القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثامن 8 بقلم حورية مصطفى

 رواية احببت تلك السمراء الحلقة الثامنة 8 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الجزء الثامن 8 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء البارت الثامن 8 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثامن 8 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثامن 8 بقلم حورية مصطفى


براء بصدمه:- بابا.. 
يوسف بعد الطفل بهدوء وبعدين قال لاميره مين ده يا اميره.. 
اميره : - ده ابنك يا يوسف.. 
يوسف بهدوء:- ابني ازاي انا مش فاهم حاجه.. 
اميره باستهزاء:- مش فاهم حاجه ازاي اللي حصل في شقه الزمالك نتجيته طفل.. 
يوسف بعصبيه:- وجايه بعد خمس سنين تعرفيني ان عندي طفل انتي هتستعبطي يا بت انتي ولا ايه.. 
براء:- اهدي يا يوسف واكيد هنلاقي حل.. 
يوسف:- دماغي هتنفجر يا براء بعد خمس سنين اكتشف ان عندي طفل بعد ما شوفت حياتي واتجوزت فرح.. 
اميره:- كان لازم تعرف ان عندك ولد وخاصه بعد اما اتجوزت وياريت اتجوزت واحده عدله لا دي سمرا كمان.. 
يوسف بعصبيه:- احترمي نفسك يا زبا*له فرح دي انضف منك ولما تتكلمي عنها تتكلمي باحترام فاهمه.. 
اميره بخوف من عصبيته : - فاهمه.. 
براء:- ايه رايك يا يوسف تعمل تحليل DNa.. 
يوسف بغموض:- ما ده اللي كان هيحصل.. 
اميره:- طيب انا عايزه مكان اقعد فيه انا وابني.. 
يوسف ببرود : - اقعدي في الزر*يبه اللي انتي جايه منها لحد اما نعمل التحليل واتاكد اذا هو ابني ولا لا.. 
اميره:- تمااام.. وفي نفسها بكره اندمك علي كلامك ده.. وبعدين قالتله هنعمل التحليل امته.. 
يوسف:- بكره الساعه 10 الصبح.. 
اميره:- اوكي...
يوسف:- اتفضلي.. 
اميره جات تقعد يوسف قالها اتفضلي بره عندي شغل.. 
اميره:- تمااام يلا يا سيف.. 
سيف ببراءه:- بس انا عايز افضل مع بابا.. 
اميره:- هو مشغول دلوقتي.. 
سيف ببكاء:- لا انا عايز بابا.. 
يوسف بحنان:- روح يا حبيبي مع ماما وبكره انا هيجلك.. 
سيف:- ماسي.. 
براء بضحك:- مش مصدق بقيت بابا يوسف.. 
يوسف بعصبيه:- اخرس يا ز*فت.. 
اتفضل روح علي مكتبك وشوف شغلك.. 
براء بضحك:- كنت رايح يا بابا يوسف ..  
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
عند فرح في الجامعه..♡︎
ساره بتعب:- خلاص معتش قادره محاضره تلات ساعات يا مفتري*ين.. انا فرهدت 🥺
فرح بضحك:- امال لو بتحضري من اول السنه زي باقي الطالبه كنتي عملتي ايه.. 
ساره بغيظ:- اسكتي يا بت انا اصلا مليش في التعليم و الكلام ده الواحده مننا يا اختي مش ليها غير بيت جوزها قره عينها.. 
فرح باتسامه:- ما هو واضح اوووي..وانتي بترفضي العرسان اللي بتجيلك.. 
ساره بضحك:- بحسهم اخواتي 😂فرح:- طيب يلا يا لمضه عشان نمشي.. 
ساره:- يلا.. 
♥︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥︎
خلاص كده قررت تسافر وتسبيني يا امير..
اميره بحزن :- مش قادر يا أمي افضل هنا اكتر من كده انا هسافر ادرس بره وان شاء الله هرجع يا أمي..
صفاء ببكاء :- افضل يا حبيبي هنا وانت اكيد هتنسها مع الوقت بس مسبينيس لوحدي في بيت كبير زي ده...
أمير بحزن :- تعالي معايا يا أمي ونستقر في أمريكا.. 
صفاء بحزن:- مقدرش اسيب اامكان اللي عيشت فيه واتجوزت فيه يابني.. 
امير ببكاء:- عشان خاطري يا امي سافري معايا..
صغاء:- خلاص يا حبيبي هسافر معاك بس اوعدني اننا هنرجع مصر تاني.. 
امير:- اوعدك يا امي.. 
ꨄ︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــꨄ︎
في بيت فرح..☘︎
فرح بحب:- ميرنا يوسف حدد ميعاد جلسه العلاج مع الدكتور بكره... 
ميرنا بسعاده:- شكرا اووي يا فرح مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه.. 
فرح بحب:- انتي اختي يا غب*يه مفيش شكر ببنا.. 
ادهم:-  فرح اجهزي انتي وميرنا عشان معزومين علي العشا عند يوسف.. 
فرح وميرنا:- حاضر يا بابا ... 
❁ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ❁
في فيلا البحيري.. 𑁍
احمد بحب :- اتاخرت كده ليه يا يوسف .. 
يوسف :- الشغل كان كتير النهارده يا بابا...
احمد :- ولا يهمك يا حبيبي..
يوسف :- طيب انا هطلع ارتاح شويه...
احمد :- متأخرش عشان عيله فرح انا عازمهم علي العشا النهرده.. 
يوسف:- تمااام عن اذنك يا بابا 
احمد:- اتفضل يا حبيبي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور الوقت فرح وعيلتها وصلوا فيلا البحيري.. 
احمد بحب:- نورتنوا يا جماعه.. 
ادهم:- البيت منور باصحابه.. 
احمد بابتسامة:- اذيك يا بناات.. 
فرح وميرنا :- الحمد لله يا عمو.. 
احمد:-  اتفضلوا يا جماعه في غرفه اللفينج.. 
بعد مده نزل يوسف.. ♡ 
يوسف:- اذيك يا عمي.. 
ادهم:- الحمد لله يا بني.. 
يوسف:- يدم حمدك.. 
يوسف لفرح:- عامله ايه يا فرح.. 
فرح:- الحمد لله تمااام يوسف.. 
الداده:- الاكل جاهز يا احمد بيه.. 
احمد:- تمااام اتفضلي انتي.. 
ومر الوقت وعيله فرح رجعت بيتها.. ♡
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
في صباح اليووم التالي♡
فرح:- صباح النووور يا بابا.. 
ادهم بابتسامة:- صباح الورد والياسمين يا حبيبه بابا.. 
ميرنا بضحك:- خيانه بابا وفرح بباكلوا من غيري.. 
ادهم بحب:-  بطلي لماضه واقعدي كلي.. 
ميرنا:- حاضر.. 
فرح بهمس لميرنا:- بعد اما ايجي من الجامعه هنروح للدكتور عشان الجلسه بتاعتك.. 
ميرنا بهمس:- تمااام.. 
♕ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♕
 عند يوسف.. ♡
يوسف ببرود:- اركبي.. 
اميره:- حاضر.. 
سيف:- وحشتيني قد البحر يا بابا.. 
يوسف بحنان:- وانت اكتر يا حبيبي.. 
وبعد وقت وصلوا المستشفي.. 
يوسف ببرود:- انزلي يلا.. 
اميره نزلت و رزعت باب العربيه وراها.. 
يوسف بعصبيه:- انتي ازاي ترزعي الباب كده.. 
اميره بتوتر مكنتش اقصد.. 
يوسف:- تمااام حاسبك معايا بعدين.. 
الدكتور:- اهلا يا يوسف باشا.. 
يوسف ببرود:- اهلا كل حاجه جاهزه.. 
الدكتور:- ايوه يا يوسف باشا اتفضل.. 
وفعلا عملوا التحليل.. 
يوسف:- النتجيه هتظهر امته يا دكتور.. 
الدكتور:- بعد 3 ايااام يا يوسف باشا لان حاجه زي دي بتاخد وقت.. 
يوسف:-  تمااام 
يوسف لاميره:- مش عايز اشوف خلق*تك غير لما نتجيه التحليل تظهر فاهمه.. 
اميره بغيظ:-  اوكي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
ومر 3 ايااام علي خير دون احداث تذكر غير ان ميرنا  بدات جلسه العلاااج بتاعتها... 
اميره:- يوسف حبيبي وحشتيني.. 
يوسف بقر*ف:- ابعدي كده 😒.. 
في  المشتسفي.... ♡
 يوسف بخوف: -  هاااا يا دكتور  النتجيه ايه.. 
الدكتور: ..... 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على (رواية احببت تلك السمراء الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية احببت تلك السمراء)
reaction:

تعليقات