القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الحلقة العاشرة 10 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة البارت العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي


اسد بغضب جحيمي....... يعني ايييييي جدي  وكل ما يقوم من على السرير يقع ليله جريت عليه بخوف...... اسد اهدي ا
اسد ز'قها بشر لدرجه و'قعت على الارض جامد 
اسد بغضب جحيمي...........انتي السبب مش هرحمك لو جدي حصله حااااجه انتييي فاااهمه  انتي السبب في كل الي حصل هكرهك في اليوم الي شوفتيني فيييييه
وحاول يقوم بس مش قادر بس بيحامل على نفسه وبيسند على الحيط 
اول ما خرج قاسم شافه 
قاسم جري عليه بغضب....... انت اي الي خرجك ا
اسد بصوت عالي هز اركان المكان........  جدي فين 
قاسم سكت ودموعه نزلت، اسد مد ايده على وشه وقال بغضب....... انت بتعيط لييي وبعدين رد عليااااا جدي فيننن
قاسم بصوت مبحوح......... رحيم وعيلته بعتوا ناس ض'ربوا عليه نا'ر غدرو'ا بينا والوقتي في العمليات
اسد سكت اول ما سمع صوت الدكتور وهو بيقول.......  البقاء لله 
اسد صرخ صرخه زلزلت المستشفي باكملها............. لااااااااااااااا 
قاسم وقف بصدمه وخايف من الي جاي من  الي  اسد هيعمله مش هير'حم حد جده كان خط احمر لنسبه ليه والوقتي راااح 
اسد وقف صالب طوله وقال بجمود....... ابدأ بمراسم الدفن يا قاسم 
مَر اسبوع اوشكت تلك الليله على الانتهاء ها هو اخر افراد ذلك العزاء يقبل عليهم ليلقى بعض كلمات المواسيه حول موت كبير الحاره والجد الكبير او بالمعني الاصح قتل'ه 
كان اسد واقف بشموخ قوه كبيره
اسد بهدوء مخيف...... زودوا الحراااسه على البيت ودخل البيت 
ولسا هيطلع سمع صوت عياط راح لقا الصوت جاي من اوضه اخته ساره وهي ماسكه صوره جدها وبتعيط........ ليا يا جدو ليه  سبتني  زي بابا وماما لي يا جدو اهي اهي مش انت كان نفسك تشوفني بالفستان الابيض وتسلمني لعريسي هاا روحت ليه يا جدو اهي اهي جدو ليه سبتني ومشيت انا محتجالك اوي ربنا يرحمك يا جدو انا بحبك اوي فراقك صعب اوي اووي  وحشتني خالص ربنا يرحمك يا حبيبي  بقلمي بسمله بدوي. 
اسد دموعه نزلت على كلامها وعياطعها وقال بشر.......  هجيب حقه و بتاره عندي وحياه دموعك وحر'قه قلبك لندمهم واحر'ق قلبهم على بنتهم الي عندي فوق دي زي ما حار'قوا قلوبنا على جدو  ومسح دموعه وطلع جناحه فوق فتح الباب وبعدين رزعه جامد  
_انتي يا زفته 
ليله بعياط........ اسد انت لي بتعمل كده انا زنبي اي 
مسكها من ثغرها بغضب....... زنبك انك بنتهم زنبك انك من دمهم ******* وهحرق قلبهم عليكي زي ما حرقوا قلبي على جدي 
ليله بصرااخ..........  انت بتوجعني سيبني
اسد ضحك بصوته الرجولي جامد....... هههه بوجعك ههه لسا الوجع بعدين اتخمدي الوقتي وادعي ان يحصل حاجه معجزه ولا حاجه تخلصك مني مع ان المعجزه زات نفسها مش هتخلصك مني  اتخمدي اخلصي
ليله دموعها نزلت ولسا راحه تنام   على السرير زي ما هي متعوده وقفها صوته...... راااحه فين 
ررراحه انام 
_على الارض 
بس بس 
_اخلصي على الارض تعالي كده قربي اخلصيييي قريت منه بخوف 
مد ايده على جسمها يشوف لابسه اي لقاها لابسه قميص قط بحمالات رفيعه
ضحك........ ههه بقيتي بتلبسي اهو من غير كسوف اهاااا ولا عشان خلاص اعمى بقا معتش بشوف 
ليله بعياط.......  اسد
اسكتييييييييييي  يالا زي الشاطره على الارض بالقميص القمر ده وادي يا ستي التكيف اهو بارد خليتلك الجناح تلج اهو يالا على الارض
اسد ما تخلينيش اكر'هك 
هههه لا انا بقا عايزك تكر'هينيي
طب طب البس اي حاجه 
 اخلصي بدل ما اخليكي من. غير هدوم 
سمعت كلامه وبقا صوت شهقاتها الي مسموع 
اسكتييييي
حطت ايدها على بقها تمنع شهقاتها الي بتطلع غصب عنها
راح اخد شاور وطلع لابس شورت بس ونام على السرير ولسا هيجيب اللحاف يتغطى بيه سابه كانه بيعاقب نفسه زي ما بيعاقبها 
لسا هينام افتكر الي حصله هو عارف ان الحادثه الي حصلت دي مش قضاء وقدر دي بفعل فاعل 
 ليله في نفسها وبعيط......  اهي اهي الجو ساقعه طب اقوم انام على طرف السرير هو كده كده مش شايفني لسا  قامت وفجأه قامت مصرخه جامد....
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق