القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الفارس الجزء التاسع والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر

 رواية عشق الفارس الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الجزء التاسع والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الحلقة التاسعة والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الجزء التاسع والثلاثون 39 بقلم أحلام تامر


عدي اليوم في فرح وسعادة للكل
ناصر ومديحه روحو بيتهم وكذالك اياد وجودي
ف منزل ناصر
ناصر لمديحه:اخيرا هشوف احفادي الحمد لله
مديحه بفرحه الطفل اللي هيجي ده انا هربيه مع ريماس وهعلمه يقول تيتا
ناصر ربنا يقومها بالسلامه يارب
مديحه مردده الدعاء اللهم آمين
ناصر انا هروح الشغل اظبط شويه حاجات وهاجي عايزه اي حاجه اجيبها لك ونا جاي
مديحه تسلمي ربنا يخليك عايزه سلامتك
ناصر طب سلامو عليكو..
مديحه وعليكم السلام..في رعايه الله..
مشي ناصر وفضلت مديحه لوحدها.. قامت صلت فرضها وقامت بجلب القرآن لتتلو من آيات الله وبدات تقرا بصوت عالي قائله
بسم الله الرحمن الرحيم (الم ذالك الكتاب لا ريب فيه هدي للمتقين. الذين يؤمنون بالغيب ويقيمون الصلاه ومما رزقناهم ينفقون. والذيم يؤمنون بما انزل اليك وما انزل من قبلك وبالاخره هم يوقنون. ااولئك علي هدي من ربهم واولئك هم المفلحون. والذين كفرو وكذبو باياتنا اولئك اصحاب النار هم فيها خالدون..
قاطع مديحه رنين جرس المنزل فصدقت وذهبت لفتح الباب وتفاجأت لما شافت...
_________
عند اياد وجودي روحو بيتهم
اياد بفرحه نا فرحان اوي لريماس اخيرا هبقي خال وعم ف نفس الوقت
جودي ده انت هتبقي ونعم الخال 😂
اياد قصدك اي يعني
جودي بضحك اقصد الله يكون ف عون فارس وريماس لو البيبي طلع زيك 😂😂
اياد بغضب مصطنع لا والله طيب تعالي بقي والله لوريك
فضل يجري ورا جودي لحد ما مسكها
جودي اسفه والله خلاص يخربيتك قطعت نفسي 😂
اياد هو انا لسه عملت حاجه تعالي والله لوريكي.
......
ف فيلا الشرقاوي انتصلر ةانت بتعمل فراخ وشوربه دخل خالد عليها ف المطبخ
 خالد بتعملي اي كده
انتصار ده اكل لريماس ونا عمله الكل ده وهخليها تخلصه كله خليه يرم عضمها
خالد طب ما احنا اتغدينا عندهم يعني زمانها شبعانه
انتصار شبعانه اي ده انا هاكلها كل ده اجباري اه لازم اهتم بصحتها  
خالد بضحك اعملي اللي انتي فيه يا حبيبتي. 
انتصار اخدت الاكل وخرجت لبيت فارس خبطت.. فتحت لها شيماء
انتصار ازيك يا شيماء.. امال فين ريماس 
شيماء الله يسلمك يا هانم.. ريماس هانم ف البلكونه مع فارس بيه
انتصار ماشي.. بقولك اي مش عايزه ريماس تعمل اي حاجه.. ولو اعترضت ولا حاجه ناديلي بس
شيماء بابتسامه حاضر يا انتصار هانم. 
انتصار دخلت لريماس البلكونه 
انتصار عامله اي يا حبيبتي ♥️ 
ريماس الحمد لله. 
انتصار :طيب خدي عملتلك حبه شوربه وفراخ لازم تخلصيهم
فارس احم احم علي فكره انا قاعد
انتصار منا عارفه انك قاعد 
فارس والله والاهتمام ده ملو لريماس ليه بقي 
انتصار هيه حامل ومحتاجه تغذيه وعنايه انت حامل
 عشان خاطري كلي حاجه بسيطه
ريماس محبتش تزعل انتصار وبدات تاكل وحاسه انها هترجع من كتر الاكل بس مش راضيه تقول عشان حماتها متزعلش
ريماس كفايه بقي الحمد لله 
انتصار طب خلاص كلي الدبوسه دي اخر حته
ريماس مسكتها وبدات تاكل فيها وفجأه حست انها هتستفرغ قامت بسرعه جري علي الحمام وفضلت تستفرغ
فارس وانتصار جريو وراها 
فارس بقلق حبيبتي انتي كويسه
ريماس اومات بنعم وقامت بضعف 
فارس تعالي اغسلك وشك.. وبالفعل غسل لعا وشها ويديها كويس ونشفهم لها بالفوطه. 
انتصار عامله ايه يا بنتي حاجه بتوجعك
ريماس بضعف الحمد لله يا ماما انا كويسه. 
انتصار طب فيه حاجه عايزاني اعملهالك 
ريماس لا شكرا يا ماما تسلميلي 
انتصار ماشي يا حبيبتي هروح اشوف عمك خالد اصلي سايباه لوحدو ولو احتاجتي اي حاجه رني عليا او ابعتي ليا شيماء
ريماس حاضر يا ماما
انتصار مشيت 
فارس قرب من ريماس وحط ايدو علي خدها بحنان حبيبتي انتي كويسه
ريماس اومات بنعم 
فارس لو فيمي حاجه او حاسه باي الم قولي نروح للدكتور
ريماس لا يحبيبي انا كويسه والله 
 واردف انتي اغلي حاجه حصلتي ف حياتي.. ريماس بجد والله انا مقدرش اعيش من غيرك
ريماس ولا ريماس تقدر تعيش من غيرك انت نبضي انت قلبي انت نفسي اللي بتنفسه
ريماس بابتسامه لا حلاص هسكت اهو 
فارس طب يلا بقي لازم تنامي عشان تستريحي. 
ريماس ماشي يلا بس هتنام ف حضني
فارس ربنا يصبرني.. يلا ننام بس 😂 هه هنام بس. 
ريماس بضحك خلاص ماشي فهمت اي.. 
وذهبو في سبات عميق. 
_____
عند مديحه انصدمت لما فتحت الباب وشافت فوزيه
فوزيه اي شفتي عفريت ولا اي يا مديحه
مديحه عايزه اي يا فوزيه جايه ليه.. وبعدين ليكي عين تيجي بعد اللي عملتيه في بنتي.. ونا امنتك عليها
فوزيه مفيش شكرا منا ربتهالك وكبرتهالك وجوزتها جوازه متحلمش بيها
مديحه عذبت*يها وعاملتيها معامله مرات الاب واكتر.. ده كلو لييه. هاا ليه شايله كل الحق*د الغ، ل اللي جواكي ده ليا لييه. تعذبي بنت صغيره كانت من غير ولا ام ولا اب لييه 
فوزيه بصوت عالي عشان بكره*ك.. ايوا بكره*ك. انتي احلي مني ف كل حاجه في الشكل وفي الزوج وفي العيشه.. انتي احلي مني.. انا بكره*ك. خدتي الشخص اللي حبيته
مديحه سبتهولك.. مشيت واطلقت بسببك اي مش فاكره.. بس انتي محافظتيش عليه ولا علي الامانه بتاعته اللي هيه ريماس لا ده انتي كنتي بتع*ذبيها كل يوم وفي الاخر تبيعيها انتي اي معندكيش رحمه.. يشيخه من*ك لله
فوزيه صرخت ف وشها اخرس*ي.. اخرس، ي بقي انا بكره*ك وبكره*ك صوتك 
فوزيه مسكت مديحه من رقبتها بتخنق*ها. ومديحه حست ان اعصابها سابت حاولت تفك نفسها من فوزيه لكن غ*ل فوزيه كان اقوي منها. 
مديحه كانت خلاص بتطلع ف الروح و.. 
____
يتبع...
لقراءة الفصل الأربعون اضغط على (رواية عشق الفارس الفصل الأربعون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق الفارس)
reaction:

تعليقات