رواية سهام الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الحلقة الثامنة 8 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الجزء الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام البارت الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه


ليل بصالو شايفه بس حاسه انها مش سامعه ولا كلمه اول ما شال ايدو من علي كتفها وقعت علي صدرو واغم عليها
غندور قلبه دق بعنف ولو كانت فايقه وسمعت نبضات قلبه العنيفه ل اجزمت انه بيكذب شالها براحه وحطها علي السرير وحاول يفوقها
غندور بخوف:ليل فوقي بالله عليكي متوجعي قلبي انا اسف ليل بداء يخبط علي خدها براحه
ليل فتحت عينيه براحه وهي عاقده حاجبه
غندور بلهفه:حسه بي اي في حاجه بتوجعك
ليل بصتلو بحزن:قلبي
غندور بلع ريقه وبعد عنها:انا هطلع انام برا
ليل جت تقوم
غندور مال عليها بجزع ورجعها تنام:لا خليكي انا الي هطلعه ولف عشان يمشي وقف في نص الاوضه علي فكره
ليل بصت ل ضهرو بأهتمام من غير متتكلم
غندور اتنهد:انا مكنتش اقصد الي قولته ولا اني ازعلك بس فا متنميش زعلانه حق عليها مستناش يسمع ردها وطلع
ليل ابتسمت من خير متحس:حاضر
معتز بقلق:خير يا دكتور هي كويسه
الدكتو:اه بس في شيء حاد جرح راسها جرح عميق ياريت تهتمو بيها ورجليها اتلوحت لكن كويسه الازاز عمل ضرار وجروح سطحيه في الظهر
معتز بعصبيه:كده مش كويسه خالص
الدكتور:الحمدلله انها جت علي قد كده عن اذنكم عندي حاله
معتز لف ل جبل بضيق:انت الي عملت كده صح
جبل بتوتر:لا طبعا يستحيل اعمل كده وخصوصا لو اختك
معتز برفع حاجب:اختي!!
جبل بلع ريقه:هي قالت انها اختك بس انا كنت بكلم معاه وهي وقعت
معتز بصلو بغيظ ودخل ل حنين
جبل زفر بضيق:كنت نقصك انت كمان
ليل خرجت علي طرطيف صوابعها عشان تشرب طلعت راسها من الباب تدور علي غندور لقته نايم علي الكنبه محستش غير وهي وقفه قدامه وبتبص ل ملامحه الي باين عليها الارهاق قاعدت قدامو علي ركبتها وهي بتبص لي
ليل بهمس:حته وانت نايم كمان مكشر
عقدت حاجبه زادت وكانه مضايق
ليل مشت ايديها بين حواجبه ونزلت بيها علي طول وشه
غندور فتح عينيه بشبه نعاس وبصلها:في حاجه يا حبيبتي
ليل ضربات قلبها زادت بلعت ريقه بصعوبه وهي بتهز راسها انو لا
رجع غمض عينيه تاني وكانه مكانش بيسال من شويه
ليل قربت من وشه وهي بتبص ل عينيه المقفوله:انت ازاي كده حاسه اني روحي مني بتتشد جنبك ده عادي!! قربت راسها من شعرو وغمضت عينيه وهي بتشم خصلاته شهقه خرجت من بؤقها لما شدها ليه
غندور شدها وقعت فوق منه:خايفه روحك تتشد ليا
ليل حاولت تقوم:ابعد لو سمحت كده مينفعش
غندور بأستنكار:انا ابعد وانتي تقربي عادي اومال اي الي ينفع انك تتحرشي بيا
ليل بصتلو بصدمه:انا اتحرشت بيك
غندور بتفكير:اتغزلتي فيا ومشيتي ايدك علي وشي وروح جنبي بتتسحب منك مممم واي كمان يا واد يا غندور اه شميتي شعري هي الرومانسيه بقت بشم الشعر!!
ليل نسيت الاحراج وبصتلو بغيظ:علفكره بقا شم الشعر رومانسيه اه
غندور بقرف:دي نتنه مش رومانسيه
ليل عقدت ايديها قدام صدرها: تحب اثبتلك
غندور عقد ايدو زيها:ماشي اثبتيلي
ليل حطت ايديها علي عينيه ومسكت ايدو حطتها علي شعرها وقربتها من وشه:خد نفس عميق وانت مغمض هتشوفني قدامكلما تشم ريحة حد بتحبه بتشوفه قدامك حته لو مش قدامك 
غندور بعد ايديها وفتح عين واحده:قبل مشوفك هيغم عليا اي ده
ليل عوجت بؤقها بغيظ:عديم الرومانسيه
غندور:الفكره صح بس انتي بتنفذيها غلط
ليل بصتلو بأستنكار:وده ازاي
غنور حط ايد علي وسطها وقربها لي وايدو التانيه رفعها وراء رقبتها وهو بصص في عينيه:عشان  تحسي بي حد لازم تكوني بتحبي بجد وعشان تحبي لازم تتعمقي في الحد ده قال جملته الاخيره ودفن راسه في تجويف رقبتها وخد نفس عميق رافض انو يزفرو
ليل حست ضربات قلبها هتقف من عنف دقاتها غمضت عينيه جامد
غندور بصوت مخنوق بسبب وشه المدفون في رقبتها:فقط قولي لقلبك انني احبه فلعل صوت الحب يبلغ مسمعك
ليل فتحت عينيه بصدمه:انت بتقول اي
غندور بعد عنها لما ركز ل الي قالو:قولت اي
ليل بلعت ريقه:قولت لنك بتحبني
غندور ببرود:لا انا اقصد اعلمك مش اكتر انتي عارفه بحب ليلي
ليل متعرفش ليه اضايقت بصتلو بضيق وقامت
غندور خبي وشه بكفوفه وبألم:ليه ياقلبي مش قادر تمسك نفسك قدامها ليه انت بي الضعف ده قدام عينيه ليه مش قادر اجرحها زي مجرحتني ليه لسه بتحبها عجبك كسرتي وجعي قدامها انتي قلبي انا ولا قلبها ليه مش عارف اكرهك ليييييي
معتز:انتي كويسه
حنين وهي بتبص ل جبل بغيظ:كويسه اه
معتز:اي الي حصل
جبل بتوتر:مقولتلك انها
معتز قاطعو:بسالها هي
حنين وهي بصه ل جبل:كنت بكلم معاه وشدينا في الكلام
معتز بص ل جبل: يعني هو الي عمل فيكي كده
جبل بص ل حنين عشان متتكلمش
حنين:لا مش هو انا الي وقعت علي التربيزه
الممرضه دخلت:الدكتور عايز الاستاذ معتز
معتز قام:انا مش هتاخر عليكي
حنين ابتسمت بتعب واستنه يطلع وبصت ل جبل بغضب:علي فكره مردتش اقوله
جبل ببرود:علي فكره مش هممني
حنين برفع حاجب:ياراجل قول غير كده ده انا نقص كنت اقوله سيبو سيبو يا حاامد
جبل بضيق:انتي عايز اي
حنين بغيظ:عايزه حقي ياباشا حقي يا حكومه انا عظمي مفشفش
جبل ابتسم بسخريه:تستهلي شوفتي لسانك عمل فيكي اي
حنين مطت شفايفه بحزن:بس انا داريت عليك
جبل زفر بنفاذ صبر:يعني عايزه اي
حنين ببراءه مصتنعه:بوسه
جبل بعدم فهم:نعم ياختي
حنين بتبربش بعينيه:بوسه الي هي امووواه
جبل قرب منها بضيق وباس راسه
حنين بصتلو بقرف:اي ده!!
جبل:اي بوسه
حنين بدراما:اي الادب ده اي الخرا ده انت بتبوس بت اختك
جبل ميل عليها لدرجة ان نفسها بيضرب في وشه:انتي عايزه اي
حنين بنص عين:عايزه الي سرقتو مني
جبل بضيق:سرقت اي
حنين لسه هترد عليه دخل معتز وجبل بعد بسرعه عن حنين
معتز بنص عين:انت كنت بتعمل اي
حنين بسرعه:حاجه دخلت في عيني وكان بيشفهالي مش كده بصت ل جبل
جبل بصلها بغيظ:لا دي كانت عايزني ابوسـ
حنين قاطعتو:شوفت زي مقولتلك هو احنا هتطلع امته
جبل بصلها بغيظ:انتي لحقتي
حنين بصتلو بخبث:لا ما انت هتخد بالك مني ها
جبل بصدمه:مين يا ماما
حنين بصت حوليها:هو زين فين
جبل ركز وفتح عينيه بصدمه:زين انا نسيتو جري علي برا
ليل بضيق:هو فاكر نفسو مين يخطفني من عند جوزي وابني ويجرحني طلما مش بيحبني حبسني هنا ليييي
جزت علي سنانها بضيق:ماشي يا محمود اما ما وريتك مبقاش ليل طلعت من الاوضه وجت تفتح الباب عشان تمشي لقته متربس حاولت كتير مفيش فايده
غندور ببرود:بدوري علي ده
ليل لفت بعصبيه:هات المفتاح
غندور بسخريه:عايزه تروحي عندو مش كده
ليل بانفعال:اه هرحلو وبحبه لا ميت فيه انت زعلان لي وبدموع انا عايزه اروح ل جوزي و ابني ابني صغير وحيات اغلي حاجه عندك قربت منه وقفت قدامه وبصت ل فوق عشان تبصله في عينيه
غندور قبض علي المفتاح بوجع:كنت فاكر ان ممكن انسيكي واخد حاز من قلبك انا مش طماع كنت عايز حايز صغير كنت فاكر انك بجد اتغيرتي دموعه اتجمعت ف عينيه لكن ابت ان تغادر مجري عينيه ل اخر مره يا ليل عايز تروح عندو
ليل حسه ان قلبها وجعها عقدت حاجبه بعدم راحه ونطقة عكس شعورها:عايزه و أوي انا بحبهم ومقدرش اعيش من غيرهم
غندور غمض عينيه بالم:روحي
ليل بصتلو:هتسبني اروح
غندور فصل الخطوات الي بنهم ورفع وشها لي:انا قولتلك قبل كده اي حاجه تريحك هعملها لو مفهش راحتي هريك مني واغيب خالص من حياتك ارجعي ل جوزك و ابنك بس ممكن طلب
ليل لسه بصالو:اي هو
غندور:اخر طلب ممكن ارسمك عشان تفضلي معايه
ليل عقدت حاجبه من غير فهم: ترسمني لي اصلن
غندور ابتسم بمرار:يمكن الموضوع مش فارق معاكي قد ما يفرق معايه
ليل:طيب اتفضل غمضت عينيه
غندور ابتسم بالم علي برائتها نزل ل مستوها وبهمس:بقولك هرسمك مش هبوسك
ليل فتحت عينيه باحراج:طب اعمل اي
غندور مسك ايديها وقعدها علي كرسي وقعد قدامها
ليل بصتلو بهتمام:انت بترسمني ولا بتتخيل انك بترسم ليلي
غندور بص ل نص وشها الي في اللوحه قدامه وسرح:دي مش مجرد رسمها يا ليل انا عفرت ورجعت من الموت عشان الي ف الصوره دي انا كل ما كنت احس روحي بتنفلط من بين جسمي كنت بقولها اثبتي انا مقدرش اخلف عهد قلبي
ليل بتاثر:بتحبها اوي كده
غندور بصلها:بحبها ل اقصي درجات الوجع يمكن اكون فاشل في التعبير ومكنتش بعرف اعبرلها مش بلؤمها انها مكنتش شايفني كنت خافي حبي جوه قلبي الخاضع ويارتني فضلت دفنه جوه بدل ما يتكسر مش عارف هيخف ازاي قام وكان ماشي
ليل بحزن:بس مكملنش الرسمه
غندور بسخريه:زي حبي الي مش كامل تقدري تمشي
ليل قامت بحزن وقفت قدامه:انت مش وحش انا ممكن اكلم ليلي واصلح بنكم انت بتحبها اوي
غندور بوجع بيخفيه ف بردو:انتي طالق طالق طالق يا ليل تقدري تروحي عندو باس راسها ودخل اوضه وقفل الباب
ليل عقدت حاجبه:هو قال طالق مهتمتش خرجت عشان تشوف زين
جبل رزعها علي السرير
حنين بغضب:اي التخلف ده ما براحه
جبل جز علي سنانه:انتي عايزه مني اي
حنين:قولتلك اول ما ترجع الي سرقتو هسيبك
جبل بعصبيه:انت مجنونه صح مال عليها وبتهديد اقسم بالله لو ما بعديش عني ما هعمل حساب ل اخوكي ولا حاجه هقتلك
حنين:لو هموت علي ايدك هموت وانا راضيه بس قولي قبلها عشان الحق اقول الشهاده
بصلها بغيظ و مشي
ليل نزلت ومشيت شويه بعيد عن البيت وكل شويه تبص وراه:هو مفيش عربيات لي حست قلبها اتقبض لا انا هرجع احسن فجاه ايد اتحطت علي بؤقها و.......
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع اضغط على (رواية سهام الانتقام الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية سهام الانتقام)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-