القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

 رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الجزء السادس 6 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الحلقة السادسة 6 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد البارت السادس 6 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود


في الصباح 
بيت ياسمين
الام ياسمين يابت قومي بقا
ياسمين  ياماما سبيني بقا 
الام جابت كوبايه مياه ثم 
ياسمين اععععععععععع بغرق بغرق الحقوني 
جاسر 😂😂
جاسر قومي يا اخرت صبري هنتاخر 
ياسمين اوووف هقوم بس تجبلي بابلي ☺️
جاسر قومي ياختي هجبلك هو ورايه مين غيرك
في الشركه 
احمد  مراد هتودي شهد فرع الشركه التانيه
مراد ايده ليه 
احمد من غير ليه بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مراد ولااا شكلك وقعت ومحدش سماا عليك 
مراد بتمثيل ايده يعني هتسبني خلاص طب وابنك اللي في بطني يمجرم يعني تخدني لحم وورميني عضم اهي اهي اهي 
احمد هههه 😂اي يابني اعقل بقا 
مراد طب يحبيبي خدني في حضنك
احمد امش،ياض من هنا
مراد بصتناع الخوف اهو اهو هواء باي باي يبيبي
احمد والله مجنون 
مراد بجديه بس مين بقا اللي هتيجي مكان شهد
احمد واحد من الطلاب بتوعي 
مراد يشيخ اتنيل ده انا قولت انك حبيبت وقلبك اتحرك
احمد انت عارف مبحبش اتكلم ف الموضوع ده 
مراد انسااا ي صاحبي
احمد اقفل الموضوع 
مراد ممم ومشي بقلمي شهد محمود عبدالحميد
احمد كان يضع يديه ع وجه
فلاش باك
عاصم عوووا
عشق بخضه اعععع
عاصم اهدي ده انا يحبيبتى
عشق عاصم وحشتني 
عاصم وانتي يروحي 
عشق احمد كان مستنيك من الصبح 
عاصم هو فين
عشق نام 
عاصم شاله وذهب ال الغرفه 
وفي الصباح اتي احمد ال الغرفه 
احمد بابا وحستني اووي 
عاصم حبيب بابا عامل اي 
احمد كويس عشان شوفتك 
عشق اخص عليك يعني ماما لا 
احمد لالا وانتي حبيبتي وانا بحبك اووي يماما
عشق لا انا زعلانه
احمد بعياط لا يماما اسف انا بحبك
عشق وعاصم حضنوا احمد
عشق يحبيبي بهزار انا مش زعلانه
احمد بجد
عاصم خلاص يحبيبي بعدين انا عمالك مفاجاه بقلمي شهد محمود عبدالحميد
احمد بفرحه اهييييه 
عاصم نسافر باريس
عشق اهييه وحضنت عاصم حبيبي انا بعشقك
عاصم وانا بعشقك يقلب وروح عاصم 
انتهاء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الجامعه 
يارا الو اي ياسمين فينك انا قدام الجامعة
ياسمين جايه اهو 
ياسمين وجاسر وصلوا الجامعه 
جاسر ازيك ي انسه يارا 
يارا بخجل الحمدلله 
ياسمين ايه نجيب شجره واتنين لمون
جاسر 😒في حاجه اتا سامع حاجه بتزن
ياسمين نينينينين
جاسر اوك يروحي والله خساره فيكي الشوكولاته
ياسمين يالهوي بضعف قدامه حبيبي يجسوري انا اقدر ازعلك احيك يباشا
جاسر بردوا لا 
ياسمين جت جنبوا جاسر هات الشوكولاته بدل م اسيح هنا واقتل قتيل وافضحك
جاسر بخوف مصتنع لا لا يباشا هتفضحيني وتقتيل اجري ي يارا احسن متقتلك
يارا 💔😢اهون عليكي
ياسمين لا يروحي انا اقدر
يارا حبيبي يفوزي 
جاسر احم انسه يارا اتفضلي وخدي يا اخرت صبري 
يارا شكرا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في البيت عند ياسمين
الام تمسك صوره وحشني ياغالي وحشتنوني
فلاش باك 
عثمان نسمه احنا لازم نمشي محدش راضي ع جوازنا
نسمه  امشي ازاي انا ف نارين مش عارف اختار مين فيكوا وبابا هسيبوا واخواتي 
عثمان مقدمناش غير كده 
نسمه نظرت الي البيت وعينيه دمعت 😢 ثم ذهبوا 
باك
في الجامعه 
ياسمين مليكه عملتي اي
مليكه بضحكه احلي حاجه حصلت
ياسمين احكي
فلاش باك 
ابو مليكه هسيبكوا مع بعض 
اياد مليكه انا عارف انك متعرفنيش واكيد مش عاوزاني وخايفه بس قبل كل ده  فاكره لم كنا صغيرين وانا بحبك من واحنا صغيرين وبعد مخلصت الجامعه سافرت واتفقت مع عمي اني عاوزك فكري مليكه
باك
ياسمين الله احب الحظات الرومانسيه 
يارا ربنا يخليكوا لبعض بس انتي يروحي مرتاحه وموافقه ولا ف قلق 
مليكه انا بحب اياد من وانا صغيره بس كنت خايفه ليعمل زي الروايات ويكون وخدني عشان عمي او بابا 
بس دلوقتي مطمنه ومرتاحه 
ياسمين اوعدنا يارب 
يارا هي صبا هترجع امتي من السفر
ياسمين قالت جايه
مليكه صحت بابها عامله اي
ياسمين الحمدلله اتحسن وهيجوا
مليكه انا هجل الفرح عقبال لم يجوا
ياسمين اهييييه يعني هلبس فستان سواريه 
مليكه وهتيجوا معايه الكوافير 
يارا اه معاكي اكيد 
ياسمين طب لم تيجي صبا هننزل المول 
يارا اوك 
في المحاضر كان يشرح احمد 
وهو يظهر ع ملمحه العصبيه 
يارا ياسمين انا خايفةع ابيه احمد
ياسمين نهارد اسود وشوا احمر وعنيه 
يارا ايوا 
انتهت المحاضر 
يارا انا هروح اشوفوا 
ياسمين بقلق  تمم ياحبيبتي ومتنسيش تطمنيني 
يتبع..
لقراءة الفصل السابع اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل السابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد)
reaction:

تعليقات