القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية همس المالك الفصل الخامس 5 بقلم رؤى عمر

 رواية همس المالك الحلقة الخامسة 5 بقلم رؤى عمر

رواية همس المالك الجزء الخامس 5 بقلم رؤى عمر

رواية همس المالك البارت الخامس 5 بقلم رؤى عمر

رواية همس المالك الفصل الخامس 5 بقلم رؤى عمر


رواية همس المالك الفصل الخامس 5 بقلم رؤى عمر

فجاه لقيت نور القاعه كله اختفي والمكان بقا كحل.. 
اتخضيت _ اي ده مالك ال الحقني انا خايفه.. مالك؟ مالك!! يماما انا خ خايفه.. 
-بحبك.. 
لفيت لقيت مالك واقف والنور رجع تاني والناس ماليه القاعه.. 
دمعت من الفرحه وبصيتله.. 
-بحبك اووي بجد اتمني انك توافقي تملي حياتي سعادة وحب للابد.. مع انك جننتيني في الفتره الاخيره بس وربنا بحبك وحبك ف قلبي بيزيد يوم عن التاني «بصوت عالي» بحباااااااااااااك ي همس ونزلت دموعه من الفرحه ونا عيطت.. 
لقيته جاي ومادد ايده ليا والناس بتصور حطيت ايدي ف ايده ومشيت معاه.. 
وصلنا لمسرح القاعه وطلعنا عليه ولقيته مسك المايك وغنينا مع بعض.. 
اه منك ي غااالي.. 
بتمشي فخياااالي.. 
ودايما فبااالي.! 
ومش بترووح.، حياتي معاكي وروحي معاكي.. 
بتنفس هواكي. من غيره امو.وت..   ♬❤️
اشتغلت الاغاني ورقصوا ف حب والفرحه ماليا المكان.. 
رقصوا سلو وغنوا وعملوا كل حاجه بحب وسعادة الكل بيتمناها  في علاقتهم عشان العلاقه تدوم للابد.. ♥
قعدوا خمس ساعات ف القاعه.. لحد ما تعبوا خلاص.. 
اتكلم مالك_ طيب يجماعه مش كفايه كده بقا؟ 
-ااه يلا بقا ي حزومه عايزه اروح رجلي وجعاني.. 
_ اي؟ حزومه!! احلي حزومه دي ولا اي هههه.. 
-ي بكاش يلا بقا.. 
اتكلم ببراءة_ رجلك بتوجعك صح؟؟ 
اتكلمت بتوتر-ها اه عادي اصله بكعب بقا و كده يعني انت عارف بقا الكعب مشكله ههه.. 
بصلي بخبث
-بص شيل موضوع انك تشيلني ده من دماغك عشان انا مش عايزة حد يشلن.. 
قاطعني وشالني فجاه
-اااااااااه نزلني ي واطي ي سافل انا مش عايزاك تشيلنننني. 
_ بس انتي رجلك بتوجعك ي نموسه! 
-متقولللش نموووسه ونزلنييي ارجوك ي مالك الناس بتتفرج علينا..! 
بلا مبالاه_ ولا يهمني
مشي بيا ونا دافنه راسي في كتفه من الكسوف.. 
نزلني ف العربية وركب جمبي والسواق مشي.. 
_ انت موديني علي فين انا عايزة انام! 
-محنا هنروح ننام امال انتي فاكره اي!! 
اتخضيت _ مالك متهزرش دي خطوبه!! 
-والكل عرف دلوقتي اننا مخطوبين ولبعض والجواز اشهار!! يبقا خلاص اي لازمتها ناجل الدخله ي جميل ي قمر انت.. 
بصيتله وضربته بالقلم وصرخت ف وشه_ فوووق!! مينفعش اللي بتقوله ده!!!! انت اتجننت رسمي نزلني من العربيه دي وقف ي عمو وقففف
وشه احمر من العصبيه ومسك ايدي وداس عليها-هندمك علي القلم ده بس مش دلوقتي.. 
خوفت منه ولزقت ف الشباك.. 
عدا الوقت ونا بعد الثواني من كتر الخوف..
وصلنا مطعم شيك وتحفه
نزل وفتحلي الباب ومسك ايدي بحنيه ونزلني وهو مبتسم.. 
دخلنا المطعم ونا ايدي ف ايده و قعدنا علي ترابيزا وطلبنا الاكل بهدوء..
اتكلمت بتوتر _ مالك انا اسفه انا والله ات.. 
-شششش الاكل جه.. 
جه الجرسون وحط الاكل ومشي.. 
_ مالك اسمعني!؟ 
-كلي انتي ماكلتيش من الصبح.. 
بغضب_ مالك انا بتكلم ومش عايزة طفح انا عايزاك تسمعني لاني مغلطش فحاجه لان كلامك كان كله غلط ونا مش هسمحلك تتعامل بالاسلوب ده كتير؟!!!.. انا ماشيه.. 
طلعت اجري علي بره بعصبيه ونا ماسكه فستاني، جه ورايا وهو بيجري وبيناديني.. 
مهتمتش ودخلت العربيه وقولت للسواق يمشي بسررعه لان مالك مش جي دلوقتي.. 
مشي السواق بالفعل.. 
ومالك ملحقهوش.. 
_ غبي غبي انا غبي عندها حق تضربني بس انا كنت بهزر والقلم ده هان رجولتي بس خلاص انا معترف اني غلطان وهصالحها.. ايوه هصالحك ي همسي؛! 
...................
تاني يوم: 
_ طب اسف طااه!! 
-تؤتؤ مش هسامحك وامشي من هنا يلاا.. 
بتمثيل_ تمام واضح انك مبتحبنيش ادي دبلتك اهي ونا هختفي من حياتك.. واه علي فكرة باباكي متفق مع راجل كبير عنده امم حوالي60سنه هيجوزهولك لما امشي يلا سلام.. 
جريت عليه حضنته ونزلت دمعه من عيني-متسبنيش!.. 
ضمني ليه بحنيه_ ونا اقدر انا كنت بهزر ياااا رووحي.. 
ضربته ف صدره-هتعزمني انهارده تاني بدل اليوم اللي باظ امبارح.. 
غمزلي_ احلي عزومه انهارده ل ست همس.. 
اتكلمت بكسوف مصطنع-ثاانكيوووو هيهي.. 
بصلي بقرف_ سلام وانتي شبه عم عبده البواب كده
بصيتله بصدمه وكنت هجري وراه بس هو جري بسرعه وملحقتوش.. 
....................... 
عدت الايام وجت ايام الامتحانات اللي بكرهاا وبخاف منها.. 
.................
قدام الجامعه 
_ انا خايفه اوي ي مالك ل الامتحان يكون صعب ومعرفش احل؟... 
-ربنا معاكي ي حبيبتي اهدي انتي بس وركزي وبسس وان شاءلله يكون سهل وبنوتي تحله وتجيب 101٪ كمان بدل100٪ هههه
_ بس ي اهبل انت.. 
بصدمه-بقا انا الباشمهندس مالك يتقله ي اهبل ومن مين؟؟ من حته عيله شبر ونص!! 
_ انا شبر ونص يمالك!! 
جت ريم وقاطعتنا-يلا ي همس الامتحان هيبدا يدوب نلحق ندخل القاعه يلااا.. 
حضنت مالك بسرعه وجريت معاها.. 
بإبتسامة _ هيييح بحبها ي نااس لو هشحت كده محبش الا هي! 
..................
طلعت من الجامعه لقيته واقف مستنيني، دخلت ف حضنه تلقائيا فطبطب عليا ومشينا..... 
عدت ايام الامتحانات علي خير.. 
................... 
_ هااا ي مالك اي النتيجه؟ عايزه اتخرج بقا زهقت.. وو و انا خ خايفه اووي.. 
-اوعي تقلقي انتي عملتي اللي عليكي سيبي الباقي علي الله بقا.. 
_ حاضر.. 
.. 
.. 
.. 
_ الحقي ي همس النتيجه طلعت.. 
بلعت ريقي بخوف واخدت نفس وبصيتله-جبت كام؟؟ 
_ ..... 
بصراخ-اي!! بتقول اي!!!! 
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط على (رواية همس المالك الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية همس المالك)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق