القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة بدوي


صهيب بحزن وغضب جحيمي...... ايه بتقول اي امته الكلام ده حصل 
روز بخوف .....ففي أي 
بيتكم 
مماله
حد ولع فيه 
اااااييييييه لاااااااااااااا ليييييه 
روز خلاص رجا'لتي طفو النا'ر في الوقت المناسب متخافيش 
 صصهيب ارجوك وديني البيت ارجوك والنبي 
صهيب وهو بيحضنها بلهفه وحب ....... حاضر يعمري روحي البسي يالا وبطلي عياط لحقوه خلاص 
هزت راسها بنعم وراحت تلبس 
خرجت وهي لابسه دريس اسود محتشم محتشم ولامه شعرها كحكه فوضاويه وكوتش اسود وكانت قمر 
بصلها برضا وقال بحب.....زي القمر يروحي يالا 
ركبوا العربيه ومتوجهين لبيت روز ولكن لم يروا تلك الاعين الخبيثه التي تتوعد لهم
وصلوا 
روز بدموع ...... وحشني اوي 
قاطعهم صوت ...... حمدالله على السلامه يا روز يا بنتي والله وحشتينا والشارع مكنش ليه حس ولا طعم من غيرك منوره
روز بابتسامه جذابه....... حبيبي يا عم عبده تسلم والشارع منوربأصحابه ودخلوا 
روز اتنفست براحه أنها مشافتش اعمامها ولا اي حد منهم واول ما دخلت افتكر زكرياتها مع اهلها وانفجرت في العياط 
صهيب بحب وهو بيمسح دموعها برقه. .....هش هش متبكيش احنا قولنا اي عايزاهم يزعلوا منك 
لا بس بس وحشوني اوي وحضنته جامد وهو بيشدد اكتر من احتضانها
وفجاه بطنها عملت صوت يدل على جوعها 
روز وشها احمر وحطت ايدها بسرعه
بقلمي بسمله بدوي 
صهيب بضحك .....😂😂عادي بصي ناميلك شويه لحد ما اجيب اكل عشان شكلك مرهق اوي 
هزت راسها وقالت حاضر بس مش تتأخر 
حاضر ومشا وروز راحت تنام
وفجأة حست بصوت وايد بتمشي على جسم'ها بجرا'ءه وريحه رجاليه بس مش رائحه صهيب قامت بخضه وخوف .....  محمود انت انت بتعمل اي هنا 
وحشتيني اوي اوي يا روزي تعرفي انا باجي الشقه كل يوم على امل اني اشوفك مصدقتش عيني اول ما شوفت نايمه
 على السرير 
اخرج براااااا احسن صهيب لو جه وشافك ا
قاطعها بغضب ......صهيب اممم تمم ماشي وبيزرر قميصه 
روز برعب ....انتي بتعمل اي ابعد وفجأة ...

وفجاه الباب اتفتح 
روز بخوف .....صهيب 
صهيب اتعصب جامد وهو شايف شايف محمود واقف وزراير قميصه مفتوحه راح مسكه من رقبته وبيخن'ق فيه
 ومحمود بيحاول يبعده ويزقه مش عارف جسد صهيب يفوق جسده بمراحل 
روز بخوف ...... صهيب صهيب ابعد عنه صهيب
محمود اخد نفسه بصعوبه وينهج جامد وبعدين قال بخبث...... خايفه عليا يا روزي 
صهيب بغضب جحيمي......اه يا بن ال***** ولسا هيروحله 
محمود زقه وقال بصوت عالي ...... هي بتحبني انا وبعدين هو حابه قربي منها ولا مكنتش فتحتلي الباب ومشا بسرعه
روز بدموع......لا والله يصهيب كذاب ا
اسكتي
صهيب اوعي تكون صدقته ا
اسكتي قولت يا روز اسكتي اي ما بتفهميش اما اقولك اسكتي تسكتي فااااهمه 
ففاهمه 
طلع فونه ....الو ... الكلب الي اسمه محمود ده تجبهولي المخزن وظبطوه لما اجيله وقفل السكه 
صهيب مسح على وشه بعصبيه أما لقاها قاعد بتعيط .
روز 
متكلمنيش انا مخصمالك لو سمحت 
روز قومي اقفي 
كانت هترفض بس خافت من نظرته 
تعالي اقعد وبيشاور على رجله ومش عايز اعتراض اقعدي من سكات 
قعدت وصهيب مد أيده وجاب الاكل الي جنبه على الطربيزه 
افتحي بوءك يالا 
مش عايزه اكل 
رووز انا مش اتعصب عليكي انا ماسكت اعصابي عنك بالعافيه اسمعي كلام مش عايز اسمع كلمه لا حاضر وطيب بس فااااهمه
فففاهمه
يالا البسي عشان مستحيل نقعد هنا ثانيه واحده 
صهيب ارجوك لا احنا لسا جايين من شويه ارجوك خلينا شويه كمان 
صهيب بصلها كتير وقال بنفاذ صبر ....ماشي 
 روز بفرحه وطفوله ......احلى صهيب في العالم وباسته من خده بسرعه ولسا راحه تمشي مسكها من خصرها وقربها منه جامد وقال بصوت لاهث قريب من ودانها ......انتي قد الي عملتيه ده 
هاا
ها اي بسألك انتي قد الي انتي عملتيه ده 
صصصهيب
بلا صهيب بلا بتاع انتي خليتي فيها صهيب قومي قومي يشيخه هتعملي فياا اي اكتر من كده جننتيني  
صهيب هو هبدأ الدراسه امته في الجامعه 
 بكره باذن الله بس مفيش حاجه ليا كده تصبيره ها وغمز بمشاكسه
صهيب بطل بقا ووبعدين انت اي قليل 'الادب كده على طول
انا قليل الادب 
ااايوه 
امممم طب ما تيجي اوركي قله'الادب على أصولها 
 فجاه قالت بصريخ........... .صهيييب اه بطني بطني يصهيييب بتوجعني اوي اااااه 
صهيب بخوف .....  في اي مالك 
بطني بتوجعني اوي اااااه
طب طب تعالي واشتالها بسرعه للمستشفي
دكتوره دكتوره بسرعه 
الدكتور لسا هياخدها منه ومسكه من تلاببيب قميصه بغضب وقال ......دكتوووره غور من وشي 
جيت دكتوره بسرعه واخدوها 
بعد شويه خرجت 
هااا  اي أخبارها طمنيني يا دكتوره قالها صهيب بخوف 
مبروك المدام حامل 
حامل قالها بفرحه وجري فتح الباب بسرعه واخد روز في حضنه وقال ...... انتي حامل حامل مني ففي هنا طفل بيجمعنا ببعض اكتر 
روز بفرحه. ...... بجد يا صهيب هبقى مامي انا فرحانه اوي 
 صهيب بحب .....انا الي الدنيا مش سيعاني مش مصدق انك حامل وشدد من احتضانها
يالا قومي عشان نرجع القصر 
بس انا عايزه اروح بيتنا
هنروح تاني بس انتي عايزه راحه تامه عشان البيبي يالا 
حاضر 
الجد بفرحه ....... بجد يا ولاد عشت وشفت اليوم الي اشيل ولاد حفيدي يارب احمدك واشكرك يا رب 
وبعدين قال بفرحه ........ ده هو الي هيبقي ولي العهد يالا ياحبيبتي اطلعي ارتاحي.
حاضر ياجدي 
نانسي بغل ......حامل حامل ازاي يا مامي لا يامامي صهيب مش هيكون لحد غيري هو ولا فلوسي 
نازلي بغضب .....البت دي من اول ما شوفتها وانا قولتلك أنها خطر علينا اهو هتجيب ولي العهد وهتبقي هيا الكل في الكل وست القصر ده وهتتحكم فينا 
نانسي بخوف .....طب هنعمل اي انا مستحيل اخليها تنتصر عليا 
البت دي عايزه قرصت ودن جامده 
عندي فكره يا مامي اسمعي ***********
حلوه اهو كده هنكون خلصنا منها ومن الي جاي في السكه وكده كده اللوم هييجي عليها ويتهموها بالاهمال اهو ولا من شاف ولا من دري هههههه
 نانسي بحب مزيف ......روز انزلي كلمي صهيب عايزك تحت هو وجدو
 روز بتوتر.......... بس صهيب قالي مش اتحرك 
 نانسي :معرفش بس هو قالي الوقتي اندهلك
روز :حاضر يا نانسي شكرا انك قولتيلي 
 نانسي :بالعفو 
تحبي اساعدك 
 روز :لا يا حبيبتي تسلمي 
نانسي بصتلها بخبث وروز لسا نازله من على السلم قامت شدت السجاده الي تحتها بسرعه 
روز بصراخ وهي بتقع من على السلم ......صهيييييييييييب ااااااه
يتبع..
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل السادس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق