القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي


صهيب اخد الفون بسرعه وفتح الاسبيكر بس فجاه المكامله اتقفلت 
صهيب بهدوء عكس الي جواه ......... روز 
بصتله بخوف .....ننعم 
خايفه مني 
بصت له بعتاب والدموع في عيونها وسكتت 
صهيب حضنها ........  اهدي يعمري
كان الكلمه الاشاره ليها وانفجرت في العياط .
صهيب حضنها جامد ودافن وشه في شعرها 
بعد شويه اما حس انها هدت 
هااا هديتي 
بصتله وهزت راسها
مسك وشها بين ايديه وقال بحب....... روز ارجوكي اتكلمي انا عارف لا متأكد انك بتعملي كده غصب عنك روز عايز اقولك انك كده مش بتحبيني انتي لو بتحبيني بصحيح قوليلي الحقيقه لي بتعملي كده 
روز بدموع..........أنا اسفه بس
صهيب بحب وهو ماسك وشها بين أيده ......... مبسش يروحي انا الي اسف يروزي يروزي 
روز حضنته جامد وقالت بدموع.......أنا خايفه اوي 
طلعها من حضنه وقال بحنان ......طول ما انا معاكي كلمه خوف مسمعهاش ابدا 
روز بدموع.......بس لو مسمعتش كلامه ممكن يأ'ذيك يحبيبي
صهيب بحب وفرحه ......انتي قولتي اي قولتي حبيبي 
روز بخجل ......احنا في اي ولا اي يصهييب
يلهوي على اسمي منك
صهييييب
خلاص قعد ومسكها من خصرها وقعدها على رجله وقال بهدوء ......كملي 
روز بدموع .....عماد هددني أن في ظرف أسبوع لو ما خلتكش تطلقني وأخرج من حياتك هيق'تلك 
_هو فهمك كده 
هزت راسها وبتبكي ......أنا اسفه كل المشاكل الي بتحصلك دي بسببي انا انا مش عارفه قاطعها صوته بحنان .......روز اوعي تقولي كده انتي دخلتي حياتي خليتي ليها لون وطعم تاني متقوليش كده تاني 
روز شددت من حضنه 
صهيب بحنان .....كلتي
مفيش رد 
صهيب بعصبيه ......كلتي ولا 
ااا نسيت 
صهيب بغضب مزيف........ نسيتي ولا بتعندي
روز برقه ....... اسفه يبابا خلاص 
صهيب باستغراب وفرحه......بابا 
_ايوه اي مش عجبك 
صهيب بمشاكسه.......... مش عاجبني ده عجبني واوي كمان بقولك اي بمناسبه بابا مفيش تصبيره كده لبابا وغمز 
روز  وشها احمر أما فهمت قصده وقالت أنا جعانه 
ضحك وقال .....عايزه تاكلي اي يروزي
اممممم بص يبابا اي حاجه زيك 
هههههه بس انا مابكلش الاكل ده 
 _اومال  بتحب اكل القطط والمستشفي ده 
رفع حاجبه باستنكار وقال بضحك........ قطط ومستشفي هههه انتي اي فهمك في الاكل الصحي ده اسمه eat vegan
روز بمرح ........اهم حاجه جعاااانه  عايزه املي التانك 😂
صهيب بضحك.......لمضه ومسك فونه وطلب الاكل 
عايزه عصير تفاااح وشوكولاته وايس كريم وشيبسي
_لا مافيش الكلام ده 
والنبي 
_لا يعني لا  وراح عشان يصلي
بعد شويه الباب رن ولسا راحه تفتح مسكها من أيدها جامد 
صهيب بعصبيه.........راحه فين 
اافتح
تفتحي كده وبيشاور وعلى لبسها كانت لابسه تيشرت بحمالات وبنطلون قصير وشعرها  مفرود 
احم نننسيت اسفه 
اخد نفس عميق وقال بهدوء ...... ادخلي الاوضه جريت من قدامه وفي نفسها .....هو كل شويه يتحول 
وصهيب اخد الاكل وحاسب 
دخل عليها من غير ما يخبط بعصبيه.
قامت من على السرير بخوف وقالت .....فففي اي 
صهيب بشر ......راحه تفتحي الباب كده وبيبص على جسمها 
انا انا نسيت والله 
نسيتي ليه 
ليه ايه واااه ايدي يصهيب 
 صهيب بغضب.......انا ماسك اعصابي عنك بالعافيه  وقال بأمر .......كلي وحط الاكل على الطربيظه ومشا يروح يتمرن يطلع عصبيته وغيره فيها 
Basmala badwy 🐬.
بعد شويه خلص وراح لقاها نايمه ركز في وشها شويه وبعدين قال ......قومي وبطلي تمثيل 
قامت وقالت بزعل .....نعم 
الي حصل ما يتكررش تاني فاهمه 
ففاهمه ممكن طلب 
بصلها بتركيز وقال ......اممم
عايزه ادخل الجامعه 
انتي زميله مايا 
روز بغيره .......اكبر مني بسنه عشان  انا داخله صغار سن
عايزه كليه اي 
هندسه 
اممم تمام نشوف الموضوع ده بكره 
بصتله كتير وخرجت
خرج بعد ما خلص الورق الصفقه لقاها قاعده مندمجه مع الفيلم 
بتشربي اي 
قهوه 
اخدها منها وقالت .......غلط عليكي انتي لسا صغيره عليها 
بصت له بغضب ......عايزه قهوتي
لا قالها ببرود وبيكمل شرب القهوه وفي الوقت ده رن الفون 
الو يصهيب 
ايوه يامايا   
وحشتني اوي بقالي كتير مشوفتكش هتيجي امته القصر
بكره 
اي ده بجد جدو عرف 
ايوه 
تمام مستنياك باي هتوحشني 
باي وقفل الفون
كل ده وروز مركزه في الكلام بس عامله نفسها مركزه مع الفلم 
وفجأة 
رووووز /.............
صهيب  ........ناااااااعم.
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الخامس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق