القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم هدير بدر

 رواية منتقبة أوقعتني في حبها الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها البارت الثاني والعشرون 22 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم هدير بدر


مراد : اهدي انا معاكي 
ريم خدت بالها انها مسكت ايده بعدتها عنه وفضلت تستغفر ربنا 
عمها : يبقا انتي بتتجوزي من ورانا يا **** 
مراد : انت مين انت 
عمها : انا عمها والمفروض هي هاتبقا مرات ابني قريب 
مراد: وهي خطيبتي ازاى هاتبقا مرات ابنك 
عمها : احنا عندنا في الصعيد البت لابن عمها 
مراد : دا قانونك مش عندنا 
عمها : اتكلم احنا مش ماليين عينك عاد 
مراد : لا حضرتك علي عيني بس لما تيجي تقولى خطيبتك هاتتجوز حد مش هسكت 
عمها : وانا وليها وقلت هاتتجوز ابن عمها يعني هاتتجوز ابن عمها يالا برا 
مراد : وانا مش طالع 
ام ريم كانت خايفه 
عمها : وانتي يا وليه يبجا تجوزي بتك من ورانا 
ام ريم : علشان انتو ظلمه 
عمها : خد بت عمك وحصولني علي تحت 
لسه هايش*د ريم 
مراد : مالكشي انك تاخدها فاهم 
عمها رن علي البوليس وجيه 
حمزه كان واقف ومش بايده حاجه 
الظابط : وصلني بلاغ ان في حد اته*جم علي اهل بيتك 
عمها : ايوا يابيه انا ابجي ولى أمرها علشان عمها وهي بتجوز غصب عنينا وانا عاوزها تيجي معايا الدار 
الظابط بصله : كلامه صح باش مهندس مراد اتفضلي مع عمك 
ريم : لا مش عايزه اروح 
عمها سحبها 
ومراد لسه هايمسكها 
الظابط: حمزه باشا فهمه ان دا غلط علشان مايتعرضشي للمسائله القانونيه
حمزه :اهدي علشان نفكر بعقل 
مراد قعد حط دماغه بين ايده 
مراد : ليه مش مكتوب علينا الفرح 
فاجاه ام ريم اغمي عليها جريوا عليها فوقوها 
ام ريم : ابوس ايدك هاياذوا بنتي رجعهالى
مراد : وعد هارجعها 
وقعدوا يخططوا 
ريم راحت مع عمها وطول الطريق تعيط 
وصلوا البيت 
عمها : علي اوضتك 
ريم: ابوس ايدك ياعمي رجعني لامي
عمها ضر*بها بالقلم : مش عاوز اسمع منك حديت ماسخ عاد
ريم وقعت من الضربه
ابن عمها : جهزي نفسك يا عروسه علشان الفرح كمان سبوع
ريم : حرام عليكم انتو رجعتو تاني ليييييه انتو مش بعتونا زمان دلوقتي افتكرتونا 
عمها : بفكرك ان هانسيب الورث يخرج برانا 
ريم : كل دا علشان الفلوس الطمع عمي قلوبكم 
ابن عمها ضرب*ها برجله في بطنها وفضل يض*رب فيها 
عمها شده : ماتوس*خشي ايدك بيها اما تتجوزها اعمل اللي يعجبك 
مرات عمها : يالا يابت جومي دلوك ورانا شغل كتير 
ريم من الضر*ب ماكنتشي قادره تقوم
ريم : ربنا هايجبلى حقي حسبي الله ونعم الوكيل 
قامت علي اوضتها وقفلت عاي نفسها 
ريم : يارب احميني ماعندهمشي قلب 
ونامت 
تاني يوم لاقيت تخبيط جامد علي الباب 
لبست النقاب وطلعت 
مرات عمها  : ايه اللي لبساه دا 
ريم : يكونشي حرام 
مرات عمها : لا دا انتي عاوزه تتربي من جديد 
ومسك*تها من شعرها 
ابن عمها طالع : هي ضايجتك(ضايقتك) في اي ياما 
مرات عمها : بتعلى صوتها علي 
ابن عمها مسكها ضرب*ها وعمها طلع على الصويت 
عمها ضرب بالعصايه في الارض : هاتم*وتوها قبل الورث وتجبولنا مصيبه عاد 
ابن عمها : هي اللي اطاولت يابوي
عمها : اهدي يا ولدي 
ريم فاجاه اغمي عليها 
صحيت ولميت رجليها وفضلت تعيط 
عدا الاسبوع وكان كل يوم تنضر*ب منهم لحد ماوشها ماعدشي باين من الض*رب 
مراد كان قاعد وهو بيعيط علي حبيبته وحاسس ان حصلها حاجه 
حمزه : عرفت النهارده هايكتبوا الكتاب وعرفت كل حاجه 
مراد : ازاى 
حمزه : بعت راجل ليا وخليته يصورهم وهما كانوا بيض*ربوها كنت مخليه خدامه ولابس لبس ست المهم قوم بسرعه 
قاموا جري وسافروا 
وحمزه بعت الصور للمباحث وكله اتحرك 
مرات عمها : جومي يابت 
ريم قامت اكنها متخدره 
الماذون بدا كتب الكتاب 
مراد : أوقف بدال ماقت*لك
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الثالث والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها)
reaction:

تعليقات