القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم ندى جمال

 رواية أحببت خادمتي الحلقة الثانية 2 بقلم ندى جمال

رواية أحببت خادمتي الجزء الثاني 2 بقلم ندى جمال

رواية أحببت خادمتي البارت الثاني 2 بقلم ندى جمال

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم ندى جمال

رواية أحببت خادمتي الفصل الثاني 2 بقلم ندى جمال

لساعه 1 ازاي دا البيه لسه مجاش 
تنتنتنتنتن 
ميار : حاضر ثواني 
حازم : انتي مين 
ميار : انا الخدامه يا بيه انت حضرتك نسيت 
حازم بسكر : ايوا صحح انتي 
ميار : احضر لحضرتك العشا 
حازم : لاء انا اكلت بره 
ميار : طب ممكن حضرتك تقولي انا هنام فين 
حازم : هناا 
ميار : ايييي 
حازم : اي هتنامي هنا 
ميار : انا ممكن انام في المطبخ بس مينفعش ازاي انام علي السلم  هنا 
حازم : نامي في اي حته اوعي من وشي 
ميار : ماله دا ما كان لطيف الصبح 
___________________تاني يوم الصبح 
ميار : يا بيه الساعه 6 حضرتك مش رايح الشغل 
حازم بنعس : اهاا دماغي وجعاني روحي هاتي مسكن 
ميار : حاضر بس عهو فين المسكن 
حازم : عندك في علبه الاسعافات 
ميار : ماشي يا بيه 
تنتنتنتنتنن 
حازم : الو اي يا ماما 
هند : صحيت يا روح ماما 
حازم : اها لسه صاحي اهو 
هند : ميار هي اللي صحيتك ولا هي نايمه ولا اي 
حازم : ايوا هي اللي جات صحتني باين عليها بنت كويسه 
هند : اه هي فعلا كويسه جدا 
حازم : طيب يا ماما هقفل دلوقت وابقي اكلمك 
هند : ماشي ي حبيبي سلام 
ميار : انا .....
حازم : في اي مالك 
ميار : بصراحه انا مش بعرف اقرا ولا عارفه اني واحد المسكن بس جبتلك كل العلاج اهو خده انت 
حازم : طيب هاتي 
ميار : انا حضرت لحضرتك الفطار 
حازم : انتي ازاي لحقتي تنضفي الشقه بالطريقه دي 
ميار : خلصتها امبارح وحضرتك بره 
حازم : ونمتي فين 
ميار : فرشت ونمت في المطبخ 
حازم : لاء بعد كدا نامي في اوضه الضيوف 
ميار : حضرتك طلبت مني امبارح انام علي السلم 
حازم : سلم ! سلم  اي 
ميار : سلم قدام باب الشقه 
حازم : انا ؟
ميار : ايوا حضرتك
حازم : ممكن اكون كنت نعسان ولا حاجه
ميار : حضرتك كنت شارب
حازم بعصبيه  : ايوا انتي هتحاسبيني ولا اي اتفضلي روحي شوفي شغلك وهو انا عشان اتكلمت معاكي هتتمادي 
ميار : انا اسفه والله  
______________________ #ديدي
نبيل: ماما يا ماما 
هند : نعم يا حبيبي
نبيل : انا امبارح كنت سهران مع ....
هند : مع مين 
نبيل : مع حازم ونبي اوعي تقولي لبابا 
هند : طب هو كويس وشكله لسه زي ما هو 
نبيل : ايوا يا ماما امبارح شرب كتير عشان كنتي وحشاه و كان عايز يجي بس افتكر اللي حصل و كمل شرب لغايه ما سكر جامد ونا خايف عليه يا ماما 
هند : يا حبيبي يا حازم انا لازم اروح له 
نبيل : وبابا ؟
هند : انا مش عارفه اعمل اي انا تعبت 
نبيل : متعيطيش ونبي ان شاء الله بابا هيسامحه و هيخليه يرجع 
هند بعياط : يارب يا حبيبي 
_____________________________ #ديدي 
ملك : مالك يا بنتي سرحانه لي 
سما : زعلت من حاله حازم امبارح اوي 
ملك : حالته فعلا صعبه ربنا يكون فعونه 
سما: انا بحبه اوي انتي م متخيله انا بحبه قد اي 
ملك : عارفه يا سما انتي لازم تحاولي تقولي له 
سما : لا طبعا مقدرش مستحيل 
ملك : افضلي انتي كدا لغايه ما يدخل علينا ومعاه خطيبته 
سما : حرام عليكي اللي انتي بتقوليه دا انا ماشيه سلام 
ملك : يا بنتي استني انا بفوقك يا عبيطه 
ملك : اوووف غبيه 
احمد : الجميل ماله 
ملك : مفيش حوار سما زي كل يوم عادي 
احمد : اممم  فطرتي ؟
ملك : لاء 
احمد : تعالي نفطر طب 
ملك : يلا يا بني 
نبيل : رايحين فين 
احمد : نفطر تعالي معانا 
نبيل : اشطا يلااا بينا 
________________________  #ديدي
حازم : يزفت ركز معايا شويه 
محمد : ما انا مركز اهو يا بني 
حازم : اها ما هو واضح 
محمد : بصراحه انا جعان يمكن لما اكل اركز معاك اكتر 
حازم : تعالي طب ناكل 
راحوا ياكلوا 
حازم : صحيح ماما بعتتلي شغاله بتساعدني في البيت 
محمد: امممم وبتنام فين دي 
حازم : عندي في البيت 
محمد : اي وهي وافقت
حازم : اها انا برضه مستغرب ازاي توافق علي كدا 
محمد : اكيد واحده م كويسه وعايزه منك حاجه تلبسك فيها 
حازم : معتقدش هي بنت رقيقه خالص وباين عليها طيبه 
محمد : متنخدعش بالمظهر 
حازم : طب اعمل اي معندهاش مكان تبات فيه 
محمد : اعملها اختبار شوفها محترمه ولا لاء 
حازم : دا من رايك 
محمد : ايوا 
حازم : تمام 
________________________ #ديدي 
تنتنتنتنتنن 
ميار : ايوا حاضر يا بيه 
حازم : مساء الخير ي قمر 
ميار بستغراب : مساء النور يا بيه 
حازم : خلصتي الاكل 
ميار : اها احضرلك 
حازم : لاء انا اكلت بره تعالي هنا 
ميار بتوتر : هنا فين 
حازم : جنبي اي 
ميار :...........
حازم : بقولك تعالي 
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث اضغط على (رواية أحببت خادمتي الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أحببت خادمتي)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق