القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة

  رواية عشقت صعيدي الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت الثالث والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة الثالثة والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ندى حمادة

احمد اتصل بفاطمه لانو قلقان اوي عليها ومش بتيجي الشركه ومش بترد عليه 
احمد اتصل 
فاطمه تليفونها رن لقيت احمد عيطت بحرقه قلب
ومرديتش ترد عليه 
احمد فضل يرن ويبعت راسايل وخايف اوي عليها 
فاطمه بعد فترة ردت وهي بتحاول تسمك نفسها من العياط عشان احمد ميحسش بحاجه 
فاطمه الو 
احمد انتي فين ي بنتي خوفتيني عليكي مش بتردي لي انتي كويسه 
فاطمه بتحاول تسمك نفسها أيوة انا كويسه في حاجه ي احمد 
احمد مستغرب طريقه كلام فاطمه 
احمد مالك ي فاطمه انتي كويسه 
فاطمه بعياط انهارت لا مش كويسه مش كويسه لا 
احمد اتصدم من عياط فاطمه في اي مالك اتكلمي بالله عليك في اي
فاطمه بعياط مش قادرة 
احمد بخوف لا حاولي في اي بس ابوس إيدك ي فاطمه في اي
فاطمه بتعيط 
احمد طيب تعالى نتقابل طيب 
فاطمه زادت فالعياط مقدرش انا محبوسه 
احمد بصدمه نعم ده لي
فاطمه محمود ابن عمي حبسني فالبيت وقال ان كتب الكتاب هيكون بكرة ي احمد وهيتجوزني غصب عني عشان انا ابويا عاجز ومش هيقدر حد يقف في وش محمود 
احمد بزهول تتجوزي اي هو مجنون 
فاطمه اه حالف انو هيقتلني 
احمد يقتل مين ده انا اوديه في ستين داهيه انتي فاهمه انتي بتعتي انا بس ي فاطمه ومحدش هياخدك مني والود ده انا هعرف اربيه 
فاطمه بعياط لالا ونبي ي احمد بلاش ده بلطجي وممكن يعلم فيك حاجه عشان خاطري لا 
احمد بتخافي عليا 
فاطمه بخاف عليك اكتر من روحي ي احمد 
احمد اطمني انا ظايط ي بت وشفت من الاشكال دي كتير متخفيش 
فاطمه بتعيط 
احمد اطمني انا هقفل دلوقتي وهكلمك تاني 
فاطمه ماشي 
قفل احمد وفضلت فاطمه تفكر في كلام احمد وحست ان في امل انها تتجوز احمد اول حب في حياتها 
.......
عند ندى 
دخل عليها واحد 
ندى انت مين 
الشخص انتي ازاي حلوة كده معاه حق ادم يخاف عليكي 
ندى انت مالك ومال ادم 
الشخص لا ي حلوة بكرة تكوني ليا انا وتكوني خدامه تحت رجلي وادم بتاعك ده هيسيبك بس هي كلها وقت لو بس الهانم تامر اني انفذ مش هسيبك لحظه واحده بس الصبر حلو
ندى بعياط انت حيوان وادم هيقتلك 
الشخص ضربها بالقلم فضل يضربها فيها انا هقتل ادم حبيب القلب واكسر قلبك عليه ومتخفيش هموتك انتي كمان بس بعد ماخد الا انا عايزو
ندى بتعيط وبس 
الشخص ساب ندى وخرج 
وندى فضلت تعيط جامد اوي
......
تاني يوم عند ندى
دخل واحد جاب اكل لندى 
ندى مش عايزه تاكل
الراجل كلي حاجه ي بنتي حرام عليك نفسك 
ندى بعياط حرام الا انتو بتعملوا ده ترضى حد يعمل كده في بنتك 
الراجل بحزن لا ي بنتي 
ندى طيب ابوس إيدك ساعدني 
الراجل طيب 
ندى بفرحه بجد 
الراجل أيوة 
ندى متشكرة اوي ي..
الراجل اسمي جمال ي بنتي 
ندى متشكرة اوي ي عمو جمال 
عم جمال ده. رجل طيب جدا جدا
عم جمال أدى لندى تليفونو وقالها رني علي اي حد بس بسرعه وانا هقف اخلي بالي من المكان ابوس إيدك ي بنتي متخليهمش يقتلونا 
ندى بفرحه حاضر ولله حاضر 
عم جمال ماشي وقف يراقب المكان 
ندى رنت علي ادم 
ادم لقي رقم غريب قال يمكن حد من الا خطفو ندى 
ادم الو
ندى بفرحه وعياط الو ادم 
ادم مش مصدق ندى ندى انتي ندى صح 
ندى بعياط أيوة. ادم ابوس إيدك الحقني 
ادم انتي فين ندى انا في ....... 
انا مخطوفه بسرعه ي ادم 
ادم اطمن هاجي علي طول 
فجاه سهام جت 
عم جمال خبي التليفون بسرعه 
ندى حطت الفون في هدومها وادم لسه معاها علي الخط 
سهام بتضحكه ها ي حلوة اي رايك فالاقامه عندنا بس انا مش عايزكي تقعدي اكتر من كده يلا بقى ي حلوة أمضى
ندى بكره لا 
ادم كان علي التليفون بس نازل وسايق العربيه ورن علي احمد من الفون التاني وفاتح الاسبيكر عشان يسمع ندى وهو سايق
سهام يبقى ي ندى لازم اتصرف نعاني تصرف وحش 
ندى انا بكرهك
سهام وانا كمان 
دخل شخص غريب 
سهام بضحكه نورت ي روحي 
الشخص طبعا طبعا 
الشخص اذيك ي ندى 
ندى رفعت راسها وبصدمه وزهول ااااانت لا لااااااااااا مستحيل ده كدب صح انتو بتضحكو عليا ده مقلب صح 
الشخص لا ي قمر ده بجد ..
.......
لحظه ي جماعه بلاش نثق فالناس اوي كده بلاش نتعشم بزيده عشان احنا الا بنتعب وبنشوف الوجع كلو لان تتصدمي من اكتر ناس وثقتي فيهم بلاش ي جماعه خلي عندكم ثقه في الناس بس مش للدرجه انها توجعكم بقلم ندي حماده.
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
reaction:

تعليقات