القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

 رواية حبيت فيروز وانا كمان الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الجزء الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان البارت الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الثالث عشر 13 بقلم فيروزة


اسد بصوت عالي ... فيرررررروز...ارجعي انا بحبك ..

بحبك ارجعي...

بعد شويه اسد افتكر السلسه فقم فتح التليفون ....وفتح عليه البرنامج بتع السلسه...وحدد موقع فيروز ...عن طريق السلسه...

( اسد اده سلسه لفيروز وفيها جهاز تتبع كان خايف عليها من سيف )

اسد طلع جري علي العربيه بتعتو ...

وبعد شويه واصل لموقع السلسه...

....

نروح عند فيروز ...

اميره بغل... رعد اهجم...

في اللحظه دي الباب اتفتح وداخل اسد بسرعه وبعد رعد عن فيروز وحضنها جامد وهي بقيت تعيط...

فيروز بخوف ...اسد انا خايفه ...

اسد بقلق ...حد عملك حاجه ...

فيروز بدموع.. لا انا كويسه ...

اميره بحقد ...مبروك عليك لعبه سيف ...

اسد قام وقرب منها وضربها كف ...قصدك انتي ...وفي ثانيه كان ضرب راس خلتها فقدت الوعي ...

وشالها ...وقرب من فيروز وحضنها جامد ...

اسد ...يلا يا حبيبتي...

فيروز بحب...يلا ...

ونزلوا ...ورجلت اسد كانوا قاموا بالواجب مع رجلت اميره ...

بعد مده وصل اسد الصعيد ومع فيروز واميره ....

داخل البيت ...

اسد بصوت عالي ...تعالي يا سيف خد طلقتك ...تعالي...

سيف نزل ...في ايه يا اسد ...

اسد ....في أن الهانم خطفت فيروز بسببك ...

سيف قرب منها وضربها ...

سيف بدموع.. فيروز انا اسف ...

اسد بغضب ...كلامك معايا انا مش مع مراتي فاهم....

سيف بدموع...انا اسف ....

فيروز بدموع ...خلاص يا سيف انا سامحتك ...

اسد بغضب...بعد كل ده وتقولي ليه سامحتك بسهوله دي ...انتي ايه ...

فيروز بدموع...انا انسانه وعندي قلب وهو في الاخر ابن عمي ....

الجد ...لازم تسامح يا اسد ..اسد الصعيد طول عمرو عندو قلب اسد ...وقلبو يسع الدنيا باللي فيها ....

سيف بدموع.. انا اسف يا جدي ...قولوا يسامحني ...

اسد بحزن...مسامحك بس تبعد عن فيروز ...

الجد ...هو ده اسد الصعيد ...

اسد حضن فيروز وبعدين شالها ...يلا نطلع انتي تعبتي اوي النهارده ...

فيروز نامت علي كتف اسد ...ايوه انا محتاجه ارتح...

اسد طلع بفيروز فوق ...ونمت ...

....

بعد مرور كم يوم ...

الاحوال بقيت احسن ...

وكل واحد اخد حبيبتو وسافر شهر العسل ...

اسد راح هو فيروز اسكندريه ...

ويوسف اخد اسراء ورحوا الغردقه...ومعهم سيف وورد ..

....

بعد مرور سنه ....

اسد بحب ...صباح الخير يا قلب اسد وروح اسد ...

فيروز بحب ...لسه بتحبني يا اسد ...

اسد بحب ...هو اسد حب غيرك ...ولا قلبو دق لحد غيرك ...

فيروز بفرحه ...بجد ...

اسد بحب ...انتي ملكتي الأسد ...

فيروز بكسوف...طيب شيلني ...

اسد بحب ...بس كده ده انا اشيلك العمر كله يا قلب اسد ...

فيروز بحب ...انت عوض ربنا ليه ...انت السند والأهل ...انت البيت اللي بجد البيت مش مجرد حطان البيت أهل وسند البيت حبيب وزوج ..البيت أهل وأصحاب ...البيت يعني اسد🥺❤️ ...

اسد بحب ...بعد الكلام ده كله اقولك ايه ...غيرك اني بعشقك ...لقد ملكتي قلبي منذو النظره الاولى لعينكي الجميله يا سيده قلبي انكي سيدتي الجميله ❤️🥺...

فيروز بوجع ....ااااه ...اااه الحقني يا اسد ...

اسد بخوف ...مالك يا قلبي ...

فيروز بوجع.  ....بولد يا اسد ...الحقني ...

اسد اخد فيروز علي المستشفي بسرعه ...

واخدو منو فيروز وهو وقف عند الباب كانو يتيم الام والاب ...فيروز كنت الام والاب ليه ...والحبيبه والزوجه ...

....

نروح عند يوسف واسراء ...

يوسف بحب ...اسراء ...

اسراء ...عايز ايه يا اوشه...

يوسف بضحك..  انتي لسه بتاكلي....

اسراء بكسوف...مش انا تؤتؤ ده ابنك ...

يوسف بهزر ...اه انا بقول كده ...ابني هو اللي بيحب الاكل ..

اسراء ...ايوه ....

يوسف قرب منها وبسها...هو انا قولتلك النهارده اني بحبك ..

اسراء بكسوف...تؤتؤ ...

يوسف ...طيب 

اسراء بوجع ...اه اه الحقني يا اوشه...

يوسف بضحك....تؤتؤ ...

اسراء بوجع ...مش بهزر يا اوشه الحقني بولد يا واد ...

يوسف بخوف ...احلفي ...

اسراء بوجع ...اه اصوات والم عليك الناس ...

يوسف قرب منها وشالها وطلع علي المستشفي اللي فيها فيروز وهناك قابل اسد وعارف أن فيروز بتولد ...

ويوسف كان خايف علي أسراء وقعد يعيط ...

....

نروح عند سيف وورد ...

سيف ....مالك يا ورد النهارده حاسك تعبانه ...

ورد بحب ...لا انا كويسه ...

سيف بقلق ...طيب تعالي اقعدي ...

ورد ...لا لسه ورايه شويه حاجات عايزه اعملها....

سيف ...لا تعالي اقعدي وانا هقوم اعملهم انا ....

ورد بحب ...لا يا حبيبي خاليك قاعد وانا شويه وهخلص ...

سيف ...خلاص انا حلفت اقعدي ...

ورد ..اه الحقني بولد..

سيف بسرعه قرب منها وشالها وطلع بيها علي المستشفي وشاف هناك ... اسد ويوسف ...

وكان قلقان علي ورد.   

...

بعد شويه كلهم خرجوا ...وقاعدو في اوضه واحده ...

الجد جاه ....

الجد بضحك....اتجوزتوا في يوم واحد وخلفتوا في يوم واحد 😂😂😂...

الكل ضحك ...

الجد قرب من فيروز ...حمدالله علي سلامتك يا غاليه ...

فيروز ...الله يسلمك يا جدي ...

الجد ...ها ست البنات جابت ايه ...

فيروز ....جبت فجر ...

الجد ...الله اسم جميل زيك يا ست البنات ....

وراح عند ورد ...

الجد ...حمدالله على سلامتك يا ورده ...

ورد ...الله يسلمك يا قلبي...

الجد ...هاا وردتي جابت ايه ...

ورد ...جبت فيروز ...

الجد بضحك...بجد ...

اسد بص علي سيف ...ده اسم مراتي ....

سيف بضحك ...واسم بنت عمي ...

اسد بغيظ...شوفت يا جدي ...

الجد بضحك....ومالوا اسم حلو .. 

وراح عند اسراء ...

الجد ...حمدالله على سلامتك يا سوسو ...

اسراء ...الله يسلمك يا جدي...

الجد ...هاا اسراء جابت ايه ...

اسراء ...جبت اسد ...

الجد ...الله اجمل الاسمي علي قلوبنا ....

الجد ...مبروك عليكم العيال ومبروك عليكم فك الأسر ....

...

بعد مرور خمس سنوات...

اسد بحب ...فيروزتي ...

فيروز بحب ...نعم ...

يوسف بضحك....راعي شعورنا يا اسد باشا ...

اسراء بضحك ...بس يا اوشه...

يوسف ...طيب بحبك يا اسراء ...

اسراء بكسوف...وانا بموت فيك يا اوشه...

سيف بحب ...بحبك يا وردتي ...

ورد ...وانا كمان بحبك...

اسد بحب ...انتي ملكتي قلبي وروحي ...انا بعشقك يا عشق الأسد ....

فيروز بحب ....وانا بحبك قد اللي فات واللي جاي واللي راح واللي لسه ماجش ...بحبك قد عمري ...

اسد بحب أخدها في حضنوا ...عشق اسد الصعيد ...

فيروز ...حبك ولاه..

...

تمت ...

فيروز ربنا عوضها بي اسد ...

اسد ربنا أداة فرصه يرجع لي حبيبتو ..وقرر يستغلها صح ...

سيف قرر يتغير ...وفعلا اتغير ...

ورد حبيت ...

يوسف كان فاكر انو حب فيروز بس كان غلطان ...هو محبيش غير اسراء ...

اسراء حبيت اوشه.....

كل قصص الحب اللي كنت معانا أنتهت نهايه سعيده ....

الحب ده اجمل شعور ...

الحب ده امان وأهل وناس ...الحب اصحاب ...

الحب قوه ...الحب يعني حياه اسد وفيروز ...

عشقت اسد الصعيد ❤️🥺

ربنا دايما معك وخليك فاكر دايما أن نهايه الصبر جبر ...

ربنا دايما فكرك وبيقولك خد وخد الحلو وبس ...

رحمه ربنا وسعه بس احنا اللي دايما بصين تحت رجلينا وبس مع أن لو بصينا للحلو اللي في حياتنا هنعرف أننا في نعمه كبيره جدا اسمها رحمه ربنا ..

اتمنا الحكايه تكون عجبتكم. ....والنهايه تكون عجبت الكل ...

لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية حبيت فيروز وانا كمان)
reaction:

تعليقات