القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الجزء التاسع والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت التاسع والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة التاسعة والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ندى حمادة


ندى فاقت لقيت نفسها في اوضه جميله اوي ولقيت علي السرير فستان ابيض فرح تحفه كان في غايه الجمال والروعه 
ندى بصدمه اي ده 
فجاه الباب اتفتح ودخلت فاطمه وهي بتضحك مبروك ي عروستي
ندى نعم عروسه اي 
فاطمه بضحك يلا ي حبيبتي فوقي والبسي مفيش وقت يلا عشان عندنا شغل كتير اوي
دخلت بنات ميكب
ها ي عروسه جاهزه 
ندى بصدمه جاهزه لاي 
فاطمه مش لازم تعرفي 
فاطمه للبنات يلا ي قمرات جهزوها 
البنات حاضر 
ندى في اي ي ماما 
فاطمه بضحك يلا بس 
جهزت ندى من مسكات وحاجات بنات بقى 😂🌚♥️عبالنا ي حلوين 
وبعد فتره بصت ندى فالمرايا واتصدمت من شده جمالها 
فاطمه اي ده انتي ازاي حلوة كده
ندى بفرحه بجد
فاطمه اه ولله العظيم انتي اجمل عروسه شفتها فالدنيا كلها ي حبيبتي
ندى بفرحه حضنتها وهتعيط 
فاطمه لالالا مفيش عياط ياما المكيب
ندى بضحك ي شيخه فصلتيني عن دور الام وبنتها 
فاطمه ضحكت بصوت عالي حصل 
ندى فاطمه هو انتي حلوة كده بجد ولا هزار 
فاطمه بضحك هزار طبعا 
ندى احمد هيحصلو حاجه لما يشوفك 
فاطمه بضحك وادم لما يشوفك ي ختى
وفضلوا يضحكوا وفاطمة قالت انا لازم انزل باي 
ندى رايحه فين 
فاطمه مش هقدر اقولك حاجه غير استني هنا 
ندى ماشي 
نزلت فاطمه
ندى بفرحه وتوتر معقول ي ادم انا مش مصدقه كل ده بجد 
ادم من وراها صدقي ي روحي صدقي اب حاجه طول منا معاكي وجمبك هفضل معاك طول العمر ي حبيبتي وباس دماغها وايديها 
ندى بحب انا فرحانه اوي من قلبي حاسه اني اتولدت من جديد انا بحبك وبحب كل تفاصيلك ي حبيبي 
بس انا زعلانه منك لي عملت كده امبارح 
ادم عشان متشكيش في اي حاجه ي روحي 
ندى بفرحه حقيقه انا مش عارفه اقولك اي علي كل حاجه بتعملها عشاني 
ادم عايز اكون رقم واحد في حياتك 
ندى انت كل الارقام في حياتي ي ادم 
ادم بضحك غلبتيني 
ندى بضحك دنا بطل 
ادم حصل وشالها 
ندى نزلني ي مجنون نزلني 
ادم لا 
ندى ادم 
ادم عيونو 
ندى نزلني أرجوك 
ادم بشرط 
ندى اي هو 
ادم بوسيني
ندى نعممم انت سافل اصلا 
ادم من خدي دنا زي جوزك بردو 
ندى بضحك ولله انت جزمه
ادم بتغلطي في جوزك ي ندى ماشي انا هربيكي 
ندى لالا خلاص احنا اسفين ي صلاح 
ادم ولله مجنونه 
ندى طول عمري 
ادم بس احلى مجنونه 
ندى بجد 
ادم ندى انتي تخنتي ولااي اي التقل ده 
ندى يصدمه نعممم تخنت مين بقى كده نزلني يلا 
ادم ي روحي بهزار انتي تخينه رفيعه قمر ولله العظيم في كل حالاتك 
وبعدين ي اختى العضلات دي بتعمل اي مش عشان اشيلك 
ندى ضحكت طيب خليك شايل بقى
ادم حاضر 
وراح العربيه ركبت ندى 
ندى هنروح فين 
ادم البيت 
ندى بزعل كده علي طول 
ادم مردش عليها 
بعد فترة وصلت العربيه امام افخم فندق وكان في غايه الجمال
ندي اي ده 
ادم بضحك انزلي 
ندى نزلت وشافت الكل واقف متجمع وبيرمو ورد ابيض وأزرق وفي بللايين ابيض وأزرق وفي كل مكان صور لندى وادم بأشكال جميله اوي اوي
ندى عيطت من الفرحه وحضنت ادم جامد 
ندي بعياط كل ده عشاني انا معملتش اي حاجه عشان تعمل كل ده ليا ي ادم كتير اوي
ادم بحب مسح دموعها وقالها انتي ملكه علي عرش قلبي انتي بنوتي ومراتي وحببتي وامي وسندي فالدنيا انتي الحياه ي ندى كل ده وبتقولي انك معملتيش حاجه عشاني كل ده عوضتيني عن كل ده ولسه معملتيش حاجه ازاي 
ندى بعياط وحب ربنا يديمك ليا العمر كلو ي روح قلبي🥺♥️
ادم بحب وانتي كمان ي نن عيوني🥺🥺🥺🙊🙊♥️
ندى وادم دخلين القاعه والكل بيرمي الورد عليهم وكان المنظر جميل جدا
دخلو القاعه وطلعو ساحه الرقص والدخان والببلز من حاوليهم منظر في غايه الروعه تتمناه اي بنت 
ورقصو علي اغنيه ربنا يخليك لقلبي 
(ربنا يخليك لقلبي تبقى طول العمر جمبي كل مسمع حاجه عنك بعرف اني اختر صح كان لقنا احلى صدفه يل جمبك ببقى عارفه انك انت جيت حياتي تملى كل سنيني فرحه ...
من حسن حظي اني اقابلتك تقدر تقول جتلي في وقتك منا كنت قبلك مش عايشه وخلاص هعيش ياما سنين كنت بفكر وبجد مش قادرة أتصور لو عمري كان قبلك عده مقبلتنيش ربنا يخليك لقلبي تبقى طول العمر جمبي♥️♥️♥️♥️♥️♥️)
....
ادم شال ندى ولف بيها كتير والكل صقف وصفر وفضلو يضحكوا وكانو مبسوطين اوي اوي اوي
.....
احمد وفاطمة 
احمد بحب وقف جمبها وقالها بحبك 
فاطمه بكسوف وانا كمان بحبك اوي
احمد عبال فرحنا ي قلبي 
فاطمه يارب 
احمد تعالى نرقص شدها لحضنو بتملك وبداو يرقصو 
احمد هو انتي حلوة كده بجد ولا بتستهبلي 
فاطمه بكسوف وضحك بستهبل
احمد اه انا بقول كده بردو بس انا عايزك تستهبلي علي طول علشان بتبقى حلوة اوي اوي اوي
فاطمه بكسوف ماشي 
احمد اي مفيش انت قمر ولا اي حاجه كده دنا من الصبح بتعاكس 
فاطمه بغيظ نعم مين دي الا بصت عليك 
احمد بضحك بتغيري ي حلوة 
فاطمه احمد اخلص مين دي 
احمد امي 
فاطمه احمد 
احمد عيونو وقلب احمد 
فاطمه بكسوف بس 
احمد بس اي وحضنها جامد ولف بيها والكل سقف 
وشكلهم جميل جدا
.... تعالوا بقى لتالت ثنائي هنا 
مالك ومليكه 
كانو حلوين اوي اوي وخاطفين انظار الكل 
مليكه واقفه ولقيت واحد جي عندها وبيقولها ترقصي معايا 
مليكه شكرا 
الشخص ارجوكي هو انتي حلوة كده ازاي 
مليكه لو سمحت أحترم نفسك
الشخص طيب انتي مخطوبه 
مالك اه ي روح امك وضرب الود بوكس وشد مليكه لحضنو بتملك وقالو دي تخص مالك الأنصاري وإلا يقرب منها امحيه من وش الدنيا فاهم 
الشخص مشي 
مليكه مالك ابعد وبتحاول تزقو 
مالك بعصبيه اسكتي خالص
مليكه بخوف انا عملت اي
مالك هدئ شوي وبص عليها ماهي المشكله انك مش بتعملي حاجه ومطلعه عيني معاكي 
مليكه عيطت 
مالك لالا ونبي مش بقدر اشوف دموعك دي وحضنها 
مليكه مسكت في حضنو عشان حست باامان
مالك تعالى أعرفك علي ندى 
مليكه ماشي 
راحو عند ادم وندى 
مالك حضن اختو 
ادم مسكو من هدومو 
مالك الله يخليك انت النهارده العريس يعني اهدأ مينفعش كده
ندى بضحك عشان خاطري ي دومي 
ادم بغمزه عشانك ي قلب دومي 
مالك الله عليك ي ست 
مليكه مكسوفه 
ادم بيغمز لمالك مين القمر 
مالك قرب منها وحط ايدو علي كتفها وده خلى مليكه تتكسف اكتر وأكتر 
مالك مليكه حببتي 
مليكه بصت لمالك 
مالك وعن قريب زوجتي 
ادم بضحك مبروك ي عم 
ندى حضنت مالك ومليكه 
وفرحانه اوي الف مبروك ي حلوين 
ندى شوف ي ادم دول هيجيبو عيال حلوين اوي اوي
مليكه مكسوفه اوي
مالك أيوة ي اختى بكرة تشوفي عيالي 
ندى بضحك مش اوي كده
مالك الف مبروك ي حبيبتي
ومشي 
طلعت عائشه الف مبروك ي حبيبتي 
الف مبروك ي حبيبي 
ادم وندى حضنو عائشه وقالو الله يبارك فيك ي امي. 
عائشه مش هوصيك ي ادم عليها دي نن عيوني ي حبيبي 
ادم وعيوني انا كمان 
ندى مش هوصيكي علي ادم 
ندى ده روحي 
عائشه متلمو نفسكو ي جزم 
ادم وندي ضحكو حاضر 
عائشه نزلت 
فجاه ادم قال لندى انا محضرلك مفاجاه 
ندى اي 
ادم بصي 
ندى بصدمه مين ....
...يارا حقك عليا ي ندى انا اسفه 
علي حقك عليا ي ندى  بجد سامحيني
ندى بصت لآدم 
ادم انتي طلبتي مني اني اتنازل واطلعهم صح 
ندى اه وانا عملت كده
ندى بفرحه بجد ربنا يديمك ليا
يارا حضنت ندى وقالت شكرا جدا ليكي 
ندى العفو بس ياريت تغيرو من نفسكم
يارا السجن علمني كتير اوي اوي اوي
علي وانا كمان مهما اقول او اعمل مش هوفي حقكم انا اسف جدا جدا جدا سامحوني
ادم وندى احنا سامحنكم 
ادم انا حبيت نبدأ حياتنا من غير مشاكل وحزن وهم ولا اعداء 
ندى انا مبسوطة اوي
علي انا قررات اتجوز يارا 
ادم وندى بجد 
علي اه احنا الحمدلله ربنا صلح حالنا وحبينا نتغير ونبدا صفحه جديده 
ادم الف مبروك
علي الله يبارك فيك
ومشيو 
ندى انا فرحانه اوي
ادم ولسه بصى 
ندى قامت حضنت ابو ادم الكبير 
وهو حضنها الف مبروك ي عروسه ابني 
ندى الله يبارك فيك ي بابا 
امجد الف مبروك ي عروسه اخويا 
ندى الله يبارك فيك ي امجد عبالك 
امجد يارب هانت
ادم انتو نسيتوني ولا اي
الكبير الف مبروك ي ولدي انا اقدر أنسك دانت الكبير
ادم بحب الله يبارك فيك ي بابا 
امجد مبروك ي حبيبي 
ادم الله يبارك فيك ي قلبي
فضلو يباركو ويتصور كتير اوي ويرقصو وندى رقصت كتير اوي اوي واليوم كان جميل بشكل 
يلا بقى نروح 
ندى ماشي 
روحو البيت وكانت متزين وكان جميل جدا
ادم بفرحه الف مبروك ي عروستي نورتي بيتك 
ندى بفرحه الله يبارك فيك ي روحي 
ادم يلا بقى عشان المفاجآت كتير 
ندى تاني 
ادم اه اوي اوي
ندى فرحانه اوي.
ادم غيري هدومك وانا هغير والشنط جاهزه عشان نسافر 
ندى فين 
ادم لالا ده سر 
ندى غلس
ادم طول عمري 
ندى يوه ..
يتبع...
لقراءة الفصل الأربعون اضغط على (رواية عشقت صعيدي الفصل الأربعون)
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
reaction:

تعليقات