القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الجزء الثالث والأربعون 43 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت الثالث والأربعون 43 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة الثالثة والأربعون 43 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث والأربعون 43 بقلم ندى حمادة


بعد عشر سنين 
ادم وندى 
ندى بقى كده ي سليم تعمل كده في مامي انا زعلانه منك
سليم اسف ي مامي مش قصدي ازعلك بس الراجل كان بيعاكسك ي مامي وانا مقدرش اشوف كده واسكت
ندى بفرحه ي روحي كبرت ي سليم وبقيت تخافي علي مامي 
سليم بحب انا عندي 9سنين ي مامي يعني مش صغير 
ندى ياه ي سليم انا مبسوطة اوي اني عندي ولد قمر زيك كده 
سليم حضن ندى بفرحه بجد ي مامي يعني مبسوطة مني 
ندى اه ي روحي انت اول فرحتي 
زين بقى كده ي مامي وانا وحش يعني
ندى بحب تعالى ي روح مامي دانت سكر قلب مامي 
زين بضحك بجد 
ندى اه ي روحي
كريم مااااااااااااامي 
ندي يالهوي كريم جه 
سليم وزين استخبو ورى ندى 
كريم مااااااااااااامي مين حضنك 
ندى بضحك ي كيمو ي حبيبي دول اخواتك 
كريم لا انا بس الا احضنك بس ي مامي 
ندى ي روح قلبي مينفعش انا مامتكم كلكم 
كريم بس انا مش بحب حد يحضنك غيري 
ادم من ورى لاولله علي كده بقى انا اعمل اي
سليم وزين وكريم جريو علي حضن ادم
ادم بحب قاعد علي رجلو وهما كلهم في حضنو 
ادم وحشتوني ي حبيب بابي 
سليم وانت كمان ي بابي 
زين بابي جبتلي حاجات حلوة 
كريم وانا جبتلي شكولاته 
ادم اه جبتلكم كل حاجه حلوة 
ندى بغيظ بقى كده جيت عند ولادك ونسيتني 
ادم وسليم وزين وكريم بصو لبعض 
سليم راح عندها انا اقدر ي حبيبتي انتي اكتر حد وحشني 
ندى بتضحك عليا صح 
ادم ندى 
ندى نعم 
ادم وحشتني
ندى ضحكت 
سليم ولاد مامي هبله ضحك عليها بكلمه😂🤦🏻‍♀️
زين بابي هو الا جامد 😉
كريم صح 😂
ندى وادم مصدومين من ولادهم 
ندى دي اخر تربيتي فيكم 
ادم بضحك بلاش عصبيه انتي حامل 
ندى اه ي خويا منا بقيت ارنبه 
ادم ي روحي قولتلك عايز عيال عشان يكونو سند ليا فالدنيا ويقفو جمبي لما اكبر القي ولادي في ضهري 
ندى بحب انا مبسوطة اوي ومش مصدقه اني جبت تلات ولاد وفاضل شهر والربع يشرف بس انا نفسي في بنت 
ادم بحب وانا كمان تكون شبهك 
ندى بفرحه يارب 
.....
عند احمد وفاطمة
فاطمه حبيب مامي هات بوسه طيب ويلا عشان الفطار
حسام حاضر ي مامي 
حسام ابن احمد 8سنين  
فاطمه قلب مامي من جوه 
حياه وانا
فاطمه انتي الحياه ي حياه قلبي 
حياه بضحك وفرحه بحبك ي مامي اوي 
فاطمه وانا كمان ي روحي
احمد الله الله حب علي الصبح من غيري 
حياه جريت علي احمد 
احمد حبيب قلب بابي ي ناس 
حياه باست احمد بحبك ي بابي
احمد وانا ي روح قلب بابي 
حسام وانا 
احمد جه عندو وباسو وانت نن عيوني ي حبيبي
حسام فرح 
احمد وانتي بقى ي بطوطه متتحركيش كتير انتي قربتي تولدي أهو 
فاطمه حطت ايديها علي بطنها هانت
....
مالك ومليكه 
مالك بحب ي صباح الجمال 
مليكه وهي لسه مغمضه عيونها صباح النور ي حبيبي 
مالك اصحى بقى 
مليكه لا 
مالك بضحك لي 
مليكه عشان بناتك مش عايزني انام 
مالك ضحك انا عارف انهم تعبوكي 
مليكه بس انا فرحانه اوي ومش مصدقه ي مالك ان الوقت عده بسرعه وبقى عندنا بنتين تؤم 
مالك بحب ده كرم ربنا ي حبيبتي
أسيل فتحت الباب 
بابي مامي 
مالك نعم ي قلبي
أسيل انتو بتعملوا اي
مالك بص لمليكه وضحك ولا حاجه ي حبيبتي
فين ايسل
أسيل بتلعب 
مالك تعالى وشالها علي السرير وبيضحكو 
ايسل وانا 
مالك تعالى ي قمري 
أسيل وايسل شخصيات مختلفه تمام 
....
امجد وهنا 
هنا بحب يلا ي حبيبتي عشان تفطري وتبقى شاطرة كده 
جنه حاضر ي مامي 
جنه عندها 8سنين 
هنا وانت كمان ي سيف 
سيف حاضر ي مامي 
دخل امجد ي صباح العسل 
هنا صباح النور ي حبيبي
امجد باس ايديها صباح السكر ي قلبي
الكبير صباح الخير ي ولاد 
الكل صباح النور ي جدو 
الكبير خدهم في حضنو وفرحان جدا بلمتهم حواليه
سيف عندو 6سنين 
مصطفي 3سنين
.....
علي ويارا 
عندهم بنتين وولد 
منه 8سنين 
نيرى 6
عاصم 4
....
الكبير يلا ي ادم بقى 
ادم بحب احنا فالطريق ي بابا 
الكبير تيجو بالسلامه ي رب
ادم يارب 
بعد فترة وصل ادم واحمد ومالك وصلو الصعيد
دخلو التلات شباب ومعاهم ولادهم 
الكبير سلم عليهم كلهم
الكبير بحب فرحان اوي بيكم وبلمتكم جمبي 
ادم تسلم ي حج 
يلا ادخلو 
جهزو الغدا
راح ادم واحمد وامجد ومالك يركبو خيل 
والبنات فالبيت
قاعدو فترة هناك جميله وفرحانين بلمتهم مع بعض
ندى ااااااااااه ادم 
ادم جري في اي 
ندى بولد
ادم اي ازاي 
ندى اي الغباء ده بقولك بولد
ادم بخوف طيب يلا نروح المستشفي
الكل طلع علي المستشفى 
ندى خايفه اوي ي ادم 
ادم اهدي ارجوكي متخفيش 
ندى ادم لو حصلي حاجه خلي بالك من ولادي 
ادم متقوليش كده هتبقى زي الفل 
ندى سرخت اااااااه مش قادرة 
خدو ندى العمليات 
الكل قاعد خايف وبيدعي لندى 
فاطمه أاه في اي الوجع ده 
فجاه فاطمه ااااااااااه 
احمد بخضه في اي
فاطمه بولد
احمد نعم 
فاطمه ااااه عااااااااا مش قادرة ي احمد اااااه 
احمد دكتور بسرعه 
جه الدكتور وخدو فاطمه كمان علي العمليات 
الكل برة خايف وقلقان علي ندى وفاطمه 
مالك بقولك اي ي مليكه أوعى تصوتي انتي كمان وتقولي هولد 
مليكه شكرا شكرا مش قادرة😂
مالك ماشي 
بعد شويه الدكتور خرج 
ومعاه طفلين جميله جدا
ادم راح عندو ها مين فينا 
الدكتور شيل ي ادم الاتنين 
احمد انت فاهم غلط انا ليا عيل فيهم 
الدكتور ضحك لي
احمد مش مراتي جوه بتولد 
الدكتور اه بس
خرجت الممرضه ومعاها طفل 
الكل واقف مستغرب هو في حد بيولد جوه تاني 
الدكتور لا 
اتفضل ي ادم بناتك التؤم
ادم بضحك احلف
الدكتور اه ولله 
ادم شالهم وكانو مشاء الله حلوين اوي
الدكتور وانت ي احمد اتفضل ابنك 
احمد شالو بحب وفرحان اوي 
بعد شويه ادم دخل عند ندى وفاطمه والكل دخل 
ادم حمدالله علي السلامه 
ندى الله يسلمك جبت اي
ادم تؤم 
ندى بفرحه بجد 
ادم اه 
هما فين بنات صح 
ادم اه 
احمد حمدلله علي السلامه ي قمري
فاطمه الله يسلمك ي حبيبي
جبت اي
احمد ولد 
هو فين 
احمد دقيقه
جابو العيال ندى شالت بناتها بحب وفرحه حقيقه
ادم بحب ربنا يبارك لينا فيهم 
ندى يارب 
فاطمه شالت ابنها وكانت فرحانه اوي
احمد الف سلامه عليك ي قلبي
فاطمه الله يسلمك ي حبيبي🥺
........
الروايه خلصت كده ي حلوين

لقراءة جميع الفصول اضغط على (رواية عشقت صعيدي)
reaction:

تعليقات