رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة السابعة عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي


صهيب بغضب جحيمي ....... سااااهر ايه الي عملته ده ي****** انت ازاي تتجرأ وتعمل كده وانا الي امنتك على اهلي وبيتي وانها كلامه بكلمه اطرحته أرضا 
ساهر بغضب ....... هو اي هي الي عملت في نفسها دي شيطا'نه دي عملت كده بس عشان متعرفش حقيقتها انت متعرفش عملت اي دي ولسا هيقول 
قاطعته نانسي بخبث وقال بصراخ ......حرام عليك حرام عليك انا عملتلكم اي بس اااااه وقعدت تصرخ وعملت نفسها اغم عليها 
صهيب بخوف اخوي جري عليها ....... نانسي نانسي واشتالها وطلع بيها على اوضتها وجاب برفيوم يفوقها بيه 
نانسي صحت وقعدت تعيط جامد......... اهي اهي 
قاطعها ساهر بغضب ......بطلي تمثيل بقا انتي اي يشيخه شيطانه عملتي كل ده بس عشان ميعرفوش عمايلك السودا 
نانسي بصراخ ......اااااطلعوه برا  هو بيعمل كده وعشان
 يطلع نفسه برئ اهي اهي 
صهيب بغضب مسك ايد ساهر وخرج بيه برا 
الجد بصلها كتير وهي خافت .
الجد بهدوء.......هسيبك ترتاحي ومشي 
اول ما الباب اتقغل 
نانسي بخبث........ اصبر بس عليها يا ساهر بق عايز تكشفني قدامهم متخلقش لسا الي يقف قدامي غبي وبعدين قالت بخوف ....... جدي ليه ريأكشنات وشه بارده يكونش عارف أنه برئ لا لا لو كان عرف كان قال او هو اصلا هيعرف منين اوووووف وقامت تاخد شاور
صهيب بغضب جحيمي مسك ساهر من رقبته وقال بشر ....... اي الي عملته ده ي *****بقا انا ادخلك بيتي تقوم تعمل فيا كده 
بقلمي بسمله بدوي 
ساهر بيحاول يزقه لحد ما بعده عنه وقال بصوت مخنو'ق 
صهيييييب انت عارف كويس مش انا الي اعمل كده
صهيب بغضب ......ما انت عملت 
ساهر بغضب .......دي بتمثل كل ده عشان مكشفهاش قدامك عارف هي الي وقعت روز من على السلم 
صهيب بصدمه. .......ايه 
قاطعه الجد بهدوء مخيف ....... كتب الكتاب النهارده بليل 
صهيب باستغراب ......كتب كتاب مين 
الجد ببرود...........ساهر ونانسي
ساهر /....
في مكان تاني خالص
محمود بغضب وصوت عااالي ....... هقت*لك يااااصهييب يامغربي ورحمه امي لموتكككك 
سامح بغضب......وطي صوتك بتنعر لي
محمود بشر.........الواد علم عليا يابا واخد البت 
سامح بغضب. ......ما انت الي متخل'ف ومتسرع 
محمود بغضب وصوت عالي.......أبا انا مش فااايق ماشي وربنا لو كترت فيها لروح اخطفها هااا كتر بقا بقلمي بسمله بدوي 
سامح بغضب ......... انت ياض مش هتستريح غير اما يمو'تك اي اتهد بقا وبطلع تسرع شغل عقلك  ال *******ده.
اسمع الخطه ومش عايز اعتراض انت هتروح و***********
وبس يسيدي 
محمود بغضب.......نااااااعم انا مستحيل اعمل كده
سامح بغضب........هو ده الحل الوحيد عشان يسيبك في حالك وبعدين ده كلام بس مش حقيقي 
بس 
ما بسش ده الحل الوحيد 
وروز دي سيبهااالي انا هربيها من اول وجديد 
لاااا ملكش دعوه بيها ي بااا
ماشي يسي روميو  انجز بقا والبس وروح لهم مش عايزك ترجع من غير الي اتفقنا عليه 
حاضر يبا وراح يلبس واتجه لقصر صهيب المغربي 
وصل  وصهيب اصلا  كان خارج والعفاريت بتتنطط  قدام وشه 
محمود بحب مزيف / صهيب 
صهيب بشر ......انت ايه الي جابك ي ****** انت مش هتجيها لبر تعالي انت جيت لقدرك 
محمود خاف من شكله وتهديده الصريح وقال  ...... ااا انا مش جاي عشان حاجه انا بس كنت كنت عايزكم تسامحوني 
صهيب رفع حاجبه باستنكار وقال بسخريه ......لا والله وانت فاكرني هصدق كلامك الاهطل ده يا **** 
محمود بخبث.......صدقني يصهيب انا عايزكم تسامحوني انا اصلا قررت اشوف حياتي واخطب انا بس عايزكم تسامحوني عشان اعرف اعرف اعيش 
صهيب بصله ببرود 
محمود /.......
صهيب .....نااااعم يروح 'امك
صهيب بشر............... نعم يرو'ح امك عايز تشوف مين 
محمود بتوتر...........  ررووز
صهيب بثرت عااالي عصبي............ متنطقش اسمهاااااا اوعاااااااااك تنطق اسمها على لساااااااانك ال*******
محمود بغضب...........  هو قولت حااااجه اىا جاااي بقولك اني خلااااص عايزهاااا تسامحني عشان ابدأ حباه جدبده وخلاص انا شوفت بنت الحلاال  يبقى خلاص خايف من اي
صهيب بسخريه............ انا اخاف منك انت ههه خيالك واسع اوي ولسا رايح يركب العربيه  
محدود في نفسه...........  استحمله عشان توصل للي عايزه   ماشي ياصهيب ال********اصبر عليا بس 
محمود بسرعه بيلحقه قبل ما يركب العربيه............ صهيب استني ياصهيب انا عارف اني والله غِلط بس انا ندمان ومش هعرف ابدأ من جديد هحس بالذنب على طول وروز اقصد احم مدام صهيب برده بنت عمي ومن لح'مي ود'مي
صهيب ببرود...........  موافق
محمود فرح وقال......... طب ممكن اشوف روز احم اقثد مدام صهيب بقلمي بسمله بدوي
صهيب بصله بستهزاء وقال........ لا 
محمود بهدوء........ صهيب دي اخر مره اشوفها خليها اشوفها
 صهيب هز راسه ببرود وقال...... اخر مره
محمود في نفسه......... غبي قال اخر مرق قال هه اخر مره ليك انت مش انا ههه غبي
في الجهه الاخري 
ساهر بغضب...........  يعني اي اتجوزها الكلام ده على جثت*ي لو حصل انا اتجوز الشيطا'نه دي لييييه من قله البنات 
الجد بخبث.........  انا عارف كل حاجه ياساهر وعارف انك مجتش جنبها ولا حصل حاجه وعارف انها الي زقت روز 
ساهر بصدمه....... نعم حضرتك بتهزر صح بقلمي بسمله بدوي
الجد بهدوء..........  ساهر يا بني انت انا متأكد انك الي هتغيرها  وغلاوتي عندك نفذ طلبي واتجوزها بقلمي بسمله بدوي
ساهر:  بس 
 الجد: ساهر يا بني ماتتعبش في قلبي انا ممكن امو'ت في اي وقت 
ساهر : بعيد الشر عنك يا جدي انت ليك افضال كتير عليا ماتقولش كده ان شاء الله تجوزها بس مش انا الانسان ده با جدي ارجوك
وفجأه الباب اتفتح ودخلت نانسي
نانسي اول ماشافت ساهر مثلت البكاء.........  اهي اهي الحيوا*ن ده لسا بيعمل اي هنا يا جدو خرجوااااااا برااااااا
ساهر بخبث وفي نفسه........  ماشي انتي الي جبتيه لنفسك وربنا لابربيكي من اول وجديد 
وقال........ انا اسف يا جدي انا عارف اني غلط انا بجد اسف ومستعد اصلح غلطتي
نانسي في نفسها.......... ده اتجنن ده ولا اي هو اصلا مقربش مني بي احسن تلاقيه قرر ينسحب طبعا ما انا نانسي المغربي ما فيش حد يقدر يقف قدامي 
قااطع شرودها ساهر بخبث........ انا مستعد اصلح غلطتي دي واتجوزها 
الجد فهمه وقال.......  موافق 
نانسي بصدمه وصراااخ /.........
عند روز كانت بتسمع اغاني وترسم قاطعها خبط على الباب......  اتفضل
الخدامه.......  صهيب بيه عايز حضرتك تحت في اوضه المكتب 
روز بفرحه....... حبيبي يا صهيب اكيد جابلي الشيكولاته الي بحبها ونزلت جري لاوضه المكتب
وفتحت الباب بسرعه 
صهييب حبيبيي اكيد جابلي النوتيلا الي بحبها عشان يصالحني بيها صح 
وفجأه
محمود بسرعه.........  اي القمر ده 
صهيب بغضب وغيره عميا........ اي الي انتي لابساااااااه دااااااااااا
روز بخضه.......... ااااا انا انا 
صهيب جري عليها واخدها في حضنه بعيد عن عيون محمود عشاان يحجب الرؤيتها عن محمود وهو بيحاول يشوفها 
صهيب بغضب جحيمي..............  غووور من هنااا اخلص براااا
محمود :بس 
صهيب بعصبيه....... براااااااااااا
محمود خرج بعصبيه وهو بيلعن صهيب بكل الي يعرفه 
صهيب بشر وهو بيطلعها من حضنه: اي الي انتي لاااابساااااااه ده 
روز برعب من شكله.......... اااا انا ااناوالله والله ما اعرف ان في حد معاااك والله سوسن ما قالتليش 
صهيب بغضب وهو بيشاور على لبسهااااا....... ولو مش انا قولتلك ما تخروجيش من الجناح بالهدوم دي 
روز بدموع..........  انا انا بس والله مش اخدت بالي انا بس كل الي  كان هااممني الشيكولاته والله ما اخدت بالي يا صهيب واللله صدقني 
صهيب بعصبيه....... فاكره المره الي فاتت عملت فيكي اي عشان خرجتي كده 
روز برعب.......صصهيب وفجأه........
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الثامن عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-