القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سهام الانتقام الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الحلقة السابعة 7 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الجزء السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام البارت السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه


الباب خبط قامت ليل بضيق وهي بتهز زين خايفه يصحي نيمتو بصعوبه فتحت بضيق:مكنت خد المفتاح
لا رد
ليل رفعت راسها حست قلبها بيدق اول معينيه جت في عينيه
غندور ببرود:ازيك يا مراتي
ليل عقدت حاجبه:نعم
غندور قرب وشه اوي لدرجة ان انفاسه بقت بتلحف وشها:اصل ظنك خاب و مامتش
ليل قلبها بيدق اوي وهي بتبص في عينيه الي بلون العسل ومش قادره تتحرك
غندور بصلها بكره:اوعي تكوني فكرني مرجعك حبا فيكي قرب وشه اكتر ليفصل بينفهم انفاسهم فقد ومن يارهم يقسم انه يقبلها 
غندور كمل بهمس قدام شفايفه:تؤ انا بشمئز من راحتك
ليل حست قلبها وجعها وغصب عنها دمعه نزلت حسه مش فاهمه حاجه مش قادره تجمع وحست راسها بتلف وكنت هتقع
غندور بسرعه شدها ل حضنه بخوف وهو بيبصلها:انتي كويسـ بتر جملته وبصلها ببرود مش قادره تقفي اي شوفتي خوفتك
ليل لا ارديا رفعت نفسها قربت وشه من رقبته وعمضت عينيه وهي بتشم البرفان بتاعو وبهمس مش مسموع:الريحه دي مالؤفه
غندور حس برعشه خفيفه لعن نفسه من ضعفه قدامها
جبل طلع بضيق من المجنونه الي جوه شاف غندور اتصدم ولقي ليل في حضنه ومسكه في قميصه معقول افتكرتو لا لا وبغضب:ليل
ليل من الخوف مسكت ف غندور اكتر
غندور بصلها وهي في حضنه بحيره يقسي ولا يقف معاه كان فاكر انو هيبقا قدامها اصلب من كده كان ناؤي يعاتبها بطرقتو ويثار ل قلبه الي هشمتو لكن تمسكه بيه بيفتفت قلبه
جبل قرب منهم بغضب:ليل انتي ناسيه انك مراتي ومد ايدو عشان يشدها
غندور ضغط علي ايدو جامد بحده:شكلك انت الي ناسي دي مراتي
ليل بعدت عنه من الصدمه:مستحيل اكون مراتك
غندور بصلها ذهول كان عايز يصرخ في وشهه كفايه انتي اي ولكن بصلها ببرود عكس النار الي ف قلبه:بس انتي فعلن لو فكره بموتي تبقي خلصتي مني بصلها بسخريه بتحلمي
جبل بغضب:بس بتحبني انا يا اخي اطلع من حياتنا
غندور قرب منو وهو بيبص في عينه:لو اعرف انك هتحافض عليها كنت سبتهالك بس ورحمت امي وامك طول ما انا عايش وهي علي ذمتي ضفرها مهطول ولا هسيبك تكمل الي بتعملو
جبل بلع ريقه بتوتر
ليل:هو في اي حد يفهمني
غندور خد زين منها واده ل جبل
ليل بخوف:لا ابني
غندور مسك ايديها عشان يخدها
ليل نفضت ايدو بغضب:ابعد عني ومسكت دراع جبل بعيط انت ساكت لي انت هتخلي يخدني
غندو شدها بغيره بعيد عنو وليل بتزقه وعايز تروح عند جبل وزين
غندور اخر مزهق شالها وهي عماله تضرب ف الهواء برجليها
ليل بعيط:نزلني عند جوزي سبني يا غندور عايزه ابني لا لا
غندور مهتمش ل صراخها وطلع بيها نزلها قادم العربيه بعصبيه:قولت بس
ليل بعيط:انا بكرهك اي الي جابك انت جيت ليييييي
غندور بسخريه:قلبي الي رجعني مستغرب منه اتعرض ل الكسر الخيانه الطعن والحرق والخذلان لكنه بطريقه ما لازل ينبض
ليل بعيط:طب ونبي انا عايزه ابني وجوزي
غندور رفع ايدو بغضب ليل خبت وشها بسرعه كور ايدو ودخلها العربيه وركب
جبل شايل زين الي عامل يعيط وبيحول يسكته من غير فايده لحج متعصب:اخرس بقا انت مش بتزهق
حنين:حد يمسك بيبي كده
جبل بغضب:ابعدي عني لمد ايدي عليكي
حنين قربت منو بغيظ وشدتو من التيشيرت:تمد ايدك عليا انا انت عبيط ولا اي
زين ضحك وهو بيرفع ايد ليها
حنين شالتو بضحك:انت بتضحك ليا انا
زين شد خصلاتها الطويله الحمرا وهو بيلعب بيها
حنين بضيق:لا لا الا شعري
جبل بغيظ:هو ده شعر
حنين بصتلو برفع حاجه كان شعرها مغكي ضهرها احمر تحس سلاسل من نار علي بشرتها البيضه وعينيه الي جبل مسميهم افعي كانت عينيه رمادي زيو واسعها ورمشه سوده وتقيله كانت قمه في الجمال
جبل بعصبيه عشان مردتش عليه:انتي اي خرجك من اوضك
حنين بتافف:مظنش اني قولتلك اني موفقه علي كلامك حطت زين علي الكنبه براحه وبصتلو بحده اسمع انت بقا
جبل ربع ايدو استعداد ليها
حنين ببرود:انا مبخدش اومر من حد مش هتفرض عليها رايك لو فاكر انت شغال مع مافيا فا هخاف منك حركت عينيه بملل يبقا متعرفنيش
جبل اتعصب شكلها تعرف عنو كتير قرب منها بغضب:قولي تاني سمعيني
حنين حطت ايديها وراه رقبتو وبصتلو بحده:اي مسمعتش
جبل بعصبيه:لا مسمعتش هتعملي اي
حنين بصت ل شفايفو:كده مثلا وباستو بعمق
جبل اتصدم وغمض عينيه جامد
حنين بعدت عنه بعد فتره وهي بتبصلو ببتسامه:ايتا ايتا انت بتتكسف
جبل بصلها بعمق:اي الي عاملتي ده
حنين هزت كتفها بلا مبلاه:بوستك
جبل:لي بتحبيني
حنين بتفكير:ممكن
جبل جز علي سنانه وفجاه مسكها من كتافها ورفعها وحدفها علي السفره الازاز الي وقعت عليها اتكسرت ميت حته والازاز وقع عليه
حنين حسه انها مش قادره تتحرك وفي حاجه دافيه بتطلع منها
غندور دخل وزقها مقدرتش تسند نفسها وقعت علي الارض
ليل بعيط:انا عايز ابني
غندور بغضب:كفايه عياط مبتزهقيش
ليل بعيط:انت بتعمل كده لي هو انا عملتلك حاجه وحشه
غندور بعصبيه:حاجه واحد بس انا بكرهك يا ليل علي قد محبيتك بكرهك انتي وحده انانيه ومش بتهتمي بحد غير نفسك
ليل قامت بغضب ودموع:لي انا الي خدك من عيلتك انا الي فرقت بينك وبين ابنك عارف يعني اي تبعد ابن عن امو وبنفعال اكبر ربما المتها كلماته عارف يعني اي تبعد ست عن حضن جوزها
كلماتها كنت زي السهام غندور بلع ريقه بصعوبه:انتي كنتي بتنام معاه في اوضه وحده
ليل:ايو مش جوزي وبحبه و اوضتنا واحده
غندور بقا يكسر كل حاجه يشوفها قدامو وليل حطت ايديها علي ودانها بخوف من صراخه العالي
غندور بدموع وعينيه حمرا وهو بيكسر رفوف الازازا الي كانت عليها صور ل ليل من وهي صغيره:انا بكرهك يا شيخه بكرهك انتي بتعملي كده ليييي يشخيه ملعون ابو الحب
ليل ضمت نفسها بخوف وهي بتبص علي الازاز لقت غندور كان هيدوس علي الازاز قامت بسرعه شدتو بخوف:حاسب
غندور زقها بقرف وعصبيه:ابعدي عني
كنت هتقع علي وشها سندت بايديها الازاز كلو دخل في ايديها صراخت بالم
غندور لف ليها فجاه شاف ايديها الاتنين فيهم ازاز قرب عليها ومسك ايديها بخوف ودموع:انا انا مكنش قصدي
ليل بعيط وهي بتشهق:ايدي بتوجعني
غندور حاول يشيل الازاز بايدو شدتها بوجع
ليل بعيط:لا بتوجعني
غندور سحب ايديها بحنيه ليل جت تسحبها بخوف ندها عليها بهمس:ليل بصيلي
ليل بصتلو بدموع
غندور بيشوش تفكيرها ابتسم:مش انا قولت متعيطيش
ليل بعيط:قول
غندور فرد ايديها بشويش وهو بصص في عينيه برقه:وقولتلك ان دموعك بتوجعني
ليل هزت راسها انك لا مقولتش
غندور ابتسم:ياستي قولت اهو وقولتلك متجيش جنبي وانا متعصب
ليل عقدت حاجبه:مقولتش
غندور ابتسم ومسك كفها ورفعو
ليل افتكرت هيبوس كفها اتصدم لما شفتو بيشيل الازازه ببؤقه:هتعور
غندور تف الازاز :فداكي
ليل حست قلبها بينتفضت من لمستو
غندور مسك كفها التاني وعمل زي الاولني بس ليل سحبت ايديه بوجع الازاز عورته في شفايفه تفها وبصلها بخوف:وجعتك
ليل بخوف:مكنش قصدي
غندور ميل وشالها بخفه وابتسم:انتي اتعورتي بسببي وانتي عورتيني نبقا خلصين
ليل حطت ايديها علي شفايفو:بتوجعك
غندور اتنهد:ده ولا حاجه قدام وجع سكت وهو بيبصلها حطها علي السرير وراح كاب علبة الاسعفات مسح الدم وبداء يلف ايدايها
ليل بصتلو بستغراب قد اي هو متقلب المزاج من شويه كان قاسي وعصبيه لدرجه انها كنت خايفه منو ودلوقتي مسك ايديها برقه عشان متتالمش لو قالت ل ليلي ان غندور القاسي بيضمت ايجيها كانت ضحكت عليها
غندرو جي يقوم
ليل مسكت ايدو:استني
غندور بصلها بعدم فهم
ليل ببراءه:ممكن تفتحلي العلبه عشان مش عارفه
غندور قاعد تاني وفتح العلبه:عايزه حاجه
ليل ابتسمت:عايزه قطنه فيها معقم
غندور حط المعقم ع القطنه:في تعويره نسيت اعقمها
ليل هزت راسها انو ايو وخدت منو القطنه
غندور:هاتي انا
ليل قطعتو لما قربت وشها منو وهي بتعقم الجرح الي في شفايفه وبتنفخ فيه
غندور بص ليها وقلبه بيدق جامد:انتي بتعمل اي
ليل بصتلو ببراءه:بنفخ فيه عشان متوحعكش وجعتك
غندور زقها بغضب:انتي كلك علي بعضك وحعني ابعدي عني احسن ليكي
ليل انتفضت بخوف:انا
غندور بعصبيه:انتي خليكي بعيد فاهمه وسابها وطلع دخل اوضه قلع القميص ورماه بعصبيه قاعد ومسك راسه بايدو انا بكرهك بص ل الاوضه كنت كلها صور ل ليل لما كان بيدرس هنا علقهم شالهم كلهم ورماهم في الارض طلع المطبخ ورجع دلق عليهم بنزين وولع ف الصور
طلع برا لم الازاز ودخل اوضه لم الصور الي اتحرقت ورمهم ف الزباله ورمه نفسه علي السرير حسه بالم في ضهرو اتغضي عنه وحاول ينام
ليل قامت بتعب حسه راسها بتوجعها قامت تدور علي حاجه ل الصداع كلعت برا لقت باب اوضت غندور موارب راحت تسالو لو العلبه فيها حاجه ل الصداع لقتو مغمض عينيه وصدرو عريان خبت وشها بسرعه وغمضت عينيه فجاه فتحتهم من غير متشيل ايديه
ليل بهمس:انا لي حسه ان المشهد ده مالؤف بصت ل غندور تاني لقتو بيبصلها ببرود اتحرجت انا
غندور بجمود:اي جابك هنا
ليل:انا بصت جنبه بتوتر يعني وفجاه عقدت حاجبه اي ده
غندور بص مكان مبتبص اللعنه نسي اهم خاجه
ليل قربت من لوح الرسم الي ف الاوضه كان راسم ليل وهي بتضحك لقت كلام تحت الصوره "انها مُلفته للحد الذي يجعلك بدلا من ان تلقي التحيه ان تتنهد فوقعت في غرمها لا محال ❤️✨"
ليل بصتلو بصدمه:بتحبني
غندور ساكت مش بيرد
ليل قلبت لو الرسم كسرتو وبغضب:بتحبني عشان كده خدتني من جوزي الي هو اخوك اخوك يا بني ادم فرقتني عن ابني انت اي وحش حيواااان
غندور قام بعصبيه:انتي مصدقه نفسك احبك علي اي بصتي ل نفسك في المرايه
ليل بلعت ربقه وعينيه اتملت بدموع:قصدك اي
اقسم ان يجرحها كما حرجته وليذهب قلبه وحبه الي الجحيم بصلها بسخريه:شايفه نفسك انتي جنبي طفله ده طول بنت كبير انتي فكره جسمك شكلك انتي كلك علي بعضك يحرك حاجه فيا انتي لو ماشيه من غير هدوم انا مش هبصلك
ليل ضغطت بايديها علي ودانها يكفي انه يطع انوثتها
غندور هزها بعنف وغضب:احبك علي اي دي مش صورتك لو فكره بحبك تبقي غلطانه دي ليلي
ليل بصتلو بدموع وشفايفه بتترعش:ليلي
غندور بيشددت علي الحروف:انا بكرهك وبحبها انتي متلفتيش نظري مبالك بقلبي بس هي اه
ليل بصالو شايفه بس حسه انها مش سامعه ولا كلمه اول ما شال ايدو من علي كتفها وقعت علي صدرو واغم عليها
غندور قلبه دق بعنف ولو كانت فايق وسمعت نبضات قلبه العنيفه ل اجزمت انه يكذب
جبل حاول يبعد الازاز عنها كنت ساكنه تمام حط ايدو علي راسو:ينهار اسود سمع خبط علي الباب
معتز بصراخ:يبني افتح الحاجه هتقع مني
جبل برق وبص ل الباب الي الاوكره بتعتو بدور و..........
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن اضغط على (رواية سهام الانتقام الفصل الثامن)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية سهام الانتقام)
reaction:

تعليقات