القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق رعد الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة صقر

 رواية عشق رعد الجزء الخامس عشر 15 بقلم رحمة صقر

رواية عشق رعد الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم رحمة صقر

رواية عشق رعد البارت الخامس عشر 15 بقلم رحمة صقر

رواية عشق رعد الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة صقر

رواية عشق رعد الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة صقر


ستيقظ رعد من النوم و يجد عشق في احضانو 
يداعبها في انفها: اصحي بقا ه نتاخر علي الطياره 
عشق بنوم: شويه ضغننه بس يا رعد و نبي 
رعد بمداعبه: يله قومي بقا 
عشق و هي بتقوم: نعم 
يقبل*ها رعد: صباح الخير  
عشق بحب صباح النور 
رعد بتسرع: يله هنتاخر 
عشق بضحك: هنروح فين 
رعد و هو يشلها: لا دي بقا مفاجاءه 
عشق: انتا رايح فين 
رعد: هدخلك تخدي شاور 
عشق بخجل: تب نزلني 
رعد بغمزه: مكسوفه 
عشق بخجل: نزلني يا رعد بقا 
رعد بضحك: بحبك و انتا مكسوف 
عشق اخدت شاور و لبست دريس ابيض و كوتشي اسود و رعد لبس تيشيرت ابيض و بنطلون اسود حضرو الشنط و ركبو العربيه و في طرقهم للمطار  وصلو المطار و ركبو الطياره 
في الطياره 
عشق بطفوله: مش هتقولي احنا ريحين فين 
رعد و هو يحضنها  : ريحين تركيااا 
عشق بصدمه: بتهزر لا لا بجد انا هروح تركيا 
رعد بضحك: اهدي اهدي انتي جواكي بنوتي 
عشق بغيره: بنوتك لا انا عيزه ولد 
رعد بضحك: خلاص خلاص تعالي 
اخدها في حضنو مثل الاطفال و صلو تركيا و ذهبو الي الفندق و قضو اجمل اسبوع حياتهم ما بين هزار و خفه دم عشق و حب رعد ليها بيزيد اكتر و طفوليتها و عندها الجميل اخر يوم 
عشق بحب: انا بحبك بحبك اوي يا رعد 
رعد بعشق: و انا بعشقك يا عشقي 
خلصو الجازه و نزلو مصر 
وصلو الفيلا 
رعد: عندي ليكي مفاجاءه تانيه 
عشق: كل دول مفاجاءت يا حبيبي 
رعد فتح باب الفيلا و وجد سيده كبيره 
رعد ببتسامه: دي مامتك يا عشق 
عشق بصدمه  : ماماواغمي عليها 
رعد بفزع: عشق عشق حملها و اتصل بدكتوره اتت الدكتوره و بعد ما خرجت من عند عشق 
الدكتوره: واضح انها صدمه او حاجه انصحكو تبعدو عمها اي حاجه ذي دي يا رعد بيه و علشان صحتها كمان 
رعد: حاضر يا دكتوره 
دخل رعد عند عشق لقها بتعيط 
رعد و هو يحضنها: هش خلاص متبكيش يا عشق 
عشق بدموع: هي بجد ماما يا رعد هي لي سابتي 
جدتها دخلت: انا هقولك يا عشق يا بتي 
امك كانت بتحب ابوكي اوي و اتجوزو و خلفوكي بس ماجد كان بيحبها برضو فا قتل ابوكي في حدثه عربيه و امك كانت مفكرها قداء و قدر و ماجد عرض عليها الجواز بعد و فاتو ب خمس سنين  و وافقت و اخد كل فلوسها و حبسها عنده فاكان لزم اانا الي اربيكي اخدتك معايا و ربيتك كنت بشتغل في مزارع جوزك رعد و كان بيرعيني علطول 
ماجد بقا اتجوز  ست غنيه و خلف حازم و كان حابس امك علشان هي الشاهده عليه انو قتل ابو رعد 
عشق بدموع: يعني ماجد قتل بابا 
رعد بشر لماجد اتصل رتليفون: ايوه يا محمد 
محمد بضحك: لسه فكرني يا ابو الصحاب 
رعد: محمد تعاله بسرعه  و معاك عساكر 
محمد لي في اي 
رعد: معايا الشاهد الي هيشهد علي ماجد السيوفي 
محمد: جيلك فورا 
محمد جه و رعد حكالو كل حاجه و قبضو علي ماجد و حازم 
محمد: عارفنا ان ماجد بيتاجر هو و ابنو في الخدرا*ت و تهريب اثار 
رعد: شكرو يا محمد علي المساعده دي 
محمد: علي اي بس دا انتا الي سعتيني  ان احنا نقبض عليا 
رعد: ماشي يا صحبي 
رعد دخل لعشق لقها خضه مامتها و بتعيط 
رعد و هو يخضنها: مبسوطه 
عشق بدموع و هي تحضنو: اوي 
رعد: تب بتعيطي دلوقتي لي 
عشق: بقا عندي عياله جميله اوي يا رعد 
رعد بغمزه: لسه العيله هتكبر 
عشق بخجل: بحبك ولله 
رعد  : و انا بعشقك 
مامت عشق: احم 
رعد: اه اهلن يا حماتي 
مامت عشق: شكرا ليك يا ابني 
رعد و هو ينظر الي عشق : وله شكرا ولا حاجه انتي قدمتيلي اجمل هديه في حياتي  
مامت عشق: ربنا يسعدكو يا ابني 
خرجت مامت عشق 
رعد: حبيبتي 
عشق: نعم 
رعد: انا عايز عشر ولاد و يبقا عندي ولاد كتير 
عشق بصدمه: عشره لي ارنبه 
رعد و هو يقب"لها: احلي ارنبه في الدنيا 
. بعد مرور ٦سنوات 
عشق الصغيره: يا بابي تعايه سوف مامي 
رعدبضحك:حاضر يا ام حروف ضيعه  
عشق: ماسي يا بابي ولهي لتول لي مامي 
رعد: لا ونبي تعالي هنا 
ذهب رعد الي عشق و وكانت في يدها طفل صغير و طفل بيلعب في الارض 
رعد بضحك: في اي 
عشق و هي تمط شفتيها: ولله سيبني ورايح تلعب معاها ماشي يا رعد 
رعد و هو يق"باها: انتي عشقي انا 
عشق: بحبك 
رعد:  و انا بموت فيكي. 
عشق الصغير بضحك: في اي في سناجل بتقري يا دماعه  
خلصت الروايه عشق الرعد يارب تكون عجبتكم 
باي 👋💛

لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق رعد)
reaction:

تعليقات