القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق بالإجبار الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشق بالإجبار الجزء الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية عشق بالإجبار الحلقة الثالثة 3 بقلم بسملة بدوي

رواية عشق بالإجبار البارت الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشق بالإجبار الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية عشق بالإجبار الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

وفجأة ضربته بالالم على وشه وقال باستحقار ....... عارف انا ندامه اني حبيت واحده زيك اناني وغشاش وخاين مابيحبش غير نفسه مش عايزه اشوف وشك تاني ي خالد قالت جملتها وجريت بعيد عنه 
اند فلاش باك 
اكرم بعصبيه ......مين ده يهانم هااا ميييين 
بتعيط بس 
اي مش لاقيه مبرر صح 
زقته وقالت بصراخ ........ ده انسان زباله وخاين وغشاش سابني بعد 3سنين حب وبعدين راح خطب واحده غنيه هه عشان اي عشان مصالحه ويبني مستقبله انسااان اناني مفكرش غير في نفسه وبس إنما أنا اولع وانفجرت في العياط 
اكرم على قد ما حزن عليها بس كان في قلبه غيره من الفكره 
حسام بحنان .....معلش يحبيبتي احنا معاكي واكرم معاكي اهو وبعدين متعيطيش على كل*ب زي ده 
اكرم بهدوء مزيف .......تعالي ورايا 
اا
انتي سمعتي انا قولت اي قولت وراااايا اخلصي 
سمعت كلامه من غير كلام وقامت طلعوا اوضته 
اي الي حصل 
اا 
اكرم بحنان ......ما تخافيش مني عملك اي ال******
قمر بدموع حكتله الي حصل 
اكرم بصلها بحزن وقال ...... متزعليش نفسك انا معاكي 
قمر بصتله وقلبه فضل يدق جامد وهي حاسه معاه بالأمان
_وبعدين انا مش واخد عليكي كده وريني يالا ضحكتك 
ضحكت بكسوف 
 اكرم بمرح .....ايوه كده يقمر 
قمر بصدمه .....اي ده
انت بتضحك زينا 
اكرم بضحك ...... ايوه لي 
اصل علطول على طول مكشر
هههه لا بضحك عادي وبهزر كمان بس مع الي بحبهم 
قومي البسي نخرج نتغدا برا 
قمر بفرحه .....بجد 
ايوه يالا عشان معرفناش ناكل تحت قومي يالا حاضر 
قامت ناحيت الدولاب بس لفت انتباها ضلفه سودا وكانت مفتوحه 
كانت فيها بارفانات كتير وساعات كتير بس في ملف واحد لونه اسود 
مدت أيدها بفضول عليه 
برقت بصدمه من الي مكتوب 
دخل عليها وهو بيضحك ابتسامته  اتشلات اول ما شافها ماسكه الملف 
_قمر انا انا 
قمر بصدمه وعصبيه ......اي ده 
اسمعني بس 
اسمع اي وزفت اي انت كل ده وبتمثل علينا 
انت اي هااا انت انسان عديم المشاعر 
اكرم بحزن .......اسمعيني للآخر انا كل ده غصب عني 
غصب عنك ازاي هااا غصب عنك ازاي 
صدقني كل ده غصب عني كان لازم أمثل رغم اني كنت بتقطع حرفيا من جوايا  ،بس كان لازم اعرف مين الي عايز يقتلن*ي 
قمر بصدمه........يقتل*ك 
ايوه يقتلن*ي 
كنت فاكرك انتي بس لا مش انتي في حد تاني عايز يقتلني 
انا الي عايز اقتل*ك ي اكرم بيه .
بيبصوا مصدر الصوت 
اكرم بصدمه ........ حسين
ايوه حسين ،حسين الفاشل حسين المستهتر قاطعه اكرم بعصبيه........انت بتقول اي يحسين  انت انت شكلك اتهبلت في عقلك 
لا متهبلتش وانت فعلا تموت وطلع المسدس ووجهه في وشه 
اكرم بهدوء ....... سيب المسدس يحسين سيييبه 
لا مش هسيبه انت لازم تموت ي اكرم أنت لو مت كل حاجه هتكون ليا 
اكرم بعصبيه.......بقولك سييييبه 
حسين بشر.......الوداع
قمر بسرعه وقفت قدام اكرم واخدت الرصاصه هي 
اكرم وقف زي الصنم مصدوم نزل على ركبته بخوف اشتالها وأيده اتغرقت دم منها 
اكرم بجنون ........ جهزوا العربيه بسرعاااااا
اشتالها وحطه جنبه وساق العربيه بسرعه للمستشفي
دكتوووور دكتوور بسرعه 
قاعد قدام اوضه العمليات بيأنب نفسه قاطعه خروج الدكتور 
ها يدكتور اي طمني 
ا البقاء لله 
ايييييييييييه لا يدكتور متقولش كده والنبي لا هي هي عايشه صدقني 
وفجأة ندهت عليه الممرضه ودخل بسرعه 
اكرم بدموع ...... لا أن شاء الله خير يارب يارب تعيش يارب خليك معاها يارب متكسرش بخاطري انا عايزها هي دي الانسانه الي محتاجها في حياتي ياااارب 
اكرررم قالها حسام بلهفه 
اي اخبار قمر الحيوان الي اسمه حسين قبضوا عليه ياما حزرتك منه بس انت الي عنيد 
مش وقته يبابا ارجوك قالها والدموع في عنيه 
حبيتها
بصله كتير وقال بدموع ....مش عارف 
بس انا شايف حب كبير وخوف عليها كتير  في عيونك   بس السؤال هنا لحقت تحبها 
مش عارف بس الي اعرفه اني بحبها وعايزها جنبي ومعايا قالها والدموع بتنزل من عيونه 
قاطعهم خروج الدكتور 
هااا يدكتور 
بص حضرتك احنا مش هقدر نقول حاجه ولا نتكلم غير بعد ما يعدي 24ساعه بالظبط بعد اذنكم 
يعني ايييييييه 
لو سمحت انت في مستشفي مينفعش الصوت العالي ومشا 
سمعت يبابا بيقول أي انا أنا هسفرها بره مصر ايوه هسفرها بره 
اكرم المستشفي دي من افضل المستشفيات اصبر يحبيبي أما يعدي 24ساعه اصبر وان شاء الله خير بس متأسش وخلي أملك كبير في ربنا 
ونعم بالله حاضر 
عدي يوم واتنين وتلاته واسبوع وشهر بس ميأسش وكل يوم بيروحلهاوبيحكيها عن يومه وأنه بيحبه وميقدرش يعيش من غيرها وحاله وحشه من غيرها وأنه عايزها تقوم عشانه .
كان في يوم قاعد جنبها على الكرسي حالته وحشه اوي دقنه كبرت والإرهاق والتعب بانوا عليه 
فجأه حست بأيد على أيده قال بفرحه ....... قمر 
قمر بحب ......ايوه 
حضنها بسرعه وقال بدموع ......انا مش بحلم صح مش بحلم 
بصله بحب ومسكت وشه بين ايديها ....... لا انا معاك وكنت سامعه كل الكلام الي بتقولهولي
_انا بحبك 
_وانا بموت فيك 
_عمرك ما هتتخلى عني 
_عمري ما هتخلي عنك معايا قمر هبص للنجوم لي❤️. 
انا بحبك اوي 
بحبك يعوضني من الدنيا 🥺❤️
تمت ❤️
"سأبقى معك وبك ولك روحاً لا تفارقك.♥️"

لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق بالإجبار)
reaction:

تعليقات