القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

 رواية احببت تلك السمراء الحلقة الثالثة 3 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الجزء الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء البارت الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية احببت تلك السمراء الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى


الام ببكاء :- فرح البنت اللي عرفتني عليها يوم حفله التخرج من سنتين صح..♡︎
أمير :- ايوه يا أمي هي انا بحبها اوووي وعايز اتجوزها.. ❤️
الام صفاء:- فرح بتكون بنت اعز صديقه عندي بنت فريده صحبتي اللي بكلمك عنهاااا يا أمير.. 💔
امير : - قصدك ان فرح بتكون بنت طنط فريده الله يرحمها 
صفاء بحزن :- ايوه يا حبيبي.. ربنا ينتقم من  نواال  هي كانت  السبب في أن فريده تمو*ت.. 💔.
أمير :- انا اسف يا أمي اني فكرتك بمواضيع قديمه..
صفاء بابتسامه :- ولا يهمك يا حبيبي انا عمري اصلا ما نسيت فريده...
✰✰✰✰✰✰✰
في فيلا البحيري ♡︎♥
احمد ببرود  :- انا اتفقت مع أدهم ان فرحك انت وفرح كمااان شهر..
يوسف بعصبيه :- ازاي يعني يا بابا  كمااان شهر انا وافقت بس عليها عشان خاطرك لكن يا بابا تتفق على فرحي كمان من غير ما تعرفني ده مش هيحصل.. 😡
احمد بعصبيه هو الاخر :- هترجعني في كلمتي ولا ايه انا اتفقت معاها خلاص وانتهى الموضوع.. 😡😡
يوسف بهدوء بعض الشي :- يا بابا افهمني احنا لسه كن بنجيب الشبكه النهرده.. ازاي اتجوزها كمان شهر وانا لسه مش عارفها  كويس..
احمد ببرود :- اتعرف عليها بعد الجواز سهله أهى لكن انا مش هرجع في كلمتي مع أدهم مفهوم..
يوسف :- تمااام يا بابا عن اذنك..
احمد :- اتفضل..
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
نروح عند فرح 💙
_ يا حبيبه بابا افهمي ان مش عاوز غير مصلحتك مفيش  داعي للتاجيل طالما احنا جاهزين.. 💜
فرح ببكاء :- معنديش شك يا بابا انك عاوز مصلحتي بس ليه.. الاستعجال انا لسه عارفه يوسف من يومين بس انت معتش بتحبني صح يا بابا وعايز تجوزني عشان تخلص مني... 💔
أدهم :- من اللي قالك كده يا روح بابا انتي عارفه انا بحبك قد ايه يا فرح انا لو أطول اقعدك معايا طول العمر هكون مبسوط بوجودك معايا بس دي سنه  الحياه يا حبيبتي.. 💙
فرح :- تمااام يا بابا..
أدهم :- بصي يا فرحتي انتي تصلي الأول ولو لقيتي نفسك مرتاحه يا حبيتي يبقا الفرح في معاده لو مرتاحتيش نبقا ناجله..
فرح :- حاضر يا بابا عن اذنك...
ادهم:- اتفضلي يا حبيبتي♥️..
✰✰✰✰✰
في الجيم... ♥️🖇️
_ يا بني حرام عليك وشي باظ من الضرب فيها بدل ما البنات تجري تخاااف مني بسبك يريضك كائنات النوتيلا تخاااف مني.. 🙂
يوسف بعصبيه:- تصدق انت بنأدم براس حما*ر انا بكلمك في ايه وانت مش همك غير شكلك عشان البنات.. 😡
_ ريلاكس يا بيبي مش كده اعصبك يا سي يوسف صحتك يا حبيبي اهم.. 🙂😂😂
يوسف بعصبيه :- امشي اطلع بره يا براااء بره.. 😡😡😡
براء بدلع :- طيب يا اخويا مش عايز حاجه  كده ولا كده..
يوسف :- حاجه زي ايه يعني..
براء باسه من خده زي كده يا بيبي..
يوسف :-  اقسم بالله انا شاكك فيك يالا.. 😂😂
براء بصوت انوثي :- لا كده ازعل منك يا يويو 😂😂
يوسف بغضب :- انا يوسف البحيري يتقالي يويو.. يلا يا براء انت عندك موعد دلوقتي هتتاخر عليه  
براء :- فعلا انا كنت ناسي  يلا سلام عشان اتاخرت..
يوسف :- سلام يا اخويا.. 💜
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
عند فرح في اوضتها..
فرح :- زي ما بقولك كده يا ساره انا مش عارف ليه الاستعجال ده...
ساره :- وفيها ايه يا حبيبتي على الاقل ترتاحي من العقربه اللي بره هي وبنتها..
فرح بتردد :- بس انا خايفه يا ساره..
ساره :- فرح انتي مخيبه حاجه عليا..
فرح :- لا ابدا هخبي ايه عليكي يعنى يا ساره..
ساره :- تمااام يا فرح انا لازم امشي عشان اتاخرت..
فرح :- اوكي يا قلبي..
عند نوال وبنتها..
ميرنا بعصبيه :- ازاي يعني يا مامي الفرح كمااان شهر...
نوال بحقد :- مش عارفه أزاى ده حصل انا حاولت اقنع أدهم ان ياجله مش موافق ابداا
ميرنا :- يعني ايه يا مامي فرح هتتجوز يا يوسف خلاص..
نوال :- مستحيل ده يحصل محدش هيتجوز يوسف غيرك انتي بس اهدي كده يا حبيبتي 
ميرنا بغل  :- انتي لازم تشوفي حل بقا الحيوا*نه دي تتجوز يوسف البحيري وانا لا...
نوال :- سيبني بس افكر في حل واقولك..
ميرنا :- اوكي يا مامي انا هخرج بقااا مع اصحابي..
نوال :- ياريت مش تتأخري عشان يوسف وباباها معزومين على العشا هنا النهرده..
ميرنا :- اوكي باااي..
_نواال اما اروح ل بوز*الفقر اللي جوه تقوم تجهز الاكل..
نوال  بعصبيه :- انتي لسه قاعده مكانك انتي مش عارفه ان يوسف وابوه هيجوا هيتعشوا هنا مش جهزتي الاكل ليه...
فرح بحزن :- حاضر يا ماما قايمه اهو...
♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
في المساء..
احمد  بود :- الاكل جميل جدا  تسلم الأيادي الي تعبت فيه.. 💜
يوسف :- فعلا الاكل جميل جدا.. 💙
أدهم بحب :- فرح اللي عملته النهرده♥️..
_ احمد تسلم ايدك يا فرح..الاكل حلو اووي بجد 
فرح بابتسامه :- بالهنا على قلبك يا عمو..
نوال :- اتفضلوا يا جماعه العصير ميرنا أصرت النهرده انها تعمله عشانكوا مخصوص..
ميرنا :- فعلا يا اونكل اتمنى يعجبك..
احمد بمجامله  :- اكيد هيكون حلو يا ميرنا...
ميرنا :- اتفضل يا يوسف العصير  
يوسف ببرود :- شكرا مش عايز..
ميرنا بحرج :- تمااام..
جرس الباب رن ♡︎..
أدهم :- قومي شوفي مين يا نواال..
نوال :- حاضر ياخويا
_ نوال بصدمه انتي..
أدهم مين يا نوال اللي على الباب..
انا يا أدهم يا بيه...
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على (رواية احببت تلك السمراء الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية احببت تلك السمراء)
reaction:

تعليقات