القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هل من امل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي

رواية هل من امل الحلقة الحادية عشر 11 بقلم راندا علي
رواية هل من امل الجزء الحادي عشر 11 بقلم راندا علي
رواية هل من امل البارت الحادي عشر 11 بقلم راندا علي
رواية هل من امل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي

رواية هل من امل الفصل الحادي عشر 11 بقلم راندا علي


اسد بدموع متجمده ف عيونه / كل دا ي جدي لي محكتليش وبزعيق لي مقولتليش الحقيقيه
الجد بحزن جامد / كنت خايف عليك ي اسد هو انا بقي عندي مين اولادي الاتنين راحو
فريده ساكته ودموع بس بتنزل وف حضن رانيا وماسكه فيها جامد
مني نزلت من فوق من الصوت وواقفه خايفه وساكته
زينب بحزن / وكل دا ونا فاكره كلامك صح وان رانيا هي سبب ف مو*تهم
فريده بعياط هستيري مستمر/ مامي يلا نمشي من هنا ابوس ايدك
اسد قرب منها / لسه زي مانتي مش عاوزه تعترفي مين إللي عمل كدا
Randa Ali.
فريده بزعيق / انت متكلمش تاني وهنطلق جبت سيرة امي واللي يجيب سيرتها يبقي أحق*ر حد شوفته ف حياتي عذبتني وبهدلتني كفايه انكم كلكم اكلمتو علي شر*في وشككت في انت وعيلتك
الجد بحزن / احنا نبقي اي هو عيلته انا عيلتك سامحيني انتي وامك انا اللي كنت سبب وكلهم صدقو كلامي
فريده بضحك ودموع / عيلت اي معلش سمعني تاني كدا قولت اننا عيله ؟
مني طلعت الجنينه ومسكت الفون
حسام بفرحه / كنت لسه هتصل بيكي اخيرا اتصلتي
مني بعياط جامد / حسام عاوزه شوفكم حالا عاوزه احكيلك حاجه مهم اوي
Randa Ali.
حسام / اهدي بس بتعيطي لي في اي
مني بزعيق وعياط/بقولك عاوزه شوفك حالا
حسام / طيب خلاص انا جاي حالا
وقفل طلع من المستشفى علي قصر الهواري علي طول
مني ف نفسها خلاص كدا لازم عرفه الحقيقه لان تعبت
 فريده بزعيق وعياط/ أهل ؟ اهل مين دول انك تسمع بنت ابنك بتصوت وبتترجاء حد يلحقها محدش يدخل يحوش عنها انها تكون بتتعذب كل يوم من غير سبب انها تنام علي الارض زي الخ*دامه والخ*دانه كمان معملتها احسن مامي بهدلوني اوي اوعي تسبيني
اسد / انسي اني اطلقك 
فريده بعياط وزعيق / لو اخر يوم في عمري هنطلق
اسد / مش يحصل ي فريده مش يحصل
الجد وقع مره وحده جري الكل عليه واخدو علي المستشفى
الدكتور زعل جامد خلاه السكر يعلي عندو جامد ويدخل ف غيبوبة سكر ادعوله
اسد سند علي حيطه يارب لي كل دا بيحصل لي حياتنا تقلبت فاجاءه الحمدلله
Randa Ali.
فريده ف مستشفي وبتحضن امها جامد / مامي مش هتسبيني صح
رانيا/ متخفيش وحضنتها جامد
فريده بدموع/ مامي قولي وعد مس هسيبك 
زينب بفرحه / بابا فاق ودخلوا كلهم
فريده واقفه بعيد هي وامها
الجد بيكلم بالعافيه/رانيا سامحيني سامحيني فريده حقك عليا اسد سامحني بس كنت خايف عليك حافظ علي بنت عمك هي كويسه زينب خلي بالك من حبيبه وخليها تعقل اسد خلي حسام يخلي باله من مني سامحوني
والسر الالهي طلع
زينب / بابااا بااابا
الدكتور غطي وشه البقاءلله شدو حليكم
(اللهم ارحم أمواتنا وأموات المسلمين،)
زينب بعياط / بابااااا لا ي باااباااا 
اسد بدموع بيحوش عمته وكلهم بيعيطو 
تسريع الأحداث لان مش يحب الفراق ولحظات دي
تاني يوم كلهم تحت وحسام كان موجود وفريده ف اوضه لوحدها مع مامتها
كلهم نزلوا تحت
حسام راح يقعد ف الجنينه مع مني ومسك أيدها / هو ف مكان احسن
مني بصتله بكل حزن / مبقاش في حد خلاص غي ماما
حسام / امال انا ابقي اي
Randa Ali.
مني بخوف ودموع ف عيونها / حسام احنا مش لبعض
حسام بصدمه بصلها / يعني اي
مني بدموع / يعني ربنا يرزقك بوحده احسن مني
حسام بحب / وانا مش هلاقي احسن منك
مني / عشان متعرفش حاجه عني
حسام / مليش علاقه بماضي ليا من اول معرفتك
مني / بس لو عرفت هتسبني ف الاحسن ابعد عني
حسام / مش هبعد ولا هسيبك
مني بعياط جامد اوي/ حسام ا.ان.انا فعلا بحبك اوي
حسام بفرحه وبيبوس أيدها/ دي حاجه تفرح مش تزعل 
مني بعياط هستيري/ لان مش هينفع انا حامل 
حسام بصدمه جامده / انتي اييييييي
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على (رواية هل من امل الفصل الثاني عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية هل من امل)
reaction:

تعليقات