القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي


اسد بصدمه وصوت عاالي يرعب الي قدامه : يعني يعني اي ليله تبقى اختي ياااعني اي انتوا كذااا'اابين  اي التخااااريف دي وفجأه سمعوا صوت وراهم بيبصوا لقوا ليله واقفه مبرقه ودموعها مغرقه وشها قالت بصوت باكي...... كملوا يعني كده اسد اخويا جوازنا حرا'م وبا'ااطل انتوا ايييييي  كداجوااازنا بااا'طل 
اسد غمض عيونه عشان دموعه متنزلش انتي جيتي ازاي 
ليله بصراااخ...... هو ده كل الي يهمك جيت في شنطه العربيه اول ما شوفتك نزلت خوفت عليك من منظرك وجيت معاك اهي اهي يعني احنا كداااا جوازنا با'ااطل ياااا اسد حر'اااااام  
مهران بخبث........ مين قال كده 
اسد فتح على جملته 
مهران ببرود........  مين قال انك اخته وجوازكم با'طل 
اسد بجمود....... وبعدين 
مهران خبث وبرود.... ولا قبلين ليله مش بنت سامي ليله بنت ابن  هلال الي انت بتقوله يا جدي وهو اصلا ميستهلش هو خطفك مننا وانت صغير عشان انا خطفت بنتهم الي هي ليله هو مش خطف اوي بس تقدر تقول امانه عندنا لحد ما حمله روسيا تتم وبعدين جه وقالي اننا نجوزكم لبعض وانه مربيك يا اسد على ايده ومش هيلاقي احسن منك لبنتهم وانا مكذبش انا وافقت بس هي دي الحكايه ولو مش مصدقني شوف الوصيه الي جدك سايبها مع المحامي بتاع العيله هتلاقي كل كلامي صح بس عارف انا مش هكذب عليك واقولك مش ق'تلته لا انا ق'تلته بايدي يا اسد كله ده عشانك وعشان كان عايز يِخلف بوعده ليا وياخد الثفقه كلها ليه وكمان رايح يقدم الشيكات وصل الامانه بتاعتي للحكومه مكنش غير حل واحد بس  وهو انه يموت
اسد بكره....... انت ايه يا شيخ شيطان قاطعه مهران بسخريه...... لا انت ملاك اوي اومال مين الي كان بيخلص صفقات المشبو'هه والمخد'رات والسلا'ح امي
ليله شهقت بصدمه 
اسد غمض عيونه بوجع وقال بحزن...... ليله انا 
ليله بصتلهم بكر'ه وقبل ما تمشي قالت....... انا بكر'هك يااا اسد بكر'هك انا بكر'هكم كلكم 
سامر جري عليها ولسا هيحضنها بعدت.
سامر بحزن...... ربنا يعلم اني عمري ما عاملتك على انك مش بنتي انتي بنتي حبيبتي انتي اه مش من دمي ولحمي بس تربيتي انا الي مربيكي 
ليله قعدت تعيط وجريت برا القصر 
كان كلهم واقفين يصرخوا في بعض ومخادوش بالهم من ليله الي جريت برا القصر
قعدت تجري تجري لحد ما سمعت صوت عياط جامد مشيت اتجاه الصوت لقيت بت قاعده تعيط جامد 
ليله: مالك انتي بتعيطي ليه
البنت:  انا عاااميه وتوهت من امي ممكن توديني المكان الي موجود في الفون 
ليله بخوف.........  ده عنوان اي 
البنت بعييط...... بيتي انا خايفه اوي 
ليله طبطبت عليها وقالت....... حاضر بس انا والله ماعرفش المكان 
البنت: انتي باين عليكي انك صغيره 
ليله باستغراب........  وانتي عرفتي ازاي مش انت ما بتشوفيش
البت بخبث طلعت بخاخ ورشته على وشها..........  مغفله الباشا هيفرح اوي بيكي هههه وجت عربيه اخدتهم ومشيت
بقلمي بسمله بدوي
ليله صحيت  كانت حاسه بصداع جامد وفجأه الباب اتفتح ودخلت بنت اقل ما يقال عنها انها عا'هره من طريقه لبسها ومضغها ل العلكه (اللبانه) ونظرتها الخبيثه...... انتي صحيتي يا مزه 
ليله بخوف...... انا فين وانتي مين وانا بعمل اي هنا 
البنت ضحكت ضحكه رنانه وعاليه جدا...... هييهيهي براحه يمزه خدي نفسك طيب نهايه الكلام يمزه انتي عمرك ما هتعرفي ت' ه‍ربي من هنا وبتعملي اي هنا هتعرفي كمان شويه متستعجليش مستعجله على اييه ههههه بصي نصيحه اقبلي بالامر الواقع عشان لو سمعتي الكلام هنأكلك الشهد وهتعيشي احلى عيشه واحلى لبس واكل انما لو عصلجتي ونشفتي  دماغك هتزعلي اوي مننا يا مزه يالا زي الشاطره قومي البسي ده وانزلي 
وراحت جابت لها فستان او بمعني اصح قطعه قماش يكشف اكتر ما يستر 
ليله بصرااااخ...... انا مستحيل اسمع كلامك والبس القرف ده 
البت مسكتها من شعرها بشر...... اسمعي يا روح'امك الكلام هنا يتنفذ فااااهمه بدل ما ازعلك  بت انتي عندك كام سنه 
مفيش رد
انطقي يا******اخلصي
16سسسنه 
حلو اوي قومي معايا على فين 
مش عايزه اسئله كتير اخلصي 
هزت راسها ومشيت معايا وفجأه  راحوا اوضه كبيره اوي كلها بنات اكتر واحده فيها ماتعديش ال18او19سنه 
ادخلي هنا لحد ما الباشا ييجي يختار واحده منكم وزقتها وقفلت الباب بقلمي بسمله بدوي
ليله قعدت تخبط وترزع في الباب...... افتحولي خرجووووني من هنااااا حررااااام علييكم افتحوووووووااااا
واحده منهم اتكلمت........  ماتتعبيش نفسك عمرك ما هتعرفي تخرجي منها خلاص انا هنا اصلا بقالي 10سنين 
ليله بدموع..........  يعني يعني اي ازاي يعني ما حاولتيش  ت'ه‍ربي ليه
البت بحزن...... مين قال اني ما حاولتش اهر'ب بس لو هر'بتي تتقت'لي على طول وانا حاولت مره واتنين وتلاته لحد ما خلاص كنت هر'بت بس بس وانفجرت في العياط ق'تلوا صحبتي قدام عيني بسببي بسببي انا السبب
فجأه الباب اتفتح ودخل بودي جردات كتير  
الست دخلت تاني...... اتفضل اتفضل يباشا اتفضل كله تحت امرك اختار الي تعجبك. 
ليله دخلت فيهم بس عشان طويله وطت ونزلت قعدت على الارض وكان في بنات كتير واقفين فا كانت مش باينه 
فا الراجل حس بحركه فيهم شاور لهم بمعنى اتاخرو وحط صباعه 🤫 على بؤه كده وليله كانت متكوره على نفسها هزها برجله  وليله تلقاءي رفعت وشها وشهقت بصدمه....... عااااا اانت وووووو......
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الخامس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق