القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل الثامن 8 بقلم شهد محمود

  رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الجزء الثامن 8 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الحلقة الثامنة 8 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد البارت الثامن 8 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل الثامن 8 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل الثامن 8 بقلم شهد محمود


رن رن رن
مليكه الو
اياد احلي الو سمعته 
مليكه ابتسمت بخجل عامل اي 
اياد انا بخير عشان انتي معايه بحبك
مليكه  يارب دايما بخير بقلمي شهد محمود
اياد بخبث مممم 
مليكه ممم يعني اي 
اياد بتصنع الزعل خلاص براحتك  
مليكه براحتي اي  
اياد خلاص ي مليكه 
مليكه ع وشك البكاء مالك اي اللي دايقك
اياد حس بيها  اهدي ي حبيبتي مفيش 
مليكه ساكته 
اياد لوكه ردي 
مليكه... 
اياد انا حاسس انك مش عاوزاني 
مليكه بسرعه لا والله عايزاك 
اياد ابتسم بمقر تصنع الجديه واضح 
مليكه ايودي حبيبي انت عارف اني بعشقك اوووي وعارفه اني ولا مره صراحت عن مشاعري ليك بس والله بحبك انت الضحكه الحلوه اللي ف حياتي وحبك الحاجه الوحيد اللي بتفرحني وبتحسسني بالامان طول م انت جنبي مش بخاف من حاجه بحبك
اياد وانا بعشقككككك اخيرا اعترافتي والله كنت خايف اموت قبل م اسمع 
مليكه بدموع بعد الشر متقولش كده 
اياد حب يغير الجو هروح فين طول م انتي قاعده ع قلبي
مليكه ☺️😂ربنا يخليك لياا
اياد مليكتي اجهزي هوصلك الجامعه
مليكه هييييه 
اياد بحب طفله وانا معرفش
مليكه بهزار لو مش عجبك طلقني 😂😂
اياد مش لم اتجوزك الاول ي اماا 
مليكه هههه هروح البس باي 
اياد باي بحبك
ـــــــــــــــــــــ
ف الشركه 
شهد انسه ياسمين 
ياسمين ايوه يشهد 
شهد هطلب نسكافيه عاوزه 
ياسمين لا تسلمي يقلبي 
ياسمين شهد اي رايك نبقا اصحاب 
شهد اكيد طبعا 
ياسمين الله هنخربها 
شهد وطي صوتك مستر أحمد لو سمع هيفرج الشركه علينا 
ياسمين ايده يفرج علينا مين ده انا ازعلوا مبقاش غيروا
شهد ي اختيي اسكتي 
ياسمين ليه هو فعلا شخص بارد 
شهد بتوتر ي ياسمين بقلمي شهد محمود عبدالحميد
ياسمين ف اي 
شهد تنظر خلف ياسمين بتوتر 
مراد 😂😂 انتي عارفه او احمد سمعك هينفخك
ياسمين بتوتر لا مش عليه 
مراد 😂😂من شويه كنتي قطه وبتخربشي قلبتي فار مبلول ليه ههه
شهد 😂😂
ياسمين اكيد مستر مراد العسل ابو دم خفيف ي شهد مش هيقولوا صح يميرو 
شهد بتكتم الضحكه
مراد ع اخر الزمن يتقالي ي ميروا 
ياسمين ليه متكونش باشا وانا معرفش 😂
شهد اه 
ياسمين انتي هنجتي 😂
مراد  الله يرحمك يسعاد 
ياسمين الله انا نازل ي سعاد اجيبلوا الشيكولاته واقولوا تاته تاته 
شهد 😂😂الواد بيعيط ليه والله شكلنا هنتنفخ 
مراد وشهد وياسمين 😂😂
مراد ياله شوفوا شغلكوا 
رن رن 
شهد ايوه حاضر 
ياسمين مستر احمد عاوزك 
ياسمين استر يارب 😂 بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مراد وشهد😂😂
ياسمين  ادعولي وذهبت 
شهد ومراد 😂😂 
مراد سرح ف ضحكت شهد
شهد لحظت واتكسفت 
مراد بدون وعي يخربيت ضحكتك
شهد بكسوف مستر مراد اتفضل عاوزه اشوف شغلي 
مراد لم ينتبه ومازال يتاملها
شهد بجديه مستر مراد حضرتك عاوز حاجة
مراد انتبه لنفسوا اه كنت عاوز ملف...... الامريكيه
شهد تمم دقيقه
اتفضل
مراد تمم 
عند احمد 
احمد ياسمين نص ساعه وهنروح الجامعه 
ياسمين لا شكرا ي دكتور هروح لوحدي 
احمد انا بعرفك  مش باخد رايك اتفصلي 
ياسمين بس انا 
احمد اجهزي ياله 
ياسمين تمم وخرجت 
ياسمين شهد هروح لجاسر وجايه 
شهد تمم هو في حاجه 
ياسمين جاسر 
جاسر ايوه يحبيبتي
ياسمين هروح الجامعه مع دكتور احمد 
جاسر دكتور احمد اخو يارا 
ياسمين ايوه م هو صاحب الشركه دي 
جاسر يعني هو صاحب الشركه 
ياسمين ايوه ف اي 
جاسر مفيش تمام روحي وهعدي عليكي اخدك وخدي بالك من نفسك 
زين جاسر انت خلصت حسابات شركه...  
زين ياسمين ازيك
ياسمين تمام وانت اي اخبارك 
زين اهو وحيدا وحزين ورايح جاي لحد متشلوحت 
ياسمين 😂😂  ياله باي 
جاسر باي يحبيبتي
زين مستر مراد عاوز الملف 
جاسر وهو بيجيب الملف تذكر انه معاه فون ياسمين
جاسر زين مد ودي ل ياسمين الفون نسيت اداهولها 
زين راح ل ياسمين
كانت ياسمين مستعده وتنتظر احمد
زين ياسمين 
ياسمين ايده لحقت اوحشك 
زين 😂خدي موابيلك وخساره الشيكولاته اللي كنت جايبهالك
ياسمين حبيبي ي زين انا اقدر هات الشيكولاته 
زين لا 
ياسمين ممم مش هتجيبها 
زين خدي يباشا وتهدا انا مش قدك عيل وغلط
ياسمين هات
اده بوكس مليان شكولاتات
ياسمين الله حبيبي ثم حضنت زين
احمد كان يراها وهو ف قمه غضبه 
احمد بعصبيه اده انتو تعالوا ع المكتب 
ذهبوا 
احمد انتو هنا ف شغل تحترموا 
ياسمين والله واي اللي حصل 
احمد انك ي محترامه هنا ف شغل والمفرود انك متربيه 
ياسمين نا متربيه وعارفه حدودي 
زين مسك ايد ياسمين 
زين بس اهدي 
زين حضرتك 
احمد ازداد غضب وخبط ع المكتب 
وياسمين اتخضتت والصوت احمد علي ومراد اتي الي مكتب احمد
مراد احمد في اي اهدي 
احمد وجه تعليمات ان اي حد هيسيب شغلوا ويتمرقع ف الشغل مرفوض 
مراد طيب اهدي 
احمد يوجه الكلام لزين وانت ع شالك
زين بعصبيه ايوه 
مراد زين روح ع الشغل 
زين خرج ومعه ياسمين 
احمد ياسمين استني 
مراد اهدي انت رايح فين
   احمد  الجامعه وذهب 
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد)
reaction:

تعليقات