رواية قاتل أخي الفصل الثالث 3 بقلم أسماء السرسي

 رواية قاتل أخي الحلقة الثالثة 3 بقلم أسماء السرسي

رواية قاتل أخي الجزء الثالث 3 بقلم أسماء السرسي

رواية قاتل أخي البارت الثالث 3 بقلم أسماء السرسي

رواية قاتل أخي الفصل الثالث 3 بقلم أسماء السرسي

رواية قاتل أخي الفصل الثالث 3 بقلم أسماء السرسي


حبيبه بصت له بكره وشدت اديها من ايده بقوه وقالت بغضب 
... جحيم بعد كده علت صوتها جحيمك جحيمك اللي قتل عيلتي اللي قتل اخويا اللي قتل امي بحسرتها عليه اللي خلي ابويا يكره بنته الوحيده اللي سرق طفولتي مني اللي حرمني من حضن امي اللي حرمني من اخويا اللي بتسند عليه اللي خلي ابويا يكره بنته ويجوزها لاكتر واحد بتكرهه ولا هتكره اده وبعد كده قربت منه وبصت ف عنيه اذا كنت دلوقتي عيشه في جحيمك فنتا دلوقتي عيش ف جحيمي وبعد كده بعدت عنه انا دلوقتي نفسي افهم الشكوي اللي انا رفعتها عليك ازاي خليت ابويا يتنازل عنها وتاني حاجه اي السبب اللي خليتك اتجوزتني وابويا وافق ازاي؟!!! 
آدم بص عليها كده وبعدها ضحك بسخريه.... مكنتش اعرف انك غبيه اووي كده ومع ذلك هجوبك الاجابه الوحيده الاسئله اللي انتى سألتيها وهي.... الفلوس!!! 
حبييه بصت له ب استفهام اللي هو الفلوس ازاي؟! 
ادم... اه متبصيش كده الفلوس ابوكي خد 30 مليون عشان يتنازل واتجوزك هتقولي تتجوزني لي هقولك عشان الناس وعشان البوليس يبعد عني ويتجه لحد غيري فهمتي 
حبيبه بصت بصدمه هي مش مركزه ف كلمه غير كلمه واحده بس هي ابوكي خد 30 مليون عشان يتنازل واتجوزك گآن كل الدنيا وقفت ع الجمله دي بس وقعدت تتردد ف دمغها كتيير صدق اللي قال أن اللي بيخونك مش الغريب لا القريب ولا واللي يضرب الضربه القويه دي ابوك مش حد غريب عليك 
ادم... لا فوقي كده وبصيلي 
حبيبه فاقت وبصت ليه... انت بتعمل معايا كده ليه؟ 
ادم قرب منها... الانتقام الانتقام انتقم من اخوكي منك تعرفي لولا انتى مكنش اخويا مات 
حبيبه... ازاي؟ ازاي انا السبب 
ادم بغضب... انتى عجبتي اخويا كان بيحبك كان عايز يقرب منك بس اخوكي فهمه غلط وفكره بيديقك وضربه وقتله
وقفه صوت حبيبه 
حبيبه بصدمه... لأ اخويا مقتلش اخويا كان بيدافع عن نفسه بعد م اخوك رفع عليه السلاح والرصاصه جت بالغلط فيه والمحكمة اثبتت كده 
ادم بغضب اكبرر... غلط. اكتر غلططططط أن اخويا حبك لو مكنتش حبكككككك مكنش سبناااا بسببك 
حبيبه بغضب....اخوك اللي كدابه اخوك مكنش بيحبني اخوك كان عاوز ياخدمزاجه وبسس ولولا اخويا كان اخوك اغتصبني يوميها اخويا مش غلطان اخويا معاه الحق 
ادم....اخرسي اخويا عمره مكان كده
حبيبه...لا اخوك كده وأنت عارف عارف ومتأكد كمان اخوك وسخ وزبا....وقف صوتها بسبب صفعه قويه منه
ادم.بغضب.....اخرسي اخويا انضف منك ومن عيلك كلها فهماه وبعدكده سبها وخرج
اما حبيبه من شدة الصفعه وقعت ع الارض ومنطقتش 
حبيبه قامت من الارض بغضب....ماشي ماشي هتدفع التمن غالي اووي واقمت مسكت الفون واتصلت بحد
....ايو ي رفعت عاوزك تنفذ حالا 
رفعت...ـــــــــــــــــــــــــ
حبيبه...لا مش هتقتل حدثه صغيره قرصه ودن بس 
رفعت ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
حبيبه....سلام 
انا مكنتش عاوزه كده بس انت اللي اجبرتني 😢
ـــــــــــــــــــــــــ
ادم... انا هو انا كده يعتبر خنتك عشان اتجوزت اللي انت بتحبها كان بيقول كلماته بدموع 
ادم بدموع... افتكر ايام هو واخوه 
ادم.... تعالي هنا ي اسلام متخلنيش اجري وراك 
اسلام بضحك وهو بيجري.... ههههههههه ومالو الجري مش وحش الجري رياضه وساعه اما كان بيجري كان هيقع ف حمام السباحه بس مكنتش فيه مايه سعتها 
بس ادم مسك ايده قبل ميقع 
اسلام بابتسامه.... انقذتني 
ادم وهو بيشده لحضنه.... انا مش هسيبك تقع مهما كان ومش هخلي اي مكروه يإذيك وهحميك من اي حد حتي من نفسي 
اسلام طلع من حضنه... وعد 
ادم بابتسامة... وعد 
باااااااااااااااااك 
وهنا انهمرت الدموع من اعين ادم 
آدم... اعااااااااااااااااااا اناااااااا مكنتشششش قددددددد الوووووعد اناااااا خاييين الوعود انااااااااا عييييل عشان موفتششششش بوعدي وبعد كده اتنهد انا صحيح مكنتش قد وعدي مره بس المردي مش هخلف بالوعد وهو طول ما الزفته دي عايشه انا هوريهاا الويل هوريها الموت بعنيها ومش هرحمها لانها هي السبب في موتك ي اخويا وعندما كان يتكلم مع اخوه كان الفون بيرن 
ادم بضعف... الوووو 
المتصل.. ــــــــــــــــــــــــ
ادم وقف وقال بصدمه.... بابا 
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع اضغط على (رواية قاتل أخي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية قاتل أخي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-