القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت صغيرة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة البارت الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر

رواية احببت صغيرة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رحمة سكيكر


صقر وهو يقود  سيارته بجنون 
صقر: متاكد من العنوان يا محمد 
محمد بتاكيد: ايوه يا صقر باشا متاكد 
وصل صقر الي المكان المحمد فكان عباره عن صحراء 
محمد بستغراب: مفيش وله بيت هنا 
صقر بتفحص المكان 
صقر: تعاله ورايه 
ظل صقر يتفحص الارض حتي شك في منطقه سحب الحبل فوجد سلم تحت الارض 
دخل كل منهما الي النفق والغريب انه لا يوجد رجال ابدا فشك صقر 
صقر: اقف يا محمد 
وقف محمد بتساول: في حاجه يا فندم 
صقر: شششش بس 
بدا يمشي صقر ببط شديد فجاءه ظهر  رجال من ورائه 
صقر بقوه هج*م عليهم مثل الاسد حتي خلص منهم واحد تلو الاخر 
ك*سر الباب برجليه ودخل وجد غرفه مظلمه لا منفظ نور حتي 
صقر بصوت عالي: ااااننتتتتا فين يا ***
وجد صوت ضعيف: ص صقر صقر 
صقر بلهفه: روح انتي فين روح روح 
بعدها سمع صوت ضحكات عاليه من الذين يقفون خلفه وهم عارفان و العق*ربه سوزي 
سوزي بخبث  بضحك: مكنتش متوقعه ان صقر القناوي يحب كده
اضاؤه الغرفه وجد صندوق زجاجي وبداخله روح شبه مغيبه عن الوعي 
عارفان بشر: اتشاهد علي بت عمك يا صجر بيه 
صقر بصدمه: بنت عمي 
عارفان بكره مع ضحك: مش قولتك انها مش بتي دي بت محمد الي هنت*قم منه في بتو وفيك
صقر بجنون وصوت عالي : روح ردي عليا انتي كويسه 
 روح بتعب: ص ص صقر ا انتا فين 
صقر بلهفه: انا هنا با حبيبتي انا هنا متخفيش انا موجود 
عارفان وهو يمسك مسدس ويوجه علي صقر : اتشاهد علي روحك يا بيه 
صقر بغضب وهو يحاول ان يك*سر الزجاج ولم ببالي بعارفان ابدا: روح متخفيش انا جيلك متخفيش 
روح بتعب: م مش عارفه اتنفس يا صقر مش عارفه ثم سندت علي زجاج و شاورت باصبعها ان ياتي بقربها وضعت كف يدها علي الزجاج وسند صقر يده علي يدها بدموع 
روح بتعب ودموع: ع عيزاك تعرف اني بحبك اوي يا صقر اوي 
صقر بدموع: مش هسيبك ابدا يا روح 
روح بتعب وهي تمسح وجهها  وهي تحاول ان تداريه: متعيطش يا صقر 
عارفان بخنقه:: متخلصونه من الفيلم الهندي دا بجا عاد مش كفاك 
صقر بغضب: مش هسيبك يا عارفان من الي عماتو فيا وفي مازن صحبي 
عارفان بسخريه:صحبك الي انا قت*لتو 
صقر بجنون:كان زي اخويا عملك اي فهمني 
عارفان ببردو:مرضاش يجولي مكان الورق وكان هيفضحني قدامك ويعرفك اني البوس قت*لتو صقر بجنون  ويحاول ان يهجم عليه 
ولكن اوقفهم صوت ضرب النار بلخارج 
دخل محمد ومعه العديد من رجال الشرطه 
حاول محمد ابعاد صقر عن عارفان الذي يكاد ان يم*وت في ايد هذا الصقر الغاضب 
محمد بصوت عالي: خدو يا يبني من هنا 
اخذت الشرطه عرفان و سوزي التي كانت تسر*ق الفلوس من الداخل وتحاول الهرب 
اسرع صقر الي روح التي بداخل الصندوق وبد يطلق عليه نا*ر ولكن لا بنكسر بدا يكسر بيده بجنون 
صقر بعصبيه ودموع : ىررروووح انتي سمعاني ردي عليا 
ولكن لا رد 
بدا يضرب بحجاره كبيره حتي اتشرج بدا يكسر به بيده حتي نذف*ت يديه 
انكسر الصندوق دخل صقر بلهفه 
صقر وهي يحضنها بقوه 
للكاتبه الصغننه  /Rahma Skeker
صقر بجنون: روح روح ي عليا مممححممد اسعاف اسعاف 
اسرع محمد بطلب الاسعاف 
حمل صقر روح الي الاسعاف حتي وصلو الي مشفي قريب منهم 
وصلو المشفي وكل هذه هلي اعصاب ذلك العاشق المتالم علي عشيقته 
ادخلو روح الي الغرفه حتي يتم فحصها 
وصقر بخارج الغرفه يدعي لها ويقراءه قرآن 
خرج الطبيب وعلي وجهه ابتسامه 
صقر:  بلهفه خير يا دكتور 
الدكتور: لا يا صقر بيه المدام بس كان  عندها صعوبه تنفس والحمد لله دا ماثرش علي الجنين 
صقر بعدم فهم: ج جنين اي حضرتك 
الدكتور ببتسامه: مبروك يا صقر بيه المدام حامل 
صقر بفرحه لا توصف: انا هبقا بابا هبقا بابا اسرع بدخول الي روح الجالسه علي السرير في محاوله الافاقه  
احتضنها صقر بقوه 
صقر بحب: بحبك بحبك بحبك 
روح بصوت ضعيف و  بحب : وانا كمان 
صقر وهو يستنشق رائحتها: وحشتني اوي اوي مكنتش عارف اعيش من غيرك 
روح وهي تضمو اكتر: وحشتني اوي
ضمها صقر ثم اضاف: هتبقي احلي مامي في الدنيا 
ظهرت ابتسامه علي وجه روح  : وانتي هتبا احلي بابي في الدنيا 
دفن صقر وجهه في عنقها وغفل كلهما في اخضان بعض 
بعد كام يوم تحسنت روح وذهبو الي بيت صقر 
صفاء بحب: حمدلله علي السلامه يا حبيتي 
روح بحب: لله يسلمك يا ماما 
صقر: فين عمي محمد 
اول ما سمعت روح امسكت في يد صقر بقوه وخوف 
طمانها صقر حتي لا تخاف 
صفاء: لي يا ابني 
صقر: مفيش حاجه يا امي ارتاحي علشان صحتك 
اتا العم محمد وبقيه العيله  وقص صقر عليهم كل ما عرفه من روح و عارفان 
محمد بدموع: ا انتي بتي 
روح بدموع هزت راسها بنعم 
احتضنها محمد بقوه 
صقر وهو بيعده عنها: خلاص كفايه احضان 
حمدان بضحك علي تصرفات ابنه: كفياك غيره يا صقر 
صقر : مرتي يا ابوي كمان عايز اقولكو علي خبر 
العيله بستغراب 
مريم: اي يا ابيه 
علي: اي يا صقر 
صقر وهو ينظر الي امه : هتبقا جده يا امي 
صفاء بصدمه ودموع : انا هبقا جده لولولولولولولولوي 
باركتو العيله كلها بفرح وسعاده 
بعد ان جلسو مع العيله حمل صقر روح الي جناحهم بحب 
صق بحب ر: بحبك ياناس 
روح بحب وطفوليه : بحبك يا صقري 
يند صقر جبهته علي جبهتها وقال 
صقر بحب: احببت صغيره 
روح بحب: صغرتك تحبك اكثر
. وبكده تكون انتهت روايه احببت صغيره

لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية احببت صغيرة)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق