رواية عشق الفارس الجزء الحادي والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الجزء الحادي والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الحلقة الحادية والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الجزء الحادي والثلاثون 31 بقلم أحلام تامر


وصل خالد وناصر ف الوقت ده وسلمو علي هاني 
هاني اي عملتو اي مع المجرم
خالد للاسف هو اتسمم ودخل المستشفى 
هاني ايه ازاي.. طب وهو عامل اي دلوقتي 
ناصر وضعو مستقر واول ما يفوق هنحقق معاه بنفسنا
هاني. وناويين تعملو اي معاه 
خالد كل خير 
تعالا بس نقعد ونتكلم عشان نعرف الخطه اللي هتوقعو هو واللي وراه
هاني بفضول ليه هتعملو اي معاه
خالد هناكل بس لقمه ونشرب كوبايه شايه ولا حاجه ونقعد احنا التلاته نخطط سوا
هاني ماشي يلا
خالد نادي علي انتصار
انتصار جت حمدلله على السلامه با ابو فارس
خالد الله يسلمك المهم جهزي لينا لقمه ناكلها  عشان واقعين من الجوع
انتصار من عنيا وذهبت لتحضير الطعام
ريماس وفارس خرجو وريماس شافت ابوها جريت عليه بفرحه حضنته
ريماس بابا وحشتني
ناصر مسد عليها بحنان وانتي اكتر ي بكاشه لحقت وحشتك من يوم
ريماس انت دايما واحشني والله حتي وانت قدامي واحشني.. عايزه ازهقك مني حق السنين اللي كنت مش معايا فيهم
ناصر زهقيني ي روح ابوكي انتي واخوكي اعملو اللي انتو عايزينو..
فارس بجمود ازيك ي عمي
ناصر فهم ان فارس غيران وحب يعصبو شويه
الله يسلمك يا فارس.. صحيح انا هاخد ريماس تقعد معايا يوم ولا حاجه
فارس لسه هيعترض ااا
ريماس بفرحه وناا موافقه 
فارس اتضايق جدا انها مستاذنتش منو وقال ريماس تعالي عايزك واتجه صاعدا لاعلي غرفته ريماس عن اذنكم يا جماعه وذهبت خلف فارس
ريماس اي يا حبيبي عايزني في اي
فارس قرب منها وبكل هدوء لمتي قولتي لباباكي انك هتروحي معاه
ريماس باستغراب اه ما انت كنت واقف وسامع
فارس طب لما انا كنت واقف وسامع مش كان المفروض تستأذني مني
ريماس فهمت هو قصده اي وقالت باحراج انا اسفه ماخدتش بالي
فارس بكل هدوء ماخدتيش بالك ازاي هو انتي متجوزه خاروف عشان كل شويه تاخدي قرارات من نفسك و ترجعي تتاسفي
 ريماس خافت جدا من هدوء فارس فبكت بصمت
فارس طب بتعيطي ليه دلوقتي نا كلمتك
ريماس اومات براسها بمعني لا
فارس امال اي بتعيطي ليه
ريماس عشان انت بتتكلم بهدوء ونا خايفه من هدوء ما قبل العاصفه ده
فارس ضحك وراح لها امال انتي عايزه اي لازم ازعق واشخط واضرب عشان تطمني ولا اي
ريماس هو انت ممكن تضربني
فارس لا طبعا انا عمري ما امد ايدي علي واحده
وحضنها جامده يحبيبتي انا عمري ما هزعلك ولما تغلطي هفهمك براحه.. بس مش معني كده انك تغلطي كتير
ريماس شددت من احتضانه ربنا يبارك ليا فيك
ابتسم فارس ويخليكي ليا ي عشق فارس
ريماس طب ممكن اروح عند بابا البيت
فارس وهتسيبيني لوحدي هو انا لحقت اشبع منك
ريماس محبتش تزعل فارس.. خلاد هقول لبابا مره تانيه
فارس لا لا يحبيتي كده عمي هيقول اني اللي منعتك..
ريماس بتفكير امَمم طب وانت
فارس مثلها اممم انا يستي هاجي معاكي طبعا لحد معاد النوم وهمشي
ريماس طب ما تبات معانا
فارس لا انا مش بستريح الا ف اوضتي
ريماس بتفكير امممم وهنعمل ايه
فارس بيقلدها امممم.. غندي فكره ترضي الطرفين.. انتي يستي هتروحي عند باباكي ونا هاجي معاكي وهمشي علي معاد الننوم اي رايك
ريماس ماشي ي حبيبي وحضنته جامد ربنا يخليك ليا ♥️
فارس حب كلتمها وصراحتها اوي يخليكي ليا يا عشق الفارس يلا ننزل بقي
ريماس يلا وذهبو متجهين الي الاسفل
في المستشفى
اياد وجودي كانو قاعدين مع مديحه والدكتور دخل
الدكتور حمدلله على السلامه يا امي
مديحه الله يسلمك ي دكتور..
الدكتور عامله اي دلوقتي حاسه باي
مديحه انا تعبانه من المستشفى عايزه اخرج
الدكتور بمرح لحقتي تزهقي مننا ولا اي يا حاجه
اياد لا ي دكتور طبعا بس امي مبتحبش جو المستشفيات
الدكتور بابتسامه علي العموم كلها اسبوع واكتبلك علي خروج باذن الله
مديحه اسبوع بحاله
الدكتور عشان تكوني اتحسنتي اكتر
مديحه تمام يا دكتور
الدكتور طيب نا همشي دلوقتي وجنبك جرس لو عوزتي اي حاجه اضغطي عليه الممرضه هتيجي.. وهيه اصلا زنانها جايه تغير علي الجرح وتعطيكي العلاج
اياد شكرا ي دكتور تعبناك معانا
الدكتور علي اي ده واجبي بعد اذنكو
اياد راح عن امو وحضنها جامد واردف وحشني حضنك والله يا امي
مديحه يا واد يا بكاش
جودي راحت عندها ممكن يا طنط احضنك انا كمان
مديحه يا خبر انا اقدر ارفض القمر ده تعالي طبعا يبنتي.. واعملي حسابك انتي عندي زي اياد وريماس بالظبط
جودي فرحت جدا باسلوب مديحه وافتكرت ان اهلها مش مهتمين غير بالشغل والفاشون وبس ونسيو ان يمدو جودي بحنان الوالدين..
عند ناصر وهاني وخالد كانو قاعدين بيتكلموا ف مواضيع عامه ومغامرات ناصر وخالد ف روسيا..
فارس بجد يا بابا انا بقي نفسي اقدم ف الشرطه زيكو.. بمجرد كلامكو بجد انا فخور ان عندي اب زيك
ريماس وانا كمان يا بابا فرحانه انك وصلت لكده
ناصر ونا فرحان انك فرحانه يروح بابا
هاني بجد انتو تعبتو اوي 20 سنه ف الغربه بتحاربو المافيا ف السر صعب برضو
ناصر وخالد بصوت واحد بلدنا نفديها بروحنا
ضحك الكل بسبب اوجه التشابه بين خالد وناصر حتي في طريقه كلامهم..
هاني طب وناويين تعملو اي مع الراجل اللي ف المستشفى ده
خالد هنساعده
هاني باستغراب اي ازاي
فارس لحظه لحظه لحظه مين ده اللي ف المستشفى
ناصر حكي ملخص اللي حصل لفارس
ودلوقتي احنا هنبعت حد يهربه وهو اكيد اول ما يخرج هيروح للي وراه وبكده هنقدر نعرفهم بسهوله ونقبض عليهم..
هاني وانتو اي ضمنكو انو يروح للي وراه.. ما اسهل ليكو انكو تحققك معاه
ناصر لا الواد مش سهل مش راضي يعترف بحاجه شكلو متدرب حلو اوي ومش وراه حاجه تلوي دراعو..
هاني.. ربنا معاكو وبص ف ساعته هروح انا بقي اقابل نهي(ام جودي) ف النادي موصياني اني اكون هناك دلوقتي عشان عازمه ناس صحابنا.. عن اذنكو انا بقي
خالد ماشي ي حبيبي سلام..
هاني خرج بعربيته
وناصر وخالد  وانتصار وريماس قاعدين جه تليفون لناصر
ناصر الو
.......
ناصر تمام تمام انا هتصرف سلام
خالد في اي
ناصر الواد فاق
فارس ومين هتبعتوه عشان يهربه
ناصر احنا لسه مخططين للفكره دي انهارده ومحددناش حد
فارس انا هروح
ريماس ايي لا لا انت هتروح عند مجرم ابدا مستحيل اسيبك تروح عنده
ناصر ايوا يا فارس يبني ده مجرم وحاول يقتل ده غير انو تبع المافيا
فارس باصرار عمي انا واثق من نفسي.. ثم قام ومسك ريماس من ايديها متخافيش عليا هبقي كويس
ريماس بدموع عشان خاطري لا
فارس عشان خاطري انا متعيطيش واطمني والله
ريماس حضنته جامد والله لو مرجعتش يا فارس مش هسامحك طول عمري
فارس باس راسها باذن الله هرجع دي مفيهاش قلق والله
انتصار انت اتجننت يا فارس انت كمان
فارس قرب منها المفروض تشجعيني علي فكره
انتصار اشجعك اي انت رايح تساعد مجرم.. قتال قتله
فارس متخافيش بقي ي ماما ونظر الي خالد وناصر يلا يا عمي مفيش وقت
خالد فرح بسبب شهامه ابنه وانه فعلا راجل يعتمد عليه لذالك لم يعترض علي ذهابه للمستشفى لتحرير المجرم..
خرج الثلاثه متجهين الي ألمستشفي
خالد فارس انا وناصر هنكون تحت بحيث اننا نمشي وراه علطول
فارس ماشي يا بابا
ف الفيلا دخلت نهي بعد خروج فارس وخالد بدقائق
انتصار اي ده انتي جيتي ده هاني راحلك النادي.. مش متفقين مع صحابك انكو هتتقابلو
نهي بس هاني رن واعتذر وهما مجوش ونا جيت هنا علطول
انتصار اه ممكن انشغل بحاجه بقي
نهي ربنا معاه بقالو كام يوم مش طبيعي بسبب الشغل
ف المستشفى طلع فارس وذهب متجها الي غرفه المجرم وكان يرتدي كمامه وملابس دكتور حتي يصدق المجرم الموضوع
فتح فارس باب الاوضه وانصدم مما رايي
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني والثلاثون اضغط على (رواية عشق الفارس الفصل الثاني والثلاثون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق الفارس)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-