القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح النمر الفصل السادس 6 بقلم زينب شلبي

رواية روح النمر الحلقة السادسة 6 بقلم زينب شلبي

رواية روح النمر الجزء السادس 6 بقلم زينب شلبي

رواية روح النمر البارت السادس 6 بقلم زينب شلبي

رواية روح النمر الفصل السادس 6 بقلم زينب شلبي

رواية روح النمر الفصل السادس 6 بقلم زينب شلبي

مراد بصراخ: اي اللي حصللك ي قلبيي ي قلب اخوكيي..
زين : اي الأفوره دي ي مراد البت زي القر*ده وكمل بصوت واطي وفر*سه وربنا 😌 (ماتتلم ودا وقتك)
مراد : احم يعني هيا تمام..
مليكه : مين دا كمان..
مراد : انا اخوكي 🙂🙂..
مليكه : انا ليا اخوات طييب..
روح: مليكه وربنا برودك دا هبلني🙂..
فهد : مليكه انتي كويسه..
مليكه : اه انا تمام بس كنت عوزه بس يعني بعد ازنكو تطلعو بره علشان انام🙂🙂..
زين برفعه حاجب: انتي ليكي نفس تنامي..
مراد: خليها على راحتها يلا تعالو نطلع برا..
(هفهمكو حاجه علشان التشويش اللي في دماغكو بصو مراد دا صاحب شركات اشطا ودي اخته بس مش عايشه معاه عايشه مع عمتها لأن هو بيسافر علطول عمتها اللي هي فيروز ركزو معايا زين وروح عارفين مراد لأنه دايما بيروح الشركه عند والدهم لأنه شريك في مجموعه الشركات دي El Shame grop ..)
دخل ليث من غير ما يخبط لأنه لقا الباب مفتوح راح خابط في مراد..
مراد : صباحو خناق خابط فيا انا ليه..
ليث: خلاص خلاص..
فهد : تعالا ي ليث انتا وسليم ومازن..
سليم : ي فندم احنا دلوقتي الخطه باظت محدش هيعرف يخترق نظام الكميرات الخلفيه للمبنا ولا هيعرف يجيب الموقع بالتفصيل..
ليث : حضرتك انا فكرت وهنمشي على خطه روح لان مفيش وقت افكر في خطه تانيه..
مازن: في هكر بنت ي سياده اللواء مخترقه نص المواقع وانا حاولت اجيب اسمها لقيت الأسم نغمات روح بس مش فاهم مين دي بس هيا دي اللي هتقدر تبقا بدل مليكه..
فهد : براڤو عليكو ي شباب انا فخور بيكو..
روح : مازن انتا قولت إسم الهكر اي..
مازن: نغمات روح..
روح فضلت تضحك وطلعت فونها ورنت على نغم..
نغم : ألو لحقت اوحشك ي جمو*ستي..
روح : نغمتي تعاليلي مستشفى***** وهاتي معاكي لابتوب الإختراق بتاعنا..
مازن بصلها وقال: بتضحكي ليه..
روح : خمسه بس العبقرينو بتاعي ييجي واقولك..
بعد ربع ساعه كانت نغم وصلت..
نغم : كنتي عوزاني ليه..
بصت لمازن وسليم وليث وقالت: احم احب اعرفكو بنغمات وشاورت على نفسها روح..
بص مازن ليهم وقال: بتهزرووو😂..
نغم وهيا بتعدل نظارتها: احم في اي ي مفضوحه..
ليث: بطلو لعب عيال اكيد مش هيا..
سليم : نغم او نغمات تقدري تخترقي نظام كاميرات مراقبه دلوقت..
نغم : اه بس ليه ..
سليم : ورينا..
نغم : حضرتك قولي السبب مش هعمل كدا وهيا حاجه تضر حد..
فهد إبتسم على ابنه اخو زوجته العبقريه وفرح لهولاء الفتاتان فهو حقًا فخور بهم..
مازن : احنا ضباط تبع سياده اللواء فهد وشاور عليه..
نغم جريت عليه لأنه كان وراهم وقالت : اووونكل..
فهد : حبيبه أونكل بس مكتش اعرف ان احنا مخلفين شيا*طين.
نغم : انتا اصلا عارف انه انا بعرف اعمل كدا..
فهد : بصي هطلب منك حاجه صعبه شويه..
نغم : قول ..
فهد : تقدري تخترقي نظام كاميرات الفيلا بتاعتنا..
ليث: حضرتك دي حاجه تافهه جدا
فهد : ليث مليكه هيا اللي عامله النظام دا وقالت استحاله حد يعرف يخترقو..
روح كانت واقفه في جنب حينها جه ليث وقف بجاورها ونظر لها بركيز..
ليث : انتي متعوره ي روح..
روح: اه عادي بس حاجه بسيطه..
ليث بهدوء دخل جاب قطن ومعقم جروح من الغرفه ورجع..
ليث بهدوء : اثبتي مكانك ي روح..
روح : ماشي..
عقملها الجرح بعدين وقف تاني وكإن شيء لم يكن..
روح في نفسها : اكيد شيزوفرينيا 🙂..
نغم وهيا بتطلع نظاره تانيه من جيبها وتلبسها: احم اونكل تقدر تقولي نوع الكاميرات دي اي..
فهد : ******
نغم : ربع ساعه كدا شوفو اللي وراكو وانا هشوف هعرف اخترقها ولا لأ اه ياا ونادت على مازن..
مازن : نعم..
نغم : هاتلي عصير عنب احمر..
مازن : نعم ي اختي هو دا وقته..
نغم قفلت اللابتوب وحطت رجل على رجل : اونكل اقدر اقولك ان المهمه باظت لأن الافندي مش راضي يسمع الكلام..
فهد : اسمه الكلام ي مازن..
مازن بغضب: تمااام..
سليم بضحك : هيهيي ولا وجه اللي يحرق دمك ي مازن..
مازن بغيظ : انتا تسكت خاالص🔪..
نغم : هتفضلو تتخانقو والله ما هعمل حاجه..
راح مازن بغضب ومسها من هدومها : يعني انتي ي مفعوصه هتمشي كلامك عليا..
نغم بتعدل النظاره : دا ان كان عاجبك..
فهد بضحك : خلاص ي مازن روح هات العصير يلا بلاش لعب عيال..
ليث بهدوء: سياده اللواء هنعمل اي مع مليكه..
فهد : هيا هتتابع مع دكتور وهترجع وانشاء الله احسن من الاول..
مراد : احم اونكل فهد انا عوز اعرف يعني انتو متأكدين انها فقدت الزاكره..
فهد : مهيش فاكره حاجه خالص والدكتور قال كدا..
مراد : اصلها طلبت مني اديلها الفون وفضلت تعمل فيه حاجات غريبه وتدخل في مواقع..
نغم بصوت عااالي : خللصتت..
روح جريت عليها وضربو كف بعض : نغومتي كنت متأكده انك قدها..
ليث بإبتسامه : امم طلعتو مش عيال زي ما كنت مفكر..
مازن : بعد ما طلعت روحي طلبات 🙂..
فهد قرب منها وشاف انها فعلا جابت الكاميرات : اقدر كدا اثق فيكي مراد اختك كويسه انا هاخدها معايا تقعد معانا عبال اما تخف علشان مش هتعرف تتحمل مسؤليتها لوحدك..
مراد براحه : والله كنت خايف من كده شكرًا ي اونكل بس انا لازم اسافر بكرا..
فهد : ولا يهمك ي ابني هناخدها ونروح اهوه تعالا معانا علشان تسلم على عمتك برضو..
ليث : حضرتك والمهمه ؟!
فهد : بكرا في ميتينج الساعه 3 في المقر ولازم الكل يحضر بمافيكم روح ونغم..
ليث و مازن بغضب : لأ..
فهد : هو اي اللي لا..
مازن : العيله دي متجيش هتعمل اي دي..
فهد : اديك شوفت هيا عملت اي..
ليث : طب وروح هتيجي ليه..
فهد : هتشرح الخطه بالتفصيل غيرك انك هتروح النهارده تشوف الشقه..
ليث: هو انا اللي هروح..
فهد : ايوه لازم انتا يلا احنا هنمشي احنا..
: المرييضهه اغمىى علييهاااا..
يتبع..
لقراءة الفصل السابع اضغط على (رواية روح النمر الفصل السابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية روح النمر)
reaction:

تعليقات