رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة الثانية والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ندى حمادة

ندى بعد مفاقت 
ندى بصدمه انتي😳
سهام بتضحكه اه ي ندى انا 
ندى بصدمه ازاي عملتي كده ازاي 
سهام بغل واضح عشان انا عايزه اكسرك ي حبيبتي
ندى بصعبيه انتي انسانه مريضه ومتخلفه ومتقدريش تعملي حاجه 
سهام بضحك لي ي دودي هااا متنسيش انك تحت ايدي ي حلوة 
ندى بكره ادم هينقذني منك فاهمه هنتقم منك عشان انتي انسانه مريضه
سهام لي ي حبيبتي بس انا عايزه منك حاجه بسيطه خالص خالص خالص
ندي عايزه اي 
سهام أمضى بس منك 
ندى نعم أمضت لي 
سهام أمضى علي تنازل ليا بكل حاجه
تملكيها 
ندى بكره مستحيل فاهمه مستحيل واعملي كل الا انتي عايزه مش فارق معايا
سهام اي ده بجد مش فارق معاكي 
ندى اه 
سهام طيب اسيبك تفكري براحتك عشان متقوليش ظلمتك ي روحي 
ندى بكره بكرة تندمي سهام اكيد ي حببتي باي 
........
فالشركة احمد هيتجنن ومش عارف يعمل اي وندى اختفت ومش عارف يتصرف ازاي 
فاطمه هتجنن ومنهارا من العياط وخايفه جدا علي ندى 
فاطمه احمد فين ندى انا عايزه ندي ي احمد ماليش دعوه اتصرف ي احمد اتصرف ابوس إيدك انا خايفه عليها اوي 
احمد مسك ايديها فاطمه اهدي ارجوكي اهدي ان شاء الله هنلاقي حل وندى هترجعت بس لازم نفكر صح لازم نفكر ندى هتكون فين 
فين ندى 
احمد وفاطمة بصو علي الصوت 
احمد يصدمه ادم 
فاطمه ادم بيه كويس انك جيت احنا مش لقيين ندى خالص 
ادم بصدمه ازاي انتي بتقولي اي
احمد ندى اختفت من امبارح ي ادم 
ادم مسك هدوم احمد انت مجنون ازاي متكلمنيش لحد دلوقتي انا اخر من يعلم 
مراتي فين 
احمد اهدا ي ادم مش كده مش العصبيه الا هترجع ندى 
ادم بعصبيه ازاي تاني مرة ندى تضيع من بين ايدي ازاي عايزني اهدأ 
احمد أرجوك ي ادم اهدأ مينفعش كده ان شاء الله هنعرف نتصرف وندى هترجع 
ادم حصل ازاي 
فاطمه هحكيلك 
ادم طيب مسمعتيش اي حاجه عن العنوان او المكان اي حاجه طيب 
فاطمه بعياط لا ولله 
ادم هيتجنن انا كنت خايف قلبي وجعني حسيت انها مش بخير انتي فين ي ندى فين 
احمد ان شاء الله هترجع الاهم لازم نطمن علي اخواتها ومامتها 
ادم صح 
احمد استنا ي ادم مش ندى كان معاها سلسله فيهاGps 
ادم لا💔😔
احمد ازاي 
ادم هحكيلك 
فلاش باك
ادم دخل علي ندى الاوضه لقيها بتقلع السلسله 
لي ي ندى 
ندى بحزن خلاص ي ادم مالهاش لازمه الا كانو بياذوني راحو ي ادم مفيش حد هيأذيني تاني 
ادم لا خليكي لبسها
ندى لا ي ادم مش عايزها مش حابه احس اني متراقبه 
ادم ي ندى عشان اطمن عليك 
ندى متخفش انا هكون بخير
ادم الا يريحك ي حبيبتي
انتهى الفلاش
......
احمد لي كده ي ندى لي 
ادم ياريتها سمعت الكلام ياريت 
فاطمه بعياط هنعمل اي دلوقتي
ادم بتعب وخوف مش عارف بس هقلب الدنيا كلها عليها لازم ندى ترجع
احمد انا معاك اطمن 
يلا نروح عن اهلها 
.....
عند عائشه 
عائشه بحزن فين بنتي قلبي وجعني اوي عليها 
مالك بعياط انا خايف ي امي بجد حاسس اني هتكسر من غير ندى ي امي
ملك بحزن فين ندى ي مامي انا خايفه
عائشه بعياط مش عارفه ي بنتي مش عارفه
ادم دخل جريت ملك حضنتو 
ملك ادم فين ندى انا عايزها 
ادم متخفيش س حبيبتي هترجع 
مالك فين ندى ي ادم
ادم مش عارف ي مالك بس هترجع ولله
مالك يارب ي ادم يارب
عائشه انا عايزه بنتي ي ادم هاتلي بنتي ابوس إيدك
ادم حضنها اطمني ي امي هترجع ندى
عائشه يارب رجعلي بنتي يارب 
ادم خرج هو واحمد وفاطمة روحت
لان بابها تعبان 
فاطمه وهي فالشارع عند البيت لقيت واحد مسك ايديها
فاطمه بخوف محمود عايز اي مني 
محمود اي الا اخرك كل ده ي حلوة وبيدوس علي دراعها 
فاطمه بخوف سيب ايدي مش قادرة 
محمود بيدوس اكتر علي ايديها لا طبعا مش هسيب إيديك كنتي فين 
فاطمه بعياط فالشغل 
محمود ولسه راجعه ي هانم
فاطمه غصب عني
محمود من هنا ورايح مفيش شغل ي حلوة واعملي حسابك كتب كتابي عليكي اخر الاسبوع 
فاطمه بعياط لالا ابوس إيدك ابعد عني 
محمود غصب عنك انتي ي حلوة هتكوني مراتي ولا ابوكي يموت بحسرتو عليكي 
فاطمه ابوس إيدك ابعد عن ابويا حرام عليك ده راجل مريض
محمود زقها مريض علي نفسو انتي بتعتي انا وبس اي حد يقرب منك هقتلو وخلي بالك مفيش خروج من هنا ورايح يلا اطلعي 
فاطمه جريت علي البيت وهي منهارة من العياط 
دخلت البيت امها مالك ي بنتي 
فاطمه بعياط محمود ي امي عايز يتجوزني اخر الاسبوع مستحيل اتجوزو
الام بتعب ي بنتي وهنعمل اي معاه ده ممكن يقتلك ولا يقتل حد فينا احنا مالناش حد يحمينا منو هنعمل اي بس ي حبيبتي
فاطمه بعياط يعني اموت نفسي معاه حرام ولله العظيم حرام 
الام بوجع علي حال بنتها ربنا قادر يغير كل حاجه ي بنتي 
فاطمه بكسرة يارب يارب ي امي يارب 
ودخلت اوضتها فضلت تعيط وبعدين نامت من العياط 
.....
عند ندى
ندى بعياط يارب يارب انا ماليش غيرك انقذني منها يارب 
فينك ي ادم انا محتاجلك 
.....
ادم صحى من النوم علي حلم وحش اوي فضل يعيط ويقول لا ي ربي بلاش تبعدها عني ونبي انا قلبي وجعني اوي
وقام اتوضى وفضل يصلي ويدعي ربنا ان ندى ترجع 
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-