القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أرهقتني الغيرة الفصل الأول 1 بقلم آية هاني

رواية أرهقتني الغيرة الجزء الأول 1 بقلم آية هاني
رواية أرهقتني الغيرة الحلقة الأولى 1 بقلم آية هاني
رواية أرهقتني الغيرة البارت الأول 1 بقلم آية هاني
رواية أرهقتني الغيرة الفصل الأول 1 بقلم آية هاني

رواية أرهقتني الغيرة الفصل الأول 1 بقلم آية هاني

اطلعي يابت انتي نضفي اوضة رحيم بيه قبل ما يجي.. 
طلعت وانا مقهورة وبدعي علي بابا وماما انهم خلوني اتذل للناس. 
=حاضر يا هانم. 
_يلا غوري كتك القرف.. 
طلعت بسرعه ع الأوضة وفضلت اعيط وبعدين بدأت انضف الأوضة.. 
_ الله ازازة البيرفيوم دي باين عليها غالية جدا وراحت مسكت ازازة البيرفيوم وحطت منها ( دا انتي قلبك جامد اوى) 🌚😂😂.. 
= الله ريحتها حلوة اوى.. 
وبعدها لقت الباب بتاع الأوضة اتفتح راحت ازازة البيرفيوم واقعه منها.. 
رحيم "اي اللي انتي عملتيه داا".. 
رودينا بخوف "والله يا رحيم بيه غصب عني".
رحيم قرب منها" استفدت اي اناا بغصب عنك دي".. 
_ انا آسفه والله هجيب لحضرتك زيها أول ما يبقا معاياا فلوس.. 
= مفيش ليكي قعاد هنا تاني يلا برااا.. 
رودينا خافت وفضلت تعيط اوي "آخر مره والله مش هتتكرر تاني بس خلينا اشتغل هنا.. 
_ قولت براااا. 
رودينا مسحت دموعها وبصت له بقوة"شكراً يا رحيم بيه عن اذنك".. 
رحيم استغرب منها بس مردش عليها ودخل الحمام.. 
رودينا نزلت لمت هدومها وخرجت م البيت.. 
_ يارب هروح فين دلوقتي.. 
فضلت ماشية لحد ما تعبت وقعدت ف الشارع ف جمب كنت خايفه ارجع ل أهلي علشان هيقتلوني لو عرفوا إن رحيم طردني.. 
.................................. 
_ كارم بتعمل ايه.. 
= بشوف اختي يا مروة اختي اللي أهلي الله أعلم ودوها فين.. 
_ يا حبيبي دلوقتي الساعه بقت 12 اكيد الكل نايم دلوقتي بكرا الصبح رن علي مامتك واسألها.. 
= ما انا كلمتها مرة يا مروة وقالتلي ملكش دعوه بيها احنا لازم ننزل مصر.. 
_ زي ما تحب يا حبيبي بكرا نحجز تذكرتين لمصر.. 
= ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي.. 
_ ويخليك ليا يا روحي يلا كفايه عليك كدا النهارده .. 
= هخلص بس الورق دا وهنام.. 
_ خلاص مستنياك اهو.. 
= نامي انتي يا حبيبتي متتعبيش نفسك. 
_ هقرأ الروايه علي ما تخلص مش هنام.. 
= ماشي يا حبيبتي متنسيش تسلميلي علي بطلة الرواية اللي هتقرأيها. 
_ والله.. 
كارم بحب وباس راسها" يالهوي علي مراتي القمر وهي غيرانه عليا ".. 
= اعمل اي بحبك..
_ انا كمان بموت فيكي يا روحي يلا روحي اقرأي.. 
...............................
_ رايح فين دلوقتي يا رحيم..
= خارج اتمشي شوية يا ماما..
_ ليه مالك يا حبيبي.
= مخنوق شوية وبعدين انا مش صغير هتحققي معايا و خرج وسابها..
رحيم كان بيتمشي وهو ماشي شايف كل واحد ماسك ايد مراته ف افتكر هو ومراته لما كانوا بيتمشوا سوا بالليل..
فلااااااش بااااااك..
_ رحيم..
= عيونه..
_ ممكن تجيب لياا غزل البنات..
= بس كدااا وراح جاب لها غزل البنات وجه.
_ واااو دي كبيره.
= علشان تاكلي وتشبعي يا حبيبتي..
_ بحبك اوي يا رحيم.
= وانا كمان يا عيون رحيم..
بااااااك...
_ ليه سيبتيني يا ملك لييه ياريت انا اللي كنت مت..فضل ماشي لحد ما لقي واحده نايمه ف الشارع بس مش شايف وشها لإنها كانت مغطياه صعبت عليه ف راح ناحيتها
_ دي باينها صغيرة ف السن..يا آنسه يا آنسه..
رودينا فاقت وبتبص للي بينادي" رحيم بيه " وقامت اتعدلت بسرعه..
= اي دا رودينا.
_ ايوا عايز مني ايه..
= كنت بتمشي شوية وبعدين لقيت واحدة نايمه ومعرفش إن انتي.
_ تمام وجت تمشي مسك ايدها..
= رايحه فين..
_ سيب ايدي لو سمحت..
رحيم ساب ايدها "سيبتها رايحه فين بقا"..
= مش رايحه ف حته بتمشاا عادي.
_ تتمشي!! عارفه الساعه كام الأول.
= الله أعلم بس عارفه إن الوقت متأخر..
_ كويس ومرجعتيش لبيت أهلك ليه..
رودينا لفت وشها الناحيه التانيه وحاولت تمسك دموعها بس مقدرتش..
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني اضغط على (رواية أرهقتني الغيرة الفصل الثاني)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أرهقتني الغيرة)
reaction:

تعليقات