القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت تلك السمراء الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

 رواية احببت تلك السمراء الحلقة الخامسة 5 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الجزء الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء البارت الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى


فرح :-بتعاط*ي المخ*در*آت يا ميرنا...
ميرنا ببكاء :- صدقيني يا فرح ده مش ذنبي والله..
فرح بصراخ :- امال ذنب مين هااا بابا قصر معاكي في ايه عشان تعملي كده..
ميرنا :- صدقيني يا فرح والله صحابي اللي بالجامعه كانوا بيحطوا المخ*در*ات ليا في العصير لحد ما ادمنتها..
فرح ببكاء :- هنعمل ايه لو حد من العيله عرفوا.. 😢
يوسف بتدخل :- اهدي يا فرح عشان نقدر نتصرف ونلاقي حل وانتي يا ميرنا معتيش تاخدي القر*ف ده عشان تقدري تتعالجي بأسرع وقت ممكن..
فرح :- يوسف معاه حق وانتي هبتداي في العلاج من النهارده..
ميرنا بحزن :- انا اسفه اوووي يا فرح على كل حاجه عملتها معاكي اتمنى تسامحيني.. ♥️
فرح بحب :- انا مكنتيش زعلانه منك عشان اسامحك اصلا..
يوسف :- يلا اركبوا عشان اوصلكوا البيت..
فرح :- تمااام.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ🤍
بعد فتره وصلوا البيت ... 🤍
يوسف لفرح:- بكره هيجي اخدك عشان نروح نجيب فستان الفرح واي حاجه انتي محتاجها.. 
فرح بإبتسامة:- اوكي..
يوسف:- يلا سلام.. 
فرح بمرح:- سلااام يا قره عيني.. 
يوسف ابتسم ومشي.. 
ميرنا لفرح : - علاقتك مع يوسف بقت كويسه يا فرح.. 
فرح بسعاده:- ايوه يا ميرنا يوسف قالي نكون اصدقاء لحد ما نتعود علي بعض وانا وافقت.. 
ميرنا:- ربنا يسعدكم يارب 
فرح:-امين يارب 
وطلعوا البيت.. 
ــــــــــــــــــــ في فيلا البحيري 
يوسف بسعاده:- مساء الخير يا والدي.. 
احمد بحب : - مساء النووور  شايفك مبسوووط النهرده عن العاده.. 
يوسف : - ليكون مش عايزني اكون مبسوط يا ابو حميد.. 
احمد بحب :- وانا اقدر برضو ربنا يسعدك يا يوسف...
 ـــــــــــــــــــ في بيت فرح 
نوال بعصبيه :- انتي ايه اللي مقعدك مع فرح يا ميرنا.. 
ميرنا:- في ايه يا ماما  ليه العصبيه قاعده مع اختي.. 
نوال بحقد:- لا دي مش اختك انا مجبتش غيرك.. 
ميرنا :- لا اختي يا ماما واتمني تعمليها حلووو فرح طيبه وتستاهل كل خير.. 
نوال:-  بقا كده يا بنت بطني.. 
ميرنا بحب:- ايوه يا ماما فرح اختي وانا ماليش غيرهاا وسبتها ومشيت.. 
نوال بكره:- بكره هتندمي يا ميرنا.. 
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
في غرفه فرح
_كانت بتكلم ساره في الفون..
فرح بحب :- انا مبسوطه اوووي النهرده يا ساره .وحكتلها على الي حصل النهرده 
ساره بحب  :- ربنا يديم سعادتك يا فرحتي..
فرح :- ويديمك ليا ساره...
ساره :- معلش يا فرح لازم اقفل عشان فارس اخويا وصل من الشغل.
فرح :- طيب سلام
ساره :- سلام..
في الصباح التالي ♡︎♥︎
فرح ويوسف راحوا بجيبوا الفساتين بتاعت الفرح
فرح:- شوف يا يوسف الفستان ده حلو ازاي.. 
يوسف:-  هو فعلا حلو بس مفتوح مش هناخده.. 
فرح : - طيب خلينا نشوف غيره.. 
يوسف:- تمااام 
وفعلا اشتروا في فستان سيمبل ومحتشم في نفس الوقت.. 
يوسف بتعب :- اخيرا خلصنا..  
فرح  بضحك :- شكلك مس*خره خالص وانت مش قادر تمشي..𖣔
ــــــــــــــــــــــــــــ   في شركه البحيري ♥︎
براء بسعاده :- اول مره اشوف عريس سايب ترتيبات  فرحه وقاعد بيشتغل..
يوسف بضحك:- ما فيه شغل كتير وحضرتك مقضيها في الكباريهات  وسايب الشغل عليا.. 
براء:- انت عارف يا صحبي اني بتسلي مش اكتر.. 
يوسف  :- بنات الناس مش لعبه  في ايديك يا براء.. 
براء:-ما كل حاجه بمزاجهم انا مش بجبرهم علي حاجه يا يوسف  وانت عارفه كده كويس.. 
يوسف:- عارف يا براء بس انا خايف عليك وعايز مصلحتك... 
براء:- عارف بس سبني براحتي يا يوسف  .. 
يوسف بحزن علي حاله صحابه:- تمااام 
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
_خلاص  كده يعني  يا أمي  هتتجوز  بكره حد غيري..
صفاء :- هي مش من نصيبك يا بني انسيها وطلعها من قلبك يا بني هي مش ليك.. 
أمير بحزن :- بس انا حبيتها يا أمي اتمنيت  تكون ليا...
صفاء :ربنا اكيد شيالك  الأحسن يا حبيبي  يلا قوم اتوضي وصلي...
أمير :- حاضر يا أمي
صفاء :ربنا يسعدك ويريح بالك يا بني...
✰✰✰✰✰✰
في قاعه على البحر.. 
 يوم كتب الكتاب ..
فرح بتوتر :- انا حلوه يا ساره..
ساره:- زي القمر يا حبيبتي..
ميرنا :- مشاء الله جميله اووووي يا فرح..
فرح بسعاده :- تسلمي يا قلبي
نوال :- نوال يلا ياختي الماذون بره اخيرا هنخلص من قر*فك..
فرح بحزن :تمااام يا ماما..
َوتم كتب الكتاب وسط جمله الماذون المشهوره
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير... 
نوال ل مجهول:- نفذ يالا  ودي الدفعه الأولى من الفلوس 
مجهول بطمع :- تمااام..
ومفيش دقايق وصوت إطلا*ق النار عم المكااان...
واخيرا إطلا*ق النار وقف..
يوسف بصدمه :- فرح
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على (رواية احببت تلك السمراء الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية احببت تلك السمراء)
reaction:

تعليقات