القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم العذراء الفصل التاسع 9 بقلم هدى عبد الصافي

 رواية جحيم العذراء الجزء التاسع 9 بقلم هدى عبد الصافي

رواية جحيم العذراء الحلقة التاسعة 9 بقلم هدى عبد الصافي

رواية جحيم العذراء البارت التاسع 9 بقلم هدى عبد الصافي

رواية جحيم العذراء الفصل التاسع 9 بقلم هدى عبد الصافي

رواية جحيم العذراء الفصل التاسع 9 بقلم هدى عبد الصافي


يا قمر سامعة هق'تلك ودلوقتى 'هكسر'ك 'وهتبقى مراتى قول وفعل 
قمر بخوف وعياط: لالا متعملش كده متعملش كده عشان خاطرى وجت تبو'س ايدو ز'قها على السرير
رعد بغضب, وشر: انا هعرفك ازاى تطاو'لى كده ونط عليها كتف ايدها ...
قمر بعياط: رعد لا لا ابو'س ايدك لا يارعد انا بحبك متخلنيش اكر'هك يارعد ابو'س ايدك رعد نفض ايدو وبعد عنها بغضب 
رعد : لو عايز اخد منك حاجة هاخدها بس مش هعمل كده مش عشان خاطر عيونك عشان خاطر ابويا وسبها ودخل الحمام وهيا لمت نفسها وفضلت تعيط' بصوت عالى
رعد دخل وقف تحت الدش بهدومو وسند دماغو على الحيطة وايدو 
رعد فى نفسو: وقفت لييييه ليه مكسر'تهاش وخلتها تخرص خفت من اى كداب مش عشان ابوك انتا بتعمل كل حاجة ومبتخفش اووووف وقفل المياه ولف بشكيل وطلع دخل الدريسنج ومبصلهاش وهيا كانت عمالة تعيط ولمة نفسها وقاعدة فى نص السرير 
رعد دخل لبس قميص اسود وجكت جلد اسود وبنطلون اسود وجزمة قماش جملى وخرج حط برفن وسرح شعرو وهو بيصفر وهيا قاعدة بتبصلو بعين حمرة فيها دموع وبصة احتقا'ر 
رعد سابها من غير مبيصلها ولبس الساعة وخرج واول مخرج نفخ بضيق وقبل مينزل سمع حاجة اترمت 'اتكسر'ت عند الباب وهيا صر'خت رعد ابتسم ونزل وهو بيصفر وبيعلى صوتو عشان يدا'يقها اكتر وراح ركب العربية وطلع على فيلا احمد 
رعد معاه مفتاح الڤيلا فدخل لقا مامت احمد قاعدة فى الريسيبشن وبتقرا كتاب
رعد من رواها: سوسو يا سوسو
سهير بضحك: خضتنى عامل اى يا حبيبى رعد حضنها 
رعد: الحمدالله وانتى عاملة اى
سهير: الحمدالله يا حبيبى
رعد: احمد فين
سهير: هتلاقيه بيتد'رب فى اوضة التدريب جاى مخنو'ق من برا ومش' طايق حد
رعد: طب هروح اشوفو انا بقا
سهير: ماشى يا حبيبى
رعد راح ودخل الاوضة لقا احمد بيتدرب 'بغضب
رعد: مالك فى اى
احمد بصلو ورجع يتدرب
رعد ولقع الجكت وفك زرار القميص وشمرو
رعد: يامسهل يارب ولف احمد ليه وهوب ضر'بو بلبو'كس
ومن هنا بدائت ملاكمة بينهم بعد نص ساعة وقفت
احمد وبينهج: جيت ليه
رعد وبمسح وشو : متزعلش منى 
احمد بضحك: انتا جاى عشان كده 
رعد: اخلص بقا وبعد ربع ساعة خرج وركب عربيتو وراح على النايت كلپ ونزل بهيبتو ودخل 
عشاق الروايات ⁦ ✨📖🖋️ 
اول مدخل ا'لبنت راحت قعدت معاه 
رعد مبصلهاش طلب كاس وبس وهيا جت وقفت جمبو وحطت ايدها على كتفو 
البنت' بمياصة: اى يا كينج بقالك كتير مجتش انتا نسيتنا ولا اى
رعد بصلها وخلاها تشيل ايدها وبعد مخلص الكاس ,شد' واحدة تانية وركبها العربية وراح الڤيلا وطلع على اوضتو وا'لبنت وراه دخل وكان فى ازاز تحت ر'جلو وقمر قاعدة فى الارض فى البلكونة وبتعيط 
رعد: ادخلى /ا'لبنت دخلت وقمر قامت وقفت وهيا بتصبلو بصدمة 
رعد بصلها بتاكيد انو هو الى فى دماغها اطلعى برا يا قمر روحى نامى فى اوضة تانية
قمر بصدمة: انتا انتا بتتكلم بجد
رعد: امال ههزر معاكى يلا خلصينى
قمر بعياط اكتر: انتا ايه اييه يااخى اييييه حر'ام عليك انا تعبت جايبلى وا'حدة شما'ل تنيمها 'على' سريرى ومش مقدر انى ,مر'اتك
ا'لبنت مقدرتش ترد عشان رعد
قمر بعياط وانهيا'ر: حر'ام عليك يا رعد حرا'م عليك ان واغمى عليها رعد شالها وز'عق' للبنت' وخلاها تمشى ودخلها اوضة تانية ونيمها وهو دخل الاوضة وقفل بلمفتاح تانى يوم الصبح قمر فاقت لقت نفسها فى اوضة تانية افتكرت وعيطت ودخلت اوضتها لبست وخدت الباسبور وحجزت ونزلت ركبت عربيتها وخرجت ورعد صحى بعدها بساعة راح دخل براحة الاوضة ملقهاش قرب من الحمام مسمعش صوت خبط مفيش حد فتحو ملقهاش ودخل اوضتها لقا الدولاب مفتوح ومفهوش هدوم ولا شنطة سفر جرى على الكومندينو يشوف الاوراق ملقاش حاجة 
رعد بغضب: قممممممممممر
قمر طيارتها فاضل عليها ساعة وكانت بتسوق العربية وهيا بتعيط جت عربية قدامها قمر بصر'يخ اعااا..
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر اضغط على (رواية جحيم العذراء الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية جحيم العذراء)
reaction:

تعليقات