القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة الرابعة والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي


: انتي بتعملي اي
آسيا اتخضت ولفت بسرعه بس طلع مراد وقالت بغضب........ خضتني يا مراد ايه الي جابك الوقتي اخرج عشان لو حد جه تقولي بسرعه
مراد بغضب اكبر........ احنا متفقناش على كده يا آسيا متفقناش ن'قتله يا آسيا سااامعه سيبيه اخلصييييي
آسيا ببرود........ انا عااايزه كده ومتعلييش صوتك
وفجأه سمعوا صوت حد جاي
مراد شدها ورا الباب بسرعه وكان الدكتور دخل يطمن على الجد
مراد استأغل انشغاله وشد آسيا ل برا لحد ما خرجوا برا المستشفى
آسيا بغضب........ انتي غبي ابعد انت ضيعت كل تعبي ومخططاتي
مراد بصوت عااالي........ مفيش اغبى منك انا مش هسمحلك تقتليه وهو عملِك اي هااا ده هو ردك ليه وانه فتحلك بيته واعتبرك واحده منهم هااا انا مستحيل اكمل معاكي في القر'ف ده بعد كده انا منكرش اني كنت طماع وفرحت بالمبلغ الي اعطتيهولي عشان انفذ معاك الخطه بس ملعو'ن ابو الفلوس يستي الي متريحنيش واعيش طول عمري ضميري مأنبني وبعدين انتي ماشاء الله مبسوطه ومعاكي فلوس كتير متبقيش طماعه وبتبصي لغيرك
آسيا بستهزاء........ خلصت كل كلامك ده في الفاضي مهزش شعره فيا

:لي كدا
اسيا بخوف.... صصهيب
صهيب بغضب جحيمي....... متنطقيش اسمي انا بجد مش مصدق انتي اي انتي شيطانه
عملك اي جدي عشان تعملي فيه كده انا بجد مصدوم فيكي دا انا اعتبرتك اختي وانتي اصلا متستاهليش ولا جدي الي اعتبرك حفيدته وفتحلك بيته واعتبرك واحده من العيله بس انتي متستاهليش اقبض عليها يامحمد
آسيا بدموع مزيفه......... صهيب انا كل ده كان غصب عني مهددني اني لو معملتش كده هيقتلو'ني انا واخويا
صهيب بضحك وسخريه......... هههه اخوكي ههه اخوكي حلوه دي وفجأه كأنه اتحول لشخص تاني اخوكي مين دا اسامه الميكانيكي اخوكي عشان تعرفي بس انك مخفله وغبيه اسامه جه وقالي بقلمي بسمله بدوي
آسيا بصت ل اسامه بغ'ل وكر'ه
روز بحب مسكت ايد صهيب كانها بطمنه وفجأه آسيا اخدت المسدس الي كان في جنب العسكري وضر'بت نا'ر على روز في بطنها
روز بصرااخ...... ابنيييييي
صهيب بخضه....... روووووووووووووز

واتشالها بسرعه ودخل بيها المستشفى
روز بدموع........ صهيب انا انا بحبك اوي ص صصهيب حاسه انها النهايه خليك قوي صهيب انا بحبك اوي وعمري ما ندمت على جوازي منك ابدا ب. ح. ب. ك وغمضت عيونها
رووووووز لااااااااا متغمضييييش عييينك لااااااااا
الدكتوره جت واخدها على العمليات

الفون رن كتير
صهيب اخر ما زهق رد
صهيب بصوت مرهق..... الو
ساهر بمرح....... اي يابو الصحاب انا قدام القصر اهو هو ده استقبالكم لينا انا ومايا ده في خبر حلو معانا و
صهيب بصوت باكي....... انا في المستشفي *****
ساهر بخضه........ اي طب طب ثواني ونكون عندك
غمض عيونه وثواني والدكتور خرج بحزن...... احم البقاء لله الطفل ما'ت

صهيب بدموع لاول مره....... اهم اهم حاجه روز روز
الدكتور: بخير الطفل اخد ال'طلقه مكانها و... صهيب مستناش يكمل ودخلها وفجأه لقاها واقفه على السور البلكونه وهتنط
صهيب بصراخ...... لا اوعي يا روز اوعي ارجوكي متعمليش فيا كده والنبي ياروز انا ممكن اموت نفسي من بعدك روز بصيلي ياروز

روز بدموع....... انا مش هقدر اكمل معتش قادره كل الي بحبهم سابوني بابا وماما وابني ابني ياصهيب م'وتوه كمان سيبني اروح لهم سيبني
صهيب بدموع........ طب وانا هتسيبيني انا كمان مش هقدر اعيش من غيرك انتي الحاجه الوحيده الي عايش عشانها انزلي ياروز والنبي انا همو'ت من بعدك متعمليش فيا كده انا بحبك اوي انزلي
روز سمعت كلامه ولسا هتنزل وهي بتقول...... وانا بحبك كمان اوي ولسا هتنزل رجلها اتلوت و'وقعت ووو..........

رووووووووووووووز لاااااااااااااا وفجأه

هل فعلا النهايه حزينه ولا للقدر رأي اخر🥺🖤
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس والعشرون اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الخامس والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
reaction:

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. جميل جدا ياريت يكون في واتباد

    ردحذف
  2. كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى

    ردحذف
  3. كملى كملى كملى كملى كملى كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى كملى كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى جميله كملى كملى جميله اوى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى كملى

    ردحذف

إرسال تعليق