القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبن عمي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك منصور

   رواية أحببت أبن عمي البارت السادس والعشرون 26 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء السادس والعشرون 26 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك منصور


فى الصباح
أميرة:الو يا نعمة
نعمة:الو يا أميرة فى حاجة
أميرة بزهق: قاعدة زهقانه طهجانة طفشانة ملل ملل ملل....بقولك ايه تعالى نخرج
نعمة بتوتر:ها اااااا لأ ماينفعش اصل انا مع صحابي 
أميرة:ماشى .....سلام
________________________________________
نعمة:ها كنا بنقول ايه
على بحب:كنت بقول أن انا بحبك
(على عشان افكركوا على صاحب عادل)
نعمة بكسوف:ها
على:ها ايه بقول أن انا بحبك
نعمة:احم انا لازم امشى
على:استنى بس رايحة فين
نعمة: معلش اعذريني لازم امشى
على: حاضر
________________________________________
أميرة: ماشى لما نشوف البت ميادة
ميادة:الو يا حيوانة
أميرة: عاملة ايه يا كلب البحر 
ميادة:اهو باكل
أميرة: يخربيتك خرتيت بكلم خرتيت ياناس كل ما اكلمه تكون بتاكل
ميادة: أيوة يعنى انتى متصلة بيا عشان تهزقينى
أميرة: زهقانه اوى قولت اكلمك...بقولك ايه رايك بعد ماتاكلى نخرج
ميادة: لأ مش فاضية النهاردة خليها يوم تانى
أميرة:طب اقفلى اقفلى سديتى نفسي على الحياة كلها اقفلى
ميادة: حاضر حاضر سلام
أميرة:اعمل ايه دلوقتي أعمل ايه اعمل...بس مافيش غير سيف قلب أمه جيالك ياحبيبى
أميرة بصريخ:الحقنىىىىى ياسييييف ياسيييييف ااااااااه
سيف قام من النوم مفزوع:ايه فى ايه يا اميرة
أميرة بتمثيل: ااااااااه بطنىىىى بتوجعنى مش قادره قووووم ااااااااه
سيف بخوف: حاضر حاضر...تعالى
شلنى وعمال يلف بيا ومش عارف يعمل ايه
أميرة:هتروح فين
سيف بقلق:هاخدك على المستشفى
سيف باستغراب: بتضحكى على ايه
أميرة بضحك: اصل كنت بعمل فيك مقلب.....مش قادره امسك نفسي من الضحك
وقعنى على الأرض وبيحاول يستوعب اللى حصل
أميرة بألم:ااااااه
سيف بعصبية: ياشيخة منك لله خضيتينى عليكى
أميرة: بجد اتخضيت عليا يا بيبي
بصلى بقرف ولف وشه
أميرة باستفزاز: بيبي انا جعانة
سيف بعصبية: أميرة ابعدى عنى وملكيش دعوة بيا عشان مامديش ايدى عليكى
أميرة:طب خلاص خلاص بقى متزعلش... اصل كنت قاعدة زهقانه
سيف:تقومى تطلعى زهق عليا
أميرة: خلاص بقى خلى خلقك استريتش متخليهوش كِنز كدة وفك يامعلم هو حد واخد منها حاجه
سيف: قاعد انا مع واحد صاحبي
أميرة: خلاص فك....انا آسفة
سيف: ماشى....بس على شرط تعمليلى اللى هاقولك عليه.... بعدين غمزلى😉
أميرة بعد مافهمت:لاااااااه اللى فى دماغك ده أنساه يابا ....قليل الادب
سيف:على فكره انا مكنتش اقصد اللى فى دماغك انا كنت عايز مكرونه بالبشاميل.....انتى اللى دماغك من اول يوم جواز شمال
ضربته بالمخدة من الغيظ
سيف:ااه خلاص خلاص
أميرة:يالا قوم البس عشان معزومين عند ماما
سيف: ماشى.......طب ماتيجى تساعديني...وغمزلى 😉
أميرة:اتلم ياسيف يالا روح
بعد شويه
أميرة: وحشتيني اوي يا ماما
منى:وانتى كمان ياحبيبتى وحشتينى
منى:تعالى يا ولا فى حضنى وحشتنى
سيف:وانتى كمان تعالى 
أميرة: الله الله ولا كأنى كيس جوافة واقفة قدامكوا
سيف:مين دى انتى تعرفيها ياطنط
منى: أبداً يابنى ولا اعرفها
نهى:تعالى يابنتى سيبيك منهم
أميرة:يالا يا نونا عمللنا ايه على الغدا
نهى:لاااه ده انا عمل لك كل الأكل اللى بتحبيه
أميرة:أيوة يا نونا يا مظبطانى كدة
بعد شويه
لقينا الباب بيخبط
أميرة:استنوا انا هافتح
أميرة:على ازيك تعالى
منى: أهلاً يابنى عامل ايه
على:كويس الحمدلله.... انا بس كنت جاى لى عادل خبط عليه ملقتهوش قولت اكيد هنا
نهى:طب كويس حماتك بتحبك 
على بصوت واطي:وانا بحب بنتها
نهى:نعم بتقول حاجه يابنى
على:ها لأ ياطنط
منى:طب تعالى كل
على: لأ شكراً ياطنط 
أحمد:تعالى يابنى اقعد متكسفش
على: حاضر
عادل:ايه رايكم نطلع كلنا رحلة نتفسح شوية ونعزم صحابنا
أميرة: والله فكرة حلوة....ايه رايكم ياجماعه
منى:انا موافقة
نهى: وانا
سيف:وانا
محمد:كلنا موافقين......هانطلع فين وامتى
عادل:فين فى شرم وامتى الاسبوع الجاى
أميرة: قشطة أنا هاروح وش
عادل: ماشى.....ايه رايك ياعلى
على: ها هاشوف هاشوف وهاقولك
عادل: ماشى
______________________________________
نجري الأحداث شوية بعد اسبوع
روحنا شرم وطلعنا الأوض واتجمعنا كلنا على الشاطئ
ميادة:بت بت ايه اللي جاب الولا مروان هنا
أميرة:هييييييح بيحب وجاى ورا حبيبته
ميادة بتوتر:ها بيحب اااابيحب مين
أميرة:واحدة كدة اسمها ميادة
ميادة:ها ايه اللى الكلام الفاضى ده
أميرة:ده مش كلام فاضي ده حقيقة....وبكرة هاتشوفى
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أحببت ابن عمي)
reaction:

تعليقات