القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

ليله بخضه...... انت انت بتنزف ايدك اايدك بتنزف دد'م 
اسد ببرود........ مكانك 
ااسد 
مكاااانك اخلصي 
ااسد اانت بتنزف طب خليني بس اعقمهولك بس ارجوك يا اسد والله هسمع كلامك بالحرف بس والنبي سيبني اعقمه ارجوك
بقلمي بسمله بدوي
ليله جريت تجيب علبه الاسعافات الاوليه وبعدين بدأت تباشر في تعقيم الحر'ج الي في ايده خلصت بس لاحظت انه سخن
ليله بخوف عليه...... اي ده انت سخن قوم قوم معايا
اسد ببرود........  خلاص عقمتي يالا مكانك 
ليله بعييط...... اسد انت سخن جرحك شكله التهب قوم معايا الحمام والنبي مترفضش
اسد قام معاها للحمام 
ليله بخوف........  مالك اانت دايخ 
اسد مردش 
ليله بخجل...... طب طب اقلع التيشرت
اسد كان بيعرق جامد وبينهج وقال بصوت كله تعب........  ممش قادر 
ليله خافت عليه جامد من شكله وراحت جابت كرسي وطلعت عليه عشان تبقى في نفس طوله وبتحاول تقلعه التيشرت وبتحاول متلمسهوش 
اسد بخبث كان بيقرب منها بقصد يخليها تتوتر اكتر 
ليله بخجل.......  اثبت بقا معتش تتحرك 
اسد بتمثيل............  انا دايخ اوي اسنديني بسرعه 
نزلت من على الكرسي بسرعه وبتحاول تسنده وغصب عنها ضغطت على زر الدش والميا غرقتهم 
اسد بحركه سريعه شدها وسند جبهته على جبهتها و سرحوا في عيون بعض 
ليله بتوهان........ عينك.. 
اسد اتعصب وفاكرها بتعايره....... مالها عينه يا حيوا'نه انتي 
ليله حطت ايدها على بؤه وقالت....... اسكت بقا اسمعني وبطل تسرع كنت هقول عينك حلوه اي انت اي حرام عليك لي بتعمل فيا كده وكمان واخدني بذ'نب غيري انا انا مخصماك علطول ولسا راحه تمشي مسكها من وسطها بسرعه وحضنها جامد 
ابعد يا اسد ابعد 
هش هشش اهدي 
ابعد لو سمحت انا مخصماك 
اسد بعصبيه......... قووولت اسكتي وبطلي حركه 
سكتت وشددت من احتضانه وقعدت تعيط 
لي بتعمل فيا كده يا اسد لي واخدني بزنب غيري انا مالي 
اسد ساكت وحاضنها جامد  وبعد شويه بعد 
روحي غيري هدومك عشان متبرديش
ليله بندفاع...... طب وانت هتغير ازاي وبعدين سكتت
اسد بابتسامه.......  متشغليش بالك روحي غيري انتي بس 
ليله بسرعه..... انا مقصدش بس اقدر اساعدك 
اسد بابتسامه خبث.........  اممممم معنديش مانع 
ليله بمرح....... لا الابتسامه دي مش مطمناني لا انا اروح اغير هدومي انا ومشيت بسرعه
اسد اول ما خرجت انفجر في الضحك جامد...... ههه مجنونه
بعد شويه 
كانت غير هدومه لترنج بيتي بنطلون اسود مريح وتيشرت اسود وكان واقف بيجفف شعره
ليله دخلت وراحت واقفه على الكرسي الي قدامه واخدت الفوطه منه وبتنشف له شعره هي برقه 
اسد كان تايه في ريحتها الجميله وريحه شعرها الي بقا بيد'مه وراح دفن راسه في شعرها
ليله اتجمدت مكانها من حركته لدرجه الفوطه وقعت منها على الارض 
اسد قرب منها وهي بقيت بترجع بظهرها لحد ما وصلت للحيطه و هو حاصرها بايده وقال بصوت عاشق ولهان......... عملتي فيا اي انا اول مره احس الاحاسيس والمشاعر دي معاكي معاكي انتي وبس يا ليلتي ومسك وشها بين ايده وقال بحب....... عارفه مع اني بقيت اعمى.. قاطعته ليله وهي بتحط ايدها على بؤه،  باس ايدها وهي تلقائي شالت ايدها 
اسد ضحك وبعدين قال بحب......  بس لسا فاكر ملامحك كاني لسا بشوف ومد ايده على عيونها 
عُيونك،  رموشك الطوليه، شَعرك الحريري ده بعشق ريحته،  خدودك  الحمر دول بغمزاتك الي هيجننوني  مع كل كلمه بيقولها كان بيلمس مكانها بحب 
،  شفايفك وقف عند الكلمه ومد ايده يلمسهم بعشق ولسا هيقرب 
قاطعه خبط على الباب جامد
ليله فاقت ووشها احمر اوي 
اسد بضحك......... وبعشق الفراوله الي خدودك دي اول ما بتتكسفي بتظهر  
الباب خبط تاني 
اسد كأنه اتحول....... مييين يالي على الباب 
جاله صوت طفولي...... انا يبابا 
اسد فتح الباب: يانعم
تميم بغضب طفولي.........  ماما فين واول ما شاف ليله جري عليها وحضنها وقال بطفوله...... كده يماما انا زعلان منك اوي اوي قد البحر بقلمي بسمله بدوي
ليله بضحك وهي بتلعب في شعره..... ليه بس
عشان بقالي كتير مش شوفتك وكمان عمو الشرير الي جه المره الي فاتت تحت وبيقول انه جاي ياخدك حقى انتي هتروحي معاه
ليله بقلق...... عمو مين
اسد لسا هيتكلم 
قاطعه صوت رجولي...... عمو انا يا ليلو 
ليله قامت بسرعه بتتحامى في اسد
رحيم بسخريه وضحك...... بتتحامى فيه ما خلاص بح بقا اعمي مش هيقدر عليا 
اسد بشر لسا هيروحله
رحيم بخبث...... اقف عندك بس اسمع للاخر الكلام اخد وعطا برده يا اسد باشا 
وبعدين ليلو هي الي اتصلت بيا صح يا ليلو 
اسد لفلها وعفاريت الدنيا بتتنط قدام عينه وقال بصوت مخيف...... الكلام ده صح يا ليله
ليله بخوف........  بس
ايوه ولا 
ليله بخوف......  ايوه بس 
اسد بنضرات مخيفه و......
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق