القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الحادي عشر 11 بقلم فيروزة

 رواية حبيت فيروز وانا كمان الحلقة الحادية عشر 11 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الجزء الحادي عشر 11 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان البارت الحادي عشر 11 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الحادي عشر 11 بقلم فيروزة

رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الحادي عشر 11 بقلم فيروزة


تاني يوم الصبح ...

النهارده بدايه جديده علي الكل ...

نروح عند اسد فيروز ...

اسد قام قبل فيروز وفضل باصص عليها وكان فرحان اوي.. انها اخيرنا بقيت حته منو ...وان بعد السنين دي كلها اخيرنا اتجوز فيروز ...فضل باصص عليها وهي نايمه ومش مصدق أنها نايمه جمبو ومعا وكنت في حضنو ...

قرب منها وحضنها جامد كاءنو خايفها تهرب ....أو تكون حلم ويصحه منو ...

(الحب بيخليك خايف ...حتي تغمض عينك ....الحب زي الحلو والمر ...دايما انت خايف ..بس علي حبيبك )

فيروز صحيت...صباح الخير يا حبيبي...

اسد بفرحه ...بتقولي ايه ...

فيروز بكسوف...صباح الخير...

اسد بحزن مصطنع...لا مش دي 🥺...

فيروز بكسوف...امال ايه 🙈..

اسد بسرعه ...يا حبيبي💙....

فيروز بكسوف...يا حبيبي.💙...

اسد بفرحه ...الله اكبر اخيرنا قولتيه ..ده النهارده عيد عندي ...وانتي قلبي💙 ...

فيروز بكسوف...اهدا يا اسد ...ويلا علشان نقوم🙈 ...

اسد بحزن مصطنع...عايزه تقومي من جمب حبيبك تروح فين🥺 ...

فيروز بكسوف...ننزل تحت ...ولا انت عايز تفضل هنا 🙈...

اسد قرب منها وحضنها جامد.....عايز افضل معكي ...وانتي تفضلي في حضني طول العمر يا قلب اسد ..ورح اسد🥺❤️ ...

فيروز بحب ....وانا كمان بحبك يا اسد ...انت ملكت قلبي وروحي 🥺❤️...

اسد بحزن...كان نفسي اكون اول راجل في حياتك يا فيروز .🥲...

فيروز بحزن ...كنت غلطه علشان اعرف قيمتك العمر كله...انت زعلان 🥲...

اسد حضنها جامد ..لا ...انا بحبك ...وهفضل احبك مهما كان ومهما هيكون ....انتي نبضي ونفسي وعمري ...بحبك قد عمري اللي فات وقد عمري اللي جاي وانا معكي🥺❤️ ....

فيروز دفنت رأسه في رقبته اسد اكتر ....وانا بعشقك يا اسد🥺❤️ ...

اسد بحب ...فيروزتي 🥺❤️...

فيروز بكسوف...قلب فيروزتك🥺❤️ ...

اسد غمز ليه ...بقولك😉 ....

فيروز قمت جري ...لا😂 🏃🏃...

اسد جري وراها ...ده انا بحبك🥺❤️ 🏃🏃.....

فيروز وهي بتجري ...وانا كمان بس لا 🥺❤️🏃🏃....

وداخلت الحمام وقفلت علي نفسها بسرعه ...

اسد واقف بره ...

وخبط علي الباب ...

اسد بغضب طفولي...فيروز افتحي ...

فيروز بضحك ...لع يا اسد😂 ...

اسد بحزن مصطنع...خلاص يا فيروز اللي يريحك 🥺...

فيروز بدموع فتحت الباب ...واول لما فتحت الباب اسد شالها...

(حد قالك تخرجي 😂😂) 

فضلت تصرخ ...

نزلني يا اسد ...انت ياض نزلني ...

لحد ...

مسمعو خبط علي الباب ...

اسد بغضب ...واطي صوتك شوفتي صوتك لما علينا البيت😠...

فيروز بدموع...انا ...طيب نزلني 🥲...

اسد نزلها وبعدين قرب منها وحضنها...اوعي تزعلي قطع لساني قبل ما يزعلك تاني يا قلب اسد من جوه 🥺...

فيروز بدموع...ابعد كده وافتح الباب .🥲..

اسد بحزن...طيب 🥺...

فيروز داخلت الحمام وأسد فتح الباب لقه...

الجد ...مالها فيروز يا اسد ....

اسد بكسوف ...ملهاش يا جدي ...

الجد داخل الاوضه ...امال فين فيروز ...

اسد ...في الحمام ...

الجد ...طيب ...انا نزل ومستنيكم علي الفطار....

اسد قال للجد حاجه والجد وافق وأسد هيعملها مفاجاه لفيروز ....🤐🤫

فيروز خرجت من الحمام ...يلا يا اسد ننزلوا...

اسد قرب منها وحضنها...انتي لسه زعلانه مني 🥺...

فيروز ...لا ...يلا ننزل ...

اسد ...يلا ..

وقرب منها وشالها....

فيروز بكسوف...نزلني يا اسد 🙈...

اسد ...لا😌 ...

فيروز بكسوف...بس انا بعرف امشي 🙈...

اسد بحب ...وانا وعدتك اني اشيلك العمر كله 🥺❤️...

فيروز بحب ...ربنا يخليكي ليا بس سبني امشي🙈❤️...

اسد ...لع اسد هيفضل يشيل فيروز .💙..

فيروز بكسوف.. بس الكل تحت وانا هتكسف🙈...

اسد بغضب طفولي...ولا يهمني ...انتي مرات الأسد ...يلا ...

ونزل بيها السلالم ...وطلع بيها علي الجنينه وقاعدها علي الكرسي وهو قاعد علي الأرض وحط راسو علي رجليها ...

اسد بحب ...فيروزتي🥺💙 ...

فيروز بكسوف...نعم يا قلبي 🥺💙...

اسد ...انتي لسه زعلانه ...

فيروز بحب ...لا يا حبيبي.....

اسد ...بجد ....طيب العبي في شعري واحكلي حدوته ...زي ما كنتي بتعملي زمن فاكره ...

فيروز بحب....فاكره يا حبيبي...

(نسيب الجماعه دول 🥺🥺كفايه كده رومانسيه 🥺).

نروح عند يوسف واسراء ...

اسراء صحيت قبل اوشه...

وفضلت ترسم علي وشوا بالالوان....😌😂

وبعدين بصيت اللي عملتوا وحسيت بالفخر ...

بعد شويه يوسف قام من النوم ....

واسراء كنت عمله نفسها نايمه ...

وداخل الحمام ...

وبعد دقيقه اسراء لقيتو وقف جمب دماغها...

اسراء بخوف ...مالك يا اوشه ...

يوسف بغضب مصطنع.....ايه اللي علي وشي ده يا ست هانم ...

اسراء بخوف ...والنبي ومااعرف يا اخويه انا كنت نايمه في امان الله .....

يوسف مقدرش وضحك جامد ....والله يعني مش انتي اللي عملتي كده😂 ...

اسراء بكسوف...وقعت قلبي يا أوشه ...وبعدين ايه رايك في رسمي 🧑‍🎨...

يوسف قرب منها وعضها ...حلو يا قلبي😂💙 ...

اسراء بضحك ...اه يا اوشه يا عضض ...اخص عليك 🥺💙....

يوسف بضحك ...والله طيب هاتي بوسه .😘...

اسراء ...وحياه امك ...بقولك ايه ....طلقني اسهل😂 ..

يوسف بضحك...طيب يلا علشان ننزل😂 ...

اسراء بكسوف...يلا ...

قامت اسراء علشان تنزل قام يوسف شالها وحطها عند الحمام ....وهي كنت مكسوفه ....

وبعد شويه نزلوا لتحت هم كمان .. 

وطلعوا الجنينه ....

...

نروح عند سيف وورد ...

سيف صاح من النوم قبل ورد ....

وبعد شويه ورد قامت ...

وكل واحد داخل الحمام ...وبعدين نزلوا علي تحت ...

و هم مسكين ايدن بعض ....

وطلعوا علي الجنينه ....

بعد الفطار الجماعي ده ...

كل واحد طلع اوضته مع عروستوا ....

وفيروز نامت ...

واسد نام ...

بالليل فيروز قمت ...لقيت نفسها في مكان غريب ونايمه علي سرير اول مره تشوفوا ...

وكنت خايفه ....

ومره واحده داخل 

يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على (رواية حبيت فيروز وانا كمان الفصل الثاني عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية حبيت فيروز وانا كمان)
reaction:

تعليقات