القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هل من امل الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي

رواية هل من امل الحلقة الخامسة 5 بقلم راندا علي
رواية هل من امل الجزء الخامس 5 بقلم راندا علي
رواية هل من امل البارت الخامس 5 بقلم راندا علي
رواية هل من امل الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي

رواية هل من امل الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي


اسد بكل غضب وغيره وراح شدها جامد من أيدها / ازاي ي محترمه تحض"ني واحد غير جوزك
حسام / اهدي بس وقبل ميكمل كلامه ولاقيه ضر*به  بلبو"كس ف وشه لشدة ضر"به رجع لوراه ومرخينه نز*فت
فريده بعصبيه ودموع ف عيونها / انت ازاي تعمل كدا 
اسد تعصب جامد ومسك ايدو جامد عشان ميضر*بهاش وتكلم بكل غضب "جامد/انتي تخرسي خالص انتي حسابك معايا بعدين
فريده بدموع في عيونها وخوف
اسد / دا بقي اللي كنتي بتكلمي ومقولتيش مين حلو اوي وقرب منه وهو بكل غضب/ وكمان جاي برجلك ولسه هيضر" به 
فريده بسرعه / دا حسام ابن خالي ويبقي اخويا والله بظبط مش اكتر
اسد بصلها بعيون حاده/ وحتي لو ابن خالك تح"ضني بتاع اي
حسام بوجع من ضر"به / ي عم اهدي شويه قالتلك احنا اخوات مش اكتر 
الجد / اهلا اهلا ي ولدي معلش متزعلش  حقك عليا بس اسد طبعه صعيدي وحام"ي وسخ"ن ف متاخذناش 
حسام بمرح/ لا ولا يهمك
سعاد بصوت واطي لي مني / بصي كيف البت ولبسها وتحض"نه طبعا طالعه زي امها
مني / حرام ي ماما هي باين عليها طيبه اوي
سعاد/ حرمت" عليكي عيشتك انتي متعرفيش امها عملت اي
اسد هدي شويه لاكن كان حاسس بغيره وبصله بعيون حا'ده / اتفضل اقعد أفطر معانا
الجد / شكلك لسه جاي وملحقتش تفطر اتفضل يا ولدي وقعدو يفطرو حسام قعد علي الكرسي اللي قدام مني وعيونه جت عليها وفضل باصصلها
مني كانت سرحانه ف اياد ولي قافل فون وبتبص لاحظت نظرات حسام اتكسفت جامد وشها حمر
حسام حس انها لاحظت وتكسفت ف حود وشه
فطرو وراحه يقعدوا ف الريسبشن 
الجد / الا قولي صحيح ي حسام انت شغال اي 
حسام بثقه😂/ انا دكتور جراحه ( عقبالي يارب💙😂)
الجد / ماشاء الله
حسام / زي كدا ديدا كدا أن شاء الله هتكون احسن دكتوره
فريده ضحكت 
اسد حس بغير'ه جامد وبصله بعيون حا'ده / ميخصكش تكون اي واسمها مدام اسد 
حسام بص ل فريده وضحك لان عارف أنه غيران عليها فريده اتكسفت وشها حمر
مني كانت جايه وجايبه القهوه/اتفضل ي جدو 
الجد / تسلم ايديكي ي حبييتي اصل بحب القهوه منها كلهم ابتسمو راحت ادتهم كلهم القهوه إلا حسام راحت عندو وقالتلوا اتفضل 
حسام ف نفسه ماشاء الله مكنتش اعرف ان في ملايكه علي الارض وخد منها القهوه
حسام / الله القهوه تحفه مشربتش ف عمري قهوه بجمال دا
فريده عارفه نظراته وهو قصدو اي وبصتله وعماله تضحك
مني كانت مكسوفه واكتفت بابتسامه 
اسد بغ'يره وبصوت عالي /عن اذنك ي جدي طالع البس عشان عندي شغل
الجد / اذنك معاك 
كان زعلان أنه رد وتعصب عليه لما كان بيضرب فريده
شد ايد فريده وطلع 
فريده كانت خايفه اوي أنه يضر"بها
اسد اول مدخل قفل الباب وخب'طها في الباب وقرب منها جامد فريده بخوف /ا ب.بعد
اسد / بقي انا تعلي صوتك عليا 
فريده بخوف ودموع/ اسفه 
اسد متحملش دموعها ولا شكلها الطفولي وبا*سها جامد وحضن"ها وفضل يبو*سها
فريده كانت حاسه من نحيته بحب لاكن كانت متجاهله كل الشعور دا وكانت حاسه بلامان رغم اللي بيعمله فيها 
فاقت من اللي هي في ووشها كان احمر وبعدت وشها وبصتله بعيونها فضل حض'نها وبيبصلها كأنهم بيتكلمو بلغة العيون ونظرات ( ودي احلي لغه)
اسد فاق من شروده وتوهانه من جمالها وبعد عنها 
فريده كان وشها كله عبار عن احمر 
اسد ابتسم من شكلها وخجلها 
وراح يلبس 
        🍂🍂🍂🍂🍂🍂
مني طلعت تقعد ف الجنينه وفضلت ترن علي اياد وبردو قافل فونه
مني ياتري في اي قافل لي معقول يكون خلاص مش عاوزني لااا مش ممكن هو قالي هنتجوز
حسام من وراها/ اول مره اشوف ملاك قاعد زعلان 
مني انتبهت وبصتله /انت عليا انا 
حسام/ وهو في غيرك
مني بعصبيه/ بقولك اي ابعد عني احسنلك مهروح اعرف اسد يومك يبقي اسو*د وعينك مش هتشوف الا "نور
حسام/ بس بس اييييي اهدي قنبله انفجرت
مني/ انا قن" بله ؟ قن"بله لما تتف"جر ف و'شك أن شاء الله 😂😂
حسام / اي دا اي دا مانتي اهو بتعرفي تتكلمي زينا
مني / وحد قالك اني مع'وجه مش بعرف اتكلم
حسام / اييي ي امي اهدي شويه اقصد كلامك مش صعيدي
مني / امممم لان عادي مش كل اللي قاعدين ف الصعيد لازم يكونو كلامهم صعيدي
حسام / عندك حق ي قمر
مني وشها حمر وطلعت علي طول
حسام والله مانا سايبك
        🍂🍂🍂🍂🍂🍂
اسد كان لابس تيشرت اسود وبنطلون جينز والمسد*س علي الجنب ف البنطلون وعامل شعره ونضاره شمس وحاطت من البرفن المميز بتاعه كان طالع موز من الاخر 😂😂
فريده قاعده علي سرير وسرحانه في 
اسد راح عندها / تفضلي ف الجناح هنا متنزليش انتي فاهمه
فريده/لي كدا
اسد بغي'ره / هو كدا فاهمه 
فريده خافت ترفض يزعقلها ف ردت/حاضر 
قرب منها وبا*سها ف خ'دها ومشي
فريده اي دا معقول مضر''بنيش وعمل كدا وكانت فرحانه اوي
حطت أيدها علي خدها وابتسمت 
           🍂🍂🍂🍂🍂
اياد عند المطار وبي'حضن باباه 
اياد / هتوحشني اوي 
الاب / وانت اكتر ومتقلقش كل الورق وكل حاجه اتحولت علي امريكا وبقيت طالب هناك ف الكليه
اياد ابتسم وحضن باباه وركب الطياره
مني كانت ف اوضتها ولقت مسج من اياد مكتوب في
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط على (رواية هل من امل الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية هل من امل)
reaction:

تعليقات