتك مش حرام 
جاسر:لا ميترميش طبعا وانتي روحتي فين. 
عشق:علي فكره انا مش بأكل من بعد حد بتقرف ،ما عدا من خالتي وقمر وانت😹
رفع حاجبه بس لا انتي كدا فعلا بتتقرفي 
عشق وهي بتاكل:اه طبعا مش اي حاجه جاتو بس وشكولاه ..
جاسر بمرح:طيب يلا ولا اطلبك تاني 
عشق:لا خلاص مش قدره
وقف جاسر يدفع الحساب 
جت عشق من وراه وهي ممسكه آيس كريم في أيدها 
عشق:حاسب علي دا كمان يا جاسر 
جاسر لف وشه لقاها بتاكل في الايس كريم اكنها ماكلتش من سنه  .
بصلها ورفع حاجبه 😯 ولف وحاسب 
خرج ملقاش عشق بره 
دخل المحل تاني لقي عشق واقفه بتسأل علي شكولاه 
مسك ايدها وشدها 
عشق:استنا يا جاسر دي شكولاه بالكرميل 
جاسر: بكرا بكرا هيقفلوا (😂😂😂)
وراحوا ركبوا العربيه وهي بتاكل في الايس كريم زي الأطفال ووقعت علي الجاكت اللي ادهولها جاسر علشان البرد وانظار الناس عليها بإعجاب 
عشق:سووري 
جاسر:ولا يهمك انبسطي النهارده يا عشقي 
عشق:اه شكراً اوي ،بس انت ليه دايما بتقول يا عشقي 
جاسر:علشان انا بعشقك من وانتي بضفاير يا عشق 
عشق بحرج:احم ماشي
جاسر بضحكه رجوليه علي احراجها،خلت غمزاتوا تبان 
عشق سرحانه فيه وفي ضحكتوا اللي خطفت قلبها :جميل اوي 
جاسر:هو ايه اللي جميل 
عشق: أنت وحطت أيدها علي بؤها وقالت بتوتر وكلام بمعثر:ق ق صد ي ا الاي س ك ك كري م (قصدي الآيس كريم) ..
جاسر:😂😂😂مانا عارف انوا جميل 
نظرت عشق في الشباك بأحراج من نظارات الحب من جاسر ليها  ..
ووصلوا القصر وعشق نزلت من العربيه بسرعه علي القصر دخلت المطبخ وكان آدم في المطبخ 
آدم:مين دخل 
كان المطبخ نصف منور 
ومسك ايديها وشدها بس الشده جات خلت عشق في احضانه 
وفي هذه اللحظة أحداً ما التقط صورا لهم 
خرجت مسرعه من أحضانه 
عشق:انا عشق ابعد لو سمحت 
آدم بعد بسرعه:مقصدش والله يا عشق انا اسف مشوفتش مين دخل غير حد بيجري افتكرت حرامي
عشق:ولا يهمك
وشربت واتجهت إلي غرفتها ونامت وهي مبسوطه من يومها مع جاسر .. 
شيماء:انا هوريكي مين شيماء يا عشق الحيوانه 
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على (رواية عشق الجاسر الفصل الثالث عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق الجاسر)
reaction:

تعليقات