القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

 رواية منتقبة أوقعتني في حبها الجزء الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها البارت الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر


ياسين بصوت جهوري : خديجه 
خديجه خافت وخبطت في الحيطه 
ياسين قرب منها: قوليلي عملتي اي في الورق
خديجه فضلت تبصله وهي مرعوبه : والله والله مش عملت هاعمل اي
مراد قرب منه : اهدي بس قول حصل اي 
ياسين : الهانم اديتله الورق مقابل فلوس عايزه فلوس خديها مني لكن تبعيني 
خديجه ماكنتشي مستوعبه االي بيحصل 
وبعدين شدها من ايدها 
مراد كان بيجري وراه : اهدي يابني ماينفعشي اللي بتعمله 
ياسين زقها جوا اوضه وقفل عليهم : تفهميني حالا عملتي كدا لي 
خديجه بعياط : مهما اتكلمت مش هاتصدقني الأفضل اسكت 
ياسين : فهميني حالا 
خديجه رفضت تتكلم 
ياسين لسه بيرفع ايده علشان يمسك شعره لقي خديجه خافت وحطت ايدها علي وشها 
ياسين : لا ماتخافيش مش هاضربك انتي هاتقعدي تكتبيلي الصفقه تاني خلال يومين بالظبط الاقيهم جاهزين ازاى ماعرفشي 
خديجه: بس بس دي محتاجه وقت كبير وانا لسه في البدايه 
ياسين : اتصرفي وعلي العموم مش هايدخلك اكل هاتفضلي محبوسه كدا ليكي ميه علشان ماتموتيش مني 
خديجه فضلت بصاله بدموع 
ياسين سابها وخرج 
مراد : ليه ليه عملت كدا ليه ماسمعتهاش ليه دايما ظالمها 
ياسين : خلاص خلاص الكلام منهي 
مراد: هاتندم 
ياسين : انا رايح لايسل وفي كاميرات هنا لو حد دخلها مش هايطلع عليه الصبح ايا كان هو مين 
مراد : لا انت اتجننت انت حبستها 
ياسين : انا قلت كلمه وكدا كدا المفتاح معايا بس بعرفك علشان لو حاولت تخشلها وسابه ومشي 
مراد : غبي وهايفضل غبي لحد ماهايندم في يوم 
ريم وفاطمه خلصوا 
مراد : يالا اوصلكم 
ريم : لا احنا مستنين خديجه وهانروح 
مراد كان مخنوق جدا : قلت يالا علي العربيه وخديجه مع جوزها 
خافوا منه وركبوا فضل يلوم نفسه 
وصل ريم وبعدين فاطمه 
فيروز : اهلا ياحبايبي امال فين ياسين 
مراد : لو سمحتي يا أمي عايزه في حاجه 
فاطمه فهمت انه مش عايز يتكلم ادامها : طاب هاستاذن انا اطمن علي زين 
فيروز : ماشي ياحبيبتي 
فاطمه طلعت 
فيروز : في ايه ياحبيبي قلقتني 
مراد حكالها كل حاجه 
فيروز: لا دا هبت منه علي الاخر
هو فين 
مراد : راح لمراته 
فيروز : تمام وراحت ترن عليه 
ياسين قفل الفون 
فيروز : قفل التليفون طب تعالي نطلع خديجه 
مراد : للاسف قافل عليها والباب حديد لازم هو اللي يفتحه لانه معاه المفتاح 
فيروز: منه لله منه لله زنبها اي المسكينه دي
وفضلت قاعده تعيط ومراد يهديها 
عند ياسين رجع لايسل 
ايسل اول ماشافته حضنته : كنت فين هونت عليك لدرجه دي 
ياسين بضيق : جهزيلي الاكل يالا 
ايسل بصتله بضيق ودخلت عملت الاكل 
ياسين قاعد مخنوق وفضل ياكل وهو متعصب 
ايسل قربت منه : ممكن اعرف مالك 
ياسين كان مخنوق انها قريبه منه: ابعدي كدا ماتفكريش اني هاسامحك ونسيت اقولك امك في المستشفي 
ايسل بصدمه : نعم 
ياسين : زي ماسمعتي 
ايسل : هي فين 
ياسين : مستشفي التابعه للشرطه يالا روحي شوفيها 
ايسل لبست وجريت لأمها 
خديجه كانت عماله تكتب لحد ماتعبت 
عدا اليومين 
وياسين قلبه كان بيدق دخل لخديجة  
لقاها مرميه في الارض 
جري عليها 
ياسين بقلق : خديجه خديجه 
شافها باين عليها الإرهاق جدا 
ياسين فضل يفوق فيها 
نادي لسكرتيره تجيب دكتوره 
الدكتوره: هي ضعيفه بقالها فتره ماكلتشي لازم تهتموا بيها والا هايحصل مضاعفات اكتر 
خديجه بدأت تفوق 
خديجه ضمت نفسها بسرعه : والله خلصت الورق طلعني ارجوك 
ياسين اتصدم انها خلصت الورق 
ياسين : خلصتيه ازاى
خديجه: عندك اهو ابوس ايدك طلعني
ياسين : تمام اتفضلي كلى 
خديجه: لا لا مش عايزه اكل انا عايزه اروح ارجوك روحني 
ياسين جاي يقوم قامت حضناه : ارجوك ماتسبنيش هنا هاعملك اللي عايزه بس طلعني انا بخاف لما اقعد لوحدي 
ياسين لام نفسه انه عمل فيها كدة: طيب قومي ومسكها قومها 
هي كانت دايخه فا مسكت فيه 
خديجه : اسفه 
ياسين : انا جوزك يالا 
وخرجوا وريم اول ماشافتها حضنتها وفضلت تبوسها 
وفاطمه شافتها فرحت جدا 
وكلهم كانوا زعلانين من ياسين 
خديجه روحت 
فيروز اول ماشافتها جريت عليها حضنتها 
فيروز : حبيبتي طمنيني عليكي انا اسفه اني جوزتهولك 
خديجه ردت بجمود : انا عايزه اطلق ارجوكي 
ياسين: مش مطلق 
فيروز : لا هاطلقها انت ما تستاهلهاش 
ياسين : قلت مش مطلق 
واتفضلي اطلعي ارتاحي في اوضتك علشان حسابك ماخلصشي 
خديجه طلعت من غير ماتتكلم 
فيروز: امشي برا انا كل مره بسامحك بس لحد كدا استوب انت فاهم 
ياسين خرج من غير مايقول اي كلمه 
خديجه دخلت تاخد شاور اول ما الميه شغلتها فضلت تعيط 
خلصت وطلعت تصلي 
وسجده وفضلت تدعي ربنا يصبرها 
خلصت ونامت 
تاني يوم .
ياسين دخل البيت كانوا كلهم قاعدين علي السفره 
فيروز : مش قلتلك برا 
ياسين : انا جاي اخد مراتي واختي علشان الشغل
فيروز : ماحدش هايشتغل معاك 
ياسين بارهاق : وانا قلت جاي اخدهم اتفضلوا ادامي
فيروز : انا ماعرفتيش اربيك كمان بتعصي كلامي 
ياسين بدوخه : خليهم وماقدرشي يكمل كلامه ووقع 
كلهم جريوا عليه وفيروز رنيت علي مراد يجي بالدكتور 
مراد رن علي حمزه يسبقه بالدكتور علشان هو أقرب منه 
حمزه جري بالدكتور 
ودخل جري 
الدكتور كشف علي ياسين 
الدكتور : مش هاقدر أفيدكم الا لما تعملوا التحاليل دي ضروري 
فيروز بعياط : طب هو ماله 
الدكتور : بعد التحاليل ان شاءالله وكتبلهم التحاليل ومشي 
حمزه خد الورقه وطالع خبط في فاطمه 
حمزه : انا اسف ماكنشي قصدي 
وبعدين شاف فاطمه سرح فيها 
فاطمه : خير عن اذنك 
حمزه فاق علي صوتها وبعدين جري يجيب العلاج ويجيب حد ياخد منه عينه الدم 
فضلوا قاعدين جنبه 
ومراد جيه بسرعه: طمنوني 
فيروز بعياط : الدكتور قال لازم التحاليل الاول وبعدين هايقولنا
مراد: طاب فين حمزه 
فيروز: راح يجيب العلاج ويجيب حد يعمله التحاليل 
كلهم قعدوا جنبه 
وحمزه جيه وخدوا العينه 
خديجه راحت هي وفيروز و حمزه ومراد للدكتور .
الدكتور : للاسف اللي كنت شاكك فيه طلع صح 
للاسف عنده ....
يتبع..
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها الفصل السادس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية منتقبة أوقعتني في حبها)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق