القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة بدوي


مراد بخوف:   انا انا هقول على كل حاجه 
صهيب بعصبيه.........  مالك يبني عامل زي الي عامل عَمله وبعدين مش انت لسا قايل الوقتي انك جاي من ايطاليا  في ايي
اسيا في نفسها....... غبي مش هسمحلك تبوظ كل الي خطتلُه 
وقالت بسرعه....... اي ده انت روحت لبابا السعوديه 
صهيب بستغراب.......  نعم مش هو في فرنسا
اسيا بتوتر....... لا ماهو سافر السعوديه عشان شغله
مراد غمز لصاحبه وقال.......  ايوه ايوه افتكرتك يا عصام 
عصام فهم وقال.......  طب مضطر امشي انا ومشا
مراد بتوتر.....  احم هههه معلش نسيته خالص وبعدين اسم اسامه ده من زمان خالص عشان كدا مكنتش فاكر 
صهيب ببرود.........  في حد ينسى اسمه برده  وفي الوقت ده الدكتور خرج بقلمي بسمله بدوي
صهيب جري عليه......  ها يدكتور طمني
الدكتور: مافيش داعي للقلق ياباشا هو كويس جدا الحمدلله اسعفتوه في الوقت المناسب  ساعه ساعتين بالكتير وهيفوق واستأذن ومشا
اسيا اتصدمت جامد وقالت بصوت مرتجف........ اا انا هروح التويلت ومشيت بسرعه راحت الحمام قفلت الباب ووقفت قدام المرايا بتكلم نفسها....... يعني ايي  كويس لا لا مش هسمحله يخرب خطتي لازم يمو'ت لازم يموو'وت اهدي اهدييي يا آسيا كل حاجه تحت سيطرتي ايوه فلوس صهيب وصهيب ذات نفسه ملكي انا ايوه مافيش داعي للخوف واخدت نفس عميق وطلعته وغسلت وشها وظبطت الميكاب وعدلت شعرها 
آسيا بغرور.........  غبي يا صهيب غبي في حد يسيبني لا وكمان عشان الطفله الي معاه انا اجمل منها مليون مره ايوه وطبعت بوسه في المرايا وضحكت وطلعت من شنطتها قَطره وحطتها في عينها بحيث يبان وشه‍ا انها بتعييط وخرجت 
روز اول ما شافتها جريت عليهاوقالت بطيبه....... اتأخرني ليه وبعدين انتي انتي كنتي بتعيطي عيونك حمره اوي
اسيا ببكاء مزيف........  ايوه عشان جدو زعلانه اوي انا بحبه اوي يا روز 
روز قعدت تطبطب عليها بطيبه، صهيب قرب منها وقال بجمود......... مافييش داعي لكل ده يا آسيا الدكتور قال انه بخير الحمدلله 
آسيا بخبث حضنته جامدوقالت بحزن مزيف.......... بس منظره كان صعب علياا اوي يا صهيب اهئ اهئ انا زعلانه اوي
صهيب اتفاجأ بحركتها وخرجها من حضنه بحرج وقال....... لا متزعليش وبص على روز الي كانت بتبصله اوي وكان شكلها غيرانه 
روز مسكت دراع  صهيب وشبكت ايدها في ايده كأنها بتقول ده بتاعي انا 
وصهيب فرح اوي بحركتهاا وحاوط خصرها بأيده التانيه
الدكتور جه وقال:  صهيب بيه الوقت اتأخر اوي ممنوع هنا الزيارات بعد 12بليل واحنا داخلين على الساعه1 تعالوا بكره الصبح يكون البيه صحا وفاق كمان
صهيب هز راسه وقال...... يالا يجماعه 
ومشيوا كلهم بس اسيا قالت بخبث....... احم نسيت شنطتي هروح اجبها بسرعه وآجي 
وراحت عند اوضه الجد وبتتلفت تشوف في حد ولا لا لاقت ممرضتين قدام الباب
الممرضه 1: انا اطمنت عليه اهو كل حاجه تمام 
الممرضه 2: برده ممصمه  يبنتي مينفعش نسيبه لوحده
الممرضه1:  يا بنتي انتي مكبره الموضوع ليه ما احنا اطمنا عليه وانا بصراحه مقدرش اقعد كل المده دي وكمان انتي خايفه من اي اوضتنا جنب اوضته اي حركه هنسمعه اكيد يعني يالا بقا 
الممرضه2: امري لله بس انتي المسؤليه عن اي حاجه تحصل 
الممرضه 1: ان شاء الله مافيش حاجه  ومشيوا بقلمي بسمله بدوي
ٱسيا بضحك...... ههه للاسف فيه واول ما مشيوا، دخلت للجد
كان نايم على السرير 
آسيا بسخريه...... جدو حبيبي مالك بس لا قوم يالا قوم هههه مش هتقوم صح اهو ده بقا الي بيحصل لو حد عصبني او وقف في طريقي وانت وقفت في طريقي شوف حصلك اي ياحرام   بكره الثروه دي كلها هتبقى ليا وصهيب حفيدك الي روحت جوزته لطفله لا من مستوانا ولا تليق بيه انا بس الي اليق بيه ب حرم صهيب المغربي 
انت صدعت مني صح ههه معلش انا هصلح غلطتي وهريحك وقربت منه واخدت مخده من على الكنبه وراحت حطتها على وشه  عشان تكت'م نفسه وﯾ'موت بس فجأه الباب اتفتح 
آسيا لسا مكانها و'بتكتم في نفسه ووووو
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع والعشرون اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
reaction:

تعليقات