القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

 رواية منتقبة أوقعتني في حبها الجزء الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها البارت الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر


كله بص لمصدر الصوت 
ياسين فضل يرمش بعينه وقلبه بيدق جامد 
ياسين : معقول هي صوتها ولبسها لا لا انا اكيد.اتهبلت 
القاضي : ازاى تخشي كدا 
خديجه : معايا الدليل 
القاضي : لو حاجه تافهه هاتتحبسي
خديجه : عادي 
وكله كان متنح ليها وريم عيطت 
خديجه طلعت الفيديو وبأن الحقيقه 
وجابت الدكتور 
القاضي : ليه كدبت 
الدكتور: والله انا دكتور محترم بس الهانم دي وشاور علي ايسل هددتني تموت عيالي ووراه فيديو بكدا 
القاضي حكم علي ايسل بالمؤبد وياسين خد براءه ياسين وهو طالع خديجه بصتله جامد 
وهو نسي كله وجري عليها 
ياسين : خديجه صح 
خديجه بصتله بدموع 
ياسين: انتي انتي بجد عايشه وعيط وخدها في حضنه 
وكله جري علي خديجه حضنها 
فيروز : كدا يابنتي توجعي قلبنا 
خديجه عيطت وفضلت تحضنهم كلهم 
ياسين : يالا نروح البيت وفضل ماسك في ايد خديجه اكنه خايف تضيع منه تاني 
روحوا 
فيروز احكيلنا بقا 
خديجه 
فلاش باك 
الدكتور : حمدالله علي سلامتك يا مدام 
ياسين بيه هايفرح اوي 
خديجه بتعب : ارجوك لا ساعدني بس أطلع قولهم اني اتوفيت 
الدكتور : لي
خديجه : علشان جوزي محتاج يفوق من اللي هو فيه ويرجع لربنا ارجوك ساعدني 
وبعد محايلات الدكتور وافق 
وطلع جثه في نفس جسمي وبس كدة 
فيروز كدا يابنتي توجعي قلوبنا 
ريم كانت واقفه بتعيط زي الطفله تتأكد انها بجد 
خديجه شافتها كدا جريت عليها وفضلوا حاضنين بعض وريم طلعت كل طاقتها في العياط وخديجه فضلت تهدي فيها 
ريم : هونت عليكي ماعنتيش تسبيني تاني 
خديجه: مش هاسيبك ابدا ابدا وحضنوا بعض 
وفاطمه جريت حضنتها 
( عليا النعمه اتخضيت ياحج كامل خضتكم علي خديجه اني اسف ) 
وكدا اجتمع الشمل تاني 
حمزه: احم احم اسمعوني بما ان الكل فرحان فرحوني انا كمان بالجوازه النحس دي 
كله بصله باهتمام 
حمزه : ياسين بيه اذا تكرمت عايز اناسب.حضرتك واطلب ايد الانسه فاطمه 
فاطمه قلبها دق جامد وعينها دمعت 
حمزه : ان شاءالله تنستر ياخي وافق 
ياسين ضحك عليه: الرأي رأيها 
حمزه: مش مهم رأيها انا هاقنعها 
كلهم ضحكو عليه 
وياسين بص لفاطمة ولقاها فعلا موافقه 
اتفقوا علي الخطوبه وكتب الكتاب مع بعض
ياسين خد خديجه وطلع قلعها النقاب وقعد يبصلها جامد 
ياسين مسك وشها بين ايديه : انا مش مصدق انك ادامي انا مش هاعاتبك يكفيني اني شوفتك تاني 
أنا حياتي من غيرك ماكنشي ليها طعم صدقيني انا اتغيرت وبقيت راجل تفتخري بيه صدقيني بقيت حد تاني ارجوكي سامحيني 
خديجه مسكت ايده وهي بتعيط: مسمحاك والله مسمحاك 
ياسين مصدقشي شالها ولف بيها 
ياسين عيط : اخيرا اخيرا 
اوعدك هاعوضك عن كل حاجه انا اسف علي كل حاجه عملتها وصدقيني انتي ربتيني صح وضحك 
خديجه ابتسمت 
خديجه: عايزه اهلى 
ياسين : عنيا انا مش لاقي معتز 
فا هارجع اهلك 
خديجه حضنته م فرحتها : بجد
ياسين فرح انها عملت كدا وتبت فيها 
ياسين : اكيد تعبانه يالا ننام 
خديجه: احم هانام فين
ياسين : نامي هنا 
خديجه: لا هانام في اوضتي 
ياسين : ماسمعشي منها ومسك ايدها وناموا 
تاني يوم ياسين صحي 
وفضل يتأمل  ملامح خديجه 
خديجه صحيت اتكسفت من بصته 
ياسين باس ايدها 
يالا نفطر ياروحي وجهزوا ونزلوا 
فيروز كانت فرحانه ان البهجه رجعت تاني لبيتها 
وفاجاه دخلت اسماء جري 
وحضنت خديجه وفضلت تعيط : بجد شوفتك تاني مش مصدقه 
خديجه حضنتها 
وبعدين اسماء اتحرجت : احم اسفه اني دخلت كدا 
فيروز وياسين ضحكو 
فيروز : لا عادي يابنتي ربنا يخليكم لبعض 
اقعدي افطري
اسماء : لا شكرا 
خديجه: هازعل منك افطري
وفطروا وخديجه قعدت مع أسماء وريم وفاطمه 
وهما قاعدين بيضحكوا 
فاجاه 
**** : خديجه
خديجه بصيت لمصدر الصوت
يتبع..
لقراءة الفصل السادس والعشرون اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل السادس والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق