القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

   رواية عشقت صعيدي الجزء الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة الحادية والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم ندى حمادة

فالمدليف بقى
ادم صحى من النوم علي صوت ندى 
ادم نعم 
ندى عايزه اخرج ونبي يعني اكون فالمدليف ومخرجش 
ادم ضحك حاضر ي ستي غيري هدومك ويلا نخرج 
ندى بفرحه هيييييييييي يلا 
ادم مجنونه ولله 
ندى راحت تلبس وكانت الصدمه😳
ااااااااادم 
ادم خرج من الحمام بالفوطه في اي
ندى بغيظ فين الهدوم
ادم وهو يمثل الغباء ماهي قدامك اهي انتي هبله 
ندى ادم فين الهدوء الا هخرج بيها
ادم كل دي اخرجي باي حاجه
ندى قربت منو ادم انت سخن اخرج بالبس ده ده مفيش حاجه محترمه ولا مقفوله وانت موافق عادي كده 
ادم بضحك هو انا مقولتكيش
ندى لا 
ادم يقطعني😂
ندى بغيظ ادم 
ادم عيونو  بصي ي حببتي الحكايه ان الجزيره دي مفيهاش حد غيرنا احنا الاتنين وبس 
ندى بصدمه اي 
ادم زي مسمعتي يعني البسي براحتك لان مفيش حد هيشوفك ي حبيبتي خالص خالص خالص غيري انا عشان كده مجبتش هدوم محترمه خالص 
ندى انت بتهزار 
ادم لا 
ندى يعني احنا علي الجزيرة دي لوحدنا
ادم اه 
ندى طيب أوعى كده خليني البس 
ادم لا 
ندى ادم ابعد 
ادم لا 
ندى يوه 
ادم في عقاب عشان صوتك عالي وخلتيني خرجت من الحمام مخضوض عليكي 
ندى سورى
ادم قرب منها وقبلها قبله عميقه
ندى بتاخد نفسها بالعافية
ادم ده عقاب ليكي واتعودي 
ندى دخلت الاوضه تلبس وعمال تضحك لبست هوت شورت وتيشرت قط ابيض. 
وخرجت لقيت ادم لبس شورت وتيشرت ابيض زيها
ندى بضحك بتلبس زيي لي 
ادم صدفه 
ندى بضحك ماشي يلا 
ادم يلا وخرجو وشافو الجزيرة وكانت حلوة جدا
ندى صورني هنا 
ادم حاضر بيصورها وهو مبسوط اوي اوي 
ندى يلا نتصور سوى 
وفضلو يضحكوا ويتصورو وشافو الجزيرة كلها 
.....
احمد اي ي عم مش ناوي تنزل بقى 
ادم لا ي غلس 
احمد ي عم انا والبت تعبنا الشغل كلو علي دماغنا الله وبعدين عايز اتجوز ي ناس جوزوني بقى ونبي 
ادم بضحك 😂لالا هزلك
احمد لا ي ادم عايز اتجوز الا صحيح اخبار الجواز اي 
ادم حلو اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي
احمد بتغيظني صح 
ادم بالظبط كده 
احمد طيب ي عم الف مبروك بس بجد هتنزل ايمته بقالك 15,يوم اي ي مفتري كفايه انزل بقى 
ادم بس يلا بااااي 
احمد باي ي اخويا 
فاطمه ده ادم 
احمد اه ي اختى 
فاطمه مالك 
احمد هو اتجوز ومقضيها في شهر العسل وانا غرقان فالشغل حتى مش عارف اخرج معاكي 
فاطمه بضحك معلش ي حبيبي
احمد شوف البت طيب تعالى ناكل عشان جعان 
فاطمه يلا 
....
ندى يوه ي ادم بطل غلاسه بقى عايزه اخرج 
ادم زهقتي مني 
ندى لا بس المكان حلو اوي
ادم عشان انتي فيه 
ندى بفرحه مش عايزه ارجع 
ادم بضحك ي ود ي جامد دنا طلعت قمر ومسيطر
ندى بضحك لالا انا قصدي عشان الجزيره حلوة 
ادم بغيظ بقى كده
ندى اه 
ادم طيب خدي خطبها بالمخده الريش نعام
ندى ي غلس طيب أهو 
وفضلو يضحكوا ويضربو بعض 
نسيبهم مع بعض بقى 
.....
مالك ومليكه كل يوم حبهم لبعض بيزيد اكتر من الاول ومليكه بتتعلق بمالك اوي وكذلك مالك 
هما دلوقتي دخلين علي امتحانات 
مليكه انا خايفه اوي من الامتحانات
مالك لا ي روحي هنزاكر وننجح ونجيب تقدير حلو كمان 
مليكه بجد 
مالك اه 
مالك علي فكرة مش هتنازل علي امتياز
مليكه مرة واحده
مالك اه عشان ليكي مفاجآه حلوة اوي اوي اوي اوي اوي لو جبتي امتياز 
مليكه موافقه
...
فالصعيد 
امجد وهنا حبهم بيزيد اكتر من بعد ماعترفو لبعض بأنهم بيحبو بعض من زمان 
امجد بيدور علي هنا شافها قاعده فالجنينه بتقرء روايه 
امجد بتحبي الروايات اوي كده 
هنا اه اوي 
امجد مفيش روايات تاني 
هنا هتعيط لي 
امجد مش عايزك تحبي حاجه غيري 
هنا بكسوف بس ي امجد 
امجد بضحك حاضر ي اخت هبس
....
ندى يوووووه مش عايزه امشي 
ادم ي روحي بقالنا هنا شهر بحالو 
ندى عده بسرعه اوي 
ادم معلش ي حبيبتي هنيجي هنا تاني
ندى خلينا قاعدين 
ادم ماهو ي حبيبتي امجد عايز يتجوز 
ندى بفرحه بجد 
ادم اه واحمد هيتجنن ويتجوز 
ندى ضحكت خلاص خلاص صعبو عليا يلا نروح 
ادم ماشي ي روحي 
وركبو الطيارة ندى خايفه 
ادم شالها وقعدها علي رجلو وندى ضحكت ونامت في حضنو 
وصل مصر الفجر ندى كانت نايمه ادم شالها وراحو الفيلا ودخل الاوضه نيمها وغير ليها هدومها ونام جمبها
تاني يوم الصبح ندى بتصحى اي ده انا فين 
ادم شدها لحضنو نامي نامي 
ندى بضحك جيت هنا ازاي 
ادم في حضني
ندى بضحك نامت في حضنو 
.....
تاني يوم الصبح ندى لقيت فون ادم بيرن 
صحتو 
ندى ادم ادم 
ادم نعم الفون بيرن 
ادم ماشي خد الفون لقي احمد بيرن 
احمد متخلص ي عم عايز اتجوز الفرح النهار ده ي ادم ونبي أوعى تنسى 
ادم بضحك انسى اي ي أهبل انت وبعدين سؤال ي احمد هو انت دخلت شرطه ازاي 
احمد بضحك بدعى الولدين 
ادم صح 😂
احمد يلا بقى 
ادم خلاص بطل رغي سلام 
احمد كده دنا حتى عريس ماشي ي ادم شكرا 
ادم قفل في وشو وضحك 
ندى بتضحك 
ادم بتضحكي لي 
ندى حاسكو أخوات اوي وبصراحه شكلكم حلو خاالص😂🙊
ادم بقى كده طيب تعالى 
ندى طلعت تجري لا ي ادم الفرح 
ادم ماليش دعوه
ندى ونبي ونبي 
ادم بضحك لا تعالى هنا 
ندى بضحك لا هكلم احمد يجيلك حالا 
ادم لا خلاص احمد اي مش ناقصه رغي يلا غيري عشان اوديكي عند العروسه 
ندى بفرحه ماشي 
ادم وندي غيرو ونزلو 
ادم وصل ندى البيوتي سنتر 
ندى بفرحه بطتي هتتجوز ي ناس 
فاطمه بضحك ي كلبه كل ده 
ندى المكان هناك حلو اوي
فاطمه ربنا يسعدك ي حبيبتي
ندى وانتي كمان ي روحي
ندى يلا بقى عندنا شغل كتير
فاطمه بضحك يلا 
وبداو بقى اليوم 
.....
عند مالك ومليكه
مالك تعالى عشان تحضري فرح احمد وفاطمة 
مليكه مين احمد وفاطمة 
مالك احمد ده ظابط 
مليكه بجد 
مالك اه بس تافه الحلو مبيكملش😂
مليكه بضحك لي 
مالك مش باين عليه انو ظابط اصلا
مليكه ضحكت 
مالك تعالى روحي البيوتي سنتر مع البنات 
مليكه اوكي
فالطريق مالك هو انتي لي مخلتنيش اشوف الفستان 
مليكه عشان يكون مفاجآه 
مالك ماشي 
.....
عند ادم واحمد 
احمد انا خايف اوي ي ادم اعمل اي
ادم رفع حواجبو نعمممم خايف اي يلا انت ظابط اي ونبي
احمد مش وبعدين كل شويه ظابط واي يعني ظابط يعني الظابط مش بيخاف 
ادم بيضحك هو واصحابو مش قادر لالا كده كتير ي جماعه ولله 
احمد المهم اعمل اي انا خايف بجد 
الشباب كلهم ي ختى حلوه 
احمد يوه بقى
ادم بضحك ونبي بلاش فضائح الله يخليك اكتر من كده ولم نفسك 
احمد حاضر 
ادم شاطر 
مالك مبروك ي عريس 
احمد الله يبارك فيك ي قلبي عبالك 
مالك يارب 
ادم بس متكونش زي احمد 
احمد بصلو بغيظ 
مالك لي 
ادم اصلا احمد خايف 
مالك نعم خايف بتهزار صح😂😂 لا ونبي بتهزار وهيموت مالك من الضحك 
احمد ولا لم نفسك 
مالك حاضر وبيضحك بس ولله مش قادر 
احمد لي خويا 
مالك خايف من اي بس انا زي اخوك الصغير عادي هنصحك عشان انت شحط وخايف 
احمد مش عارف 
مالك ي ختى 😂
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني  والأربعون اضغط على (رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والأربعون)
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق