القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل التاسع 9 بقلم شهد محمود

 رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الجزء التاسع 9 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الحلقة التاسعة 9 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد البارت التاسع 9 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل التاسع 9 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل التاسع 9 بقلم شهد محمود


احمد فتح العربيه وركب وياسمين كانت هتركب وراه 
احمد مش سواق الهانم اقعدي قدام 
ياسمين كانت تموت من الخوف وركبت وهي ترتعش 
واحمد كان يسوق ب اقصي سرعه 
وياسمين تموت من الخوف وف نفس الوقت تخاف من السرعه العربيه كان يقودها بجنون 
ياسمين دكتور هدي السرعه 
احمد.....
ياسمين ببكاء احمد ونبي هدي السرعه
احمد عندما راه تبكي حاول يهدا ووقف العربيه 
احمد اهدي خلاص بقلمي شهد محمود عبدالحميد
ياسمين كنت تزيد ف البكاء 
احمد خلاص اهدي اسف 
ياسمين نظرت له ثم هدات وقالت ايده احمد المغرور بيعتذر
احمد ضرب كف ع كف يبنتي هتجنيني مكنتي بتعيطي دلوقتي 
ياسمين 😂نحنوا نختلف ع الاخرون 
احمد ابتسم 😊و قاد السياره ويحاول يكتم عصبيته 
في الجامعه
اياد وصل مليكه 
واحد من الشباب وعامله نفسها محترمه واهي مقضياه 
معاذ وقف قصاد مليكه 
مليكه لو سمحت ابعد
معاذ م انتي مقضياه وعامله نفسك محترمه وانا اللي كنت عاوز اتقدملك طلعتي انسانه زباله
مليكه بدموع احترم نفسك مين سمحلك تتكلم معايه كده 
معاذ بسخريه اي جيت ع الجرح وقولت انك انسانه زباله وعامله محترمه 
معاذ تفاج ب احد يضربه بالبوكس
اياد وهو يضرب معاذ دي اشرف منك ي و......انت...حتي عيل زيك يقول كده انا هربيك وضربه اللي بتتكلم عليه دي خطبتي يروح امك وضربه 
مليكه ببكاء خلاص ي اياد 
ياسمين ايده مليكه مالك ومين ده 
مليكه ده اياد 
ياسمين اهدي مالك بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مليكه اياد روح انت 
اياد لا 
مليكه اياد خلاص ولو حصل حاجه هكلمك 
اياد لا بس هستناكي لحد لم تخلصي محاضراتك
مليكه بس شغلك 
اياد متشغليش بالك هاخد اجازه وركزي ف المحاضرات 
ياسمين حصل اي ي لوكه 
مليكه حكت لها 
في الشركه 
شهد خلصت شغل ونزلت وكانت تنظر تاكسي 
مراد تعالي اوصلك 
شهد شكرا ي مستر مراد مش حابه اتعب حضرتك
مراد اولا مفيش تعب وبعدين براه الشركه بلاش مستر مراد 
شهد تمم يمستر 
مراد فهم انه تريد حدود ف اتعامل
مراد اركبي 
شهد ركبت وراه 
مراد تحرك بسياره وشغل اغنيه نداه شراره 
مالي حاسه بارتباك وبحاله مش عاديه عقلي اتجنن معاك مش عارفه اللي فياا قوم فض الاشتباك او خبي عينيك شويه دانا وقعه فيك بجد  من كلمتين يدوب بالقيني ف حته تانيه مبشوفش فيك عيوب وبرابك ثانيه ثانيه ازعل هتقوم حروب مش واحده لا تمانيه هو انت اي حد هو انت اي حد 
مراد كان يعني وينظر له بالمراه 
شهد كانت ننظر من شباك حتي تهرب من عينيه
مراد وصلنا 
شهد تمام شكرا لحضرتك 
مراد لا شكر ع واجب بقلمي شهد محمود عبدالحميد
في الجامعه 
معاذ انسه مليكه 
مليكه مشت 
ومعاء لحقه لحد الباب الجامعه 
مليكه جريت ع اياد 
اياد شاف معاء مسكوا من ليقت القميص شكلك عاوز تضرب تاني 
معاذ بحزن اسف لحضرتك واسف ل انسه مليكه انا كنت جاي اعتذر منها اسف مره تانيه ي استاذ 
اياد اسمي اياد 
معاذ اسف ليكي واسفه ل انسه مليكه مره تانيه 
مليكه خلاص حصب خير 
اياد بغير مليكه اركبي
اياد بص بقا انا لو لمحتك بتحاول تكلمه او تقف معاه بس او شوفت عنيك عليه هموتك ابعد عنه 
معاذ ضحك ربنا يخليكوا لبعض سلام يا اياد 
عند ياسمين زين وجاسر جم 
جاسر ياسمين 
ياسمين جسوري ياله 
ياسمين همست ل زين ان لا يحكي شي 
جاسر ركب العربيه وقال لهم اركبوا 
وذهبوا ال المنزل بقلمي شهد محمود عبدالحميد
ياسمين ي نسوم انتي يست ياللي اسمك ماما 
الام اي يبنت الهبله وكانت تمسك الشبشب 
زين ازيك ي ماما 
الام زين وحشتني 
زين وانتي والله ي نسومه يعسل 
الام ايوه كل بعقلي حلاوه 
زين انا اقدر بردوا ي نسوم يقمر انتي دا انتي اللي ف القلب
الام بضحك 😂😂ماشي  ربنا يخليكوا ليا يولاد 
زين وجاسر وياسمين ويخليكي لينا يست الكل 
الام هروح احضر الاكل تعالي ياسمين ساعديني 
ياسمين بتمثيل اااه يقلبي اه مصدعه 
الام حدافته ب ابو ورده مال الصداع بالقلب يبنتي الهبله 
ياسمين راحت عند زين وجاسر 
ياسمين هوبا رجعنا ليكوا هنعلم تاني فيكوا بقلمي شهد محمود عبدالحميد
جاسر ياسمين هو يارا مجتش النهارده 
ياسمين ايوه تعبانه شويه 
جاسر بخوف ماله 
ياسمين هي الصناره غمزت 
زين شكلها ي ياسمين كده برضوا ي جاسر تقع ومتقولش 
جاسر بس اي الكلام ده 
ياسمين غمزت ل زين بمقر 
زين ابتسم 
ياسمين الو ي روحي عامله اي يلهوي يارا اهدي حاولي تاخدي نفسك يارا اهدي 
جاسر نتش الفون منها يارا مالك يارا  
زين وياسمين 😂😂
ياسمين واضح انك مش بتحبها بقلمي شهد محمود عبدالحميد
زين ولا ووقعت يجاسر 
جاسر طلع يجري وراه ياسمين وضربه ب المخده 
وزين كان فتسان من الضحك عليهم
ياسمين خلاص يباشا اخر مره اهي اهي كده يجسوري اهون عليك فوكني 
جاسر لا خليكي كده سلام هروح انام عقبال لم الاكل يجهز 
ياسمين فكو ايديه مع المحاولات ههههه مش حتت طرح اللي معرفش افكها وجابت مياه ودخلت غرفت جاسر
وجاسر قد غفا في النوم  
ياسمين اععععععععع جاسرررر 
جاسر بخضه اي مين مات حصل اي حريقه
ياسمين ضحكت وغرقتوا مياه وجريت 
جاسر طلع يجري وراه 
ياسمين وقفت وراه زين 
زين هههه واقفه ف حمايتي 
الام  😂😂ربنا يهديكوا يعيال والله ده حتي العيال عقله عنكوا هههه
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد)
reaction:

تعليقات